کلیک های جادویی! تکنیک‌های برنده شدن کالا در سایت‌های مدل پیشنهاددهی

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بسیاری بر این باورند که برنده شدن در سایت‌هایی که به روش پیشنهاددهی، کالاهای خود را به فروش می‌رسانند، امری غیرممکن و عموما بسیار سخت است.
تبلیغات

درحقیقت اگر شما در یک سایت معتبر اقدام به انجام این سرگرمی هیجان‌انگیز کنید و اصول و قوانین درست مربوط‌به آن را نیز رعایت کنید، قطع به یقین می‌توانید برنده خوش شانس این محصولات باشید. اگرچه همان‌طور که گفته شد اعتبار سایت مذکور و وجود موجودیت جوایز و عملکرد آن نیز بسیار ضروری است.

بیایید در ابتدا ببینیم سایت‌های مدل پیشنهاد دهی اصلا به چه روشی کار می‌کنند.

این سایت‌ها عموما براساس دو مدل فعالیت می‌کنند:

  • سایت‌هایی هستند که یک زمان برای شروع حراج برای کالاها تعیین می‌کنند و در زمان مقرر امکان ارسال پیشنهاد روی کالا فعال می‌گردد.
  • سایت‌هایی هستند که از ابتدای قرار دادن یک کالا تایمر آن‌ها امکان پیشنهاد دادن روی آن کالا وجود دارد و کاربران نیازی به منتظر ماندن ندارند.

در هر دو دسته درنهایت یک تایمر شروع به کار می‌کند که عموما روی ۱۰ ثانیه تنظیم شده است و کاربران فرصت دارند تا قبل از تمام شدن ۱۰ ثانیه پیشنهاد خود را ثبت نمایند تا نامشان به‌عنوان خریدار محصول ثبت گردد.

این روند پیشنهاد دهی تا زمانی ادامه خواهد داشت که دیگر کسی پیشنهادی روی محصول ندهد و آخرین نفر به‌عنوان خریدار یا برنده محصول انتخاب خواهد شد.

در کالابین شما همیشه برنده‌اید

در اینجا دو سؤال که ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد:

اول آنکه؛ خوب تا کی باید نشست و منتظر ماند تا دیگران پیشنهاد ندهند و آیا اساسا اعتبار شما برای این همه پیشنهاد کافی است؟ چرا که شما باید برای هر پیشنهاد خود، مبلغی بپردازید.

دوم و مهم‌تر آنکه، خوب پیشنهادهای شما که روی یک کالا می‌دهید، وقتی برنده نمی‌شوید، چه می‌شوند و با برنده شدن آن شخص آیا از بین خواهد رفت که اگر بشود، این کار بسیار پرریسک و اشتباه خواهد بود.

کالابین

در کالابین ما هر دو مشکل را حل کرده‌ایم. کالابین یکی از سایت‌هایی که با روش «پیشنهاد دادن» محصولات خود را گاها تا ۹۰درصد تخفیف به کاربران ارائه می‌کند.

این سایت که با آدرس www.calabin.com قابل دسترسی است، دارای مزایایی به شرح زیر است:

  • در کالابین همه کالاها و جوایز واقعی و اصل هستند.
  • در کالابین پیشنهادهای شما روی کالاهای مختلف هیچوقت سوخت نمی‌شود و برای شما جمع می‌شود تا تبدیل به کلید جادویی گردد.
  • در کالابین با کلید جادویی شما نیاز نیست ساعت‌ها منتظر بمانید و بدون شرکت در پیشنهادها می‌توانید صاحب یک کالا شوید.
  • در کالابین شما می‌توانید گاها تا ۹۰درصد تخفیف بگیرید و برنده کالاهایی شوید که شاید برای شما خریدش به این راحتی نباشد.
  • تنوع کالا ها در کالابین زیاد است، کالاهای ارزان، متوسط و گران، این امکان به شما داده خواهد شد تا قدرت ریسک‌پذیری خود را روی کالاهای مختلف امتحان کنید.
کالابین

در کالابین عضویت رایگان است و بعد از عضویت ۱۰ پیشنهاد رایگان به شما داده خواهد شد.

همین حالا به کالابین سر بزنید، قوانین و مقررات را بخوانید و عضو شوید تا شما هم شانس برنده شدن کالاهای مورد علاقه خود را داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات