نشست اقتصاد بلاک چین استانبول، اول اسفند ۱۳۹۷

پنج‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
کنفرانس‌های بین‌المللی بلاک‌چین، فرصتی در اختیار سرمایه‌گذاران، استارتاپی‌ها، رسانه‌ها و علاقمندان جامعه رمز ارز قرار می‌دهد تا فعالیت‌ها و همکاری‌های خود را در مقیاس بین‌المللی گسترش دهند.
تبلیغات

خبرگزاری کوین ایران به‌عنوان همکار رسانه ای کنفرانس‌های بین‌المللی و مطرح بلاک‌ چین سعی بر آن دارد تا ضمن معرفی کنفرانس های بزرگ بلاک‌چین در سراسر جهان به ایرانیان علاقمند، به‌عنوان پلی ارتباطی میان جامعه بلاک‌چین ایران و همتایان خارجی آنان عمل کند.

استانبول نیز در ۲۰ فوریه سال ۲۰۱۹ برابر با اول اسفندماه سال جاری، میزبان بزرگ‌ترین کنفرانس بلاک‌چین خاورمیانه تحت عنوان Blockchain Economy Istanbul Summit در یکی از بهترین سالن‌های ترکیه خواهد بود. بیش از پنج‌هزار نفر از ۲۰کشور در این نشست حضور به هم خواهند رساند و بیش از ده‌هزار نفر نیز به‌صورت زنده، این رویداد را تماشا خواهند کرد. بنابراین فرصت مناسبی برای علاقمندان، استارتاپی ها و شرکت‌ها خواهد بود تا علاوه‌بر شرکت و بهره‌بردن از سخنرانی افراد مطرح حوزه، با تهیه غرفه نمایشگاهی و اسپانسری این رویداد بزرگ به معرفی کسب‌و‌کار خود به جامعه بین‌المللی و جذب سرمایه گذار بپردازند.

بنا بر داده‌های آماری بانک هلندی ING، ترکیه در میان کشورهای اروپایی در عرصه رمز ارزها پیشتازی می‌کند. از طرفی، موقعیت ترکیه به‌عنوان پل ارتباطی خاورمیانه و اروپا، مکان مناسبی برای گردهمایی استارتاپ ها، سرمایه‌گذاران و پیشتازان آسیایی و اروپایی این صنعت خواهد بود.

از طرفی، موقعیت مکانی کنفرانس و دسترسی آسان به این کشور، حضور افراد مطرح و بنام حوزه بلاک‌چین و همچنین قیمت مناسب آن، علاقمندان زیادی را از ایران برای شرکت در این کنفرانس جذب خواهد کرد.

🎤سخنرانی افراد مطرح این حوزه

نشست بلاک چین
  • TOM LEE تحلیلگر وال استریت، استراتژیست سابق P Morgan
  • TIM DRAPER سرمایه‌گذار اسکایپ، تسلا، Hotmail  
  • ‏VIT JEDLICK رئیس جمهور لیبرلند
  • SERGUEI POPOV ریاضی‌دان و از بنیانگذاران IOTA
  • ‏️ CAL EVANS از اعضای هیئت مدیره انجمن بلاک‌چین بریتانیا
  • ADAM DRAPER مدیرعامل BOOST SV همچنین سرمایه‌گذار coinbase, Ledger,Etherscan
  • ‏️MAXIM TSARYK مدیر عامل ASKfm ، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی Q&A در دنیا
  • ‏ROY LIU سرپرست بخش توسعه کسب‌و‌کار بنیاد Tron 
  • ‏MARTIN KUVANDZHIEV بنیانگذار Bitcoin Gold 
  • ‏️PATRICK LOWRY مدیر عامل هلدینگ Iconiq ، مشاور و متخصص سرمایه‌گذاری
  • ‏MUHAMMAD SALMAN ANJUM مشاور و متخصص در زمینه بلاک‌چین و سرمایه‌گذاری
  • ALY MADHAVJI شریک مدیریت صندوق موسسات Blockchain، مشاور سرمایه گذار ارشد BitBlock

در این رویداد بزرگ که در سالن Halic استانبول برگزار می‌گردد، نمایشگاهی با حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های مختلف نیز برپا خواهد شد که فرصتی استثنایی برای جذب سرمایه‌گذار و معرفی کسب‌و‌کار در جامعه بین‌المللی خواهد بود. شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی نیز می‌توانند ضمن تماس با کوین ایران، از شرایط تهیه غرفه و پکیج های اسپانسری اطلاع حاصل کنند.

برای تهیه بلیط کنفرانس می‌توانید ازطریق لینک هایی که در ادامه آورده شده است، اقدام کنید. دانشجویان عزیز و علاقمند نیز با ارائه کارت دانشجویی خود از تخفیف ۵۰درصدی برخوردار خواهند شد. خبر خوش برای طرفداران کریپتو نیز آن است که در صورت پرداخت با هر یک از رمز ارز های بیت کوین، اتریوم و لایت کوین نیز از تخفیف ۱۵درصدی بهره‌مند خواهید شد. فراموش نکنید که تخفیف ها برای مدت زمان محدودی وجود خواهند داشت؛ پس اگر تصمیم به شرکت در این کنفرانس دارید، پیشنهاد می‌کنیم که هرچه سریع‌تر برای تهیه بلیط خود اقدام فرمایید.

تهیه بلیط با پرداخت ریالی : لینک (کد تخفیف ده درصدی : coiniran)

تهیه بلیط با  امکان پرداخت (بیت کوین، لایت کوین، اتریوم) و بهرمندی از %۱۵ (۱۲%+۳%)  تخفیف

روی لینک کلیک کنید:

 https://blockchaineconomy.istanbul

برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات کامل کنفرانس و فهرست سخنرانان ازطریق ایمیل و تلگرام با کوین ایران در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات با راه‌های ارتباطی زیر تماس حاصل کنید:

:Website  

https://coiniran.com

 https://blockchaineconomy.istanbul

Telegram: (at) Coiniran_TR

Email: event (at) coiniran.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات