چگونه طول عمر محصولات اپل را افزایش دهیم؟

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
محصولات اورجینال اپل و همچنین لوازم جانبی اورجینال که از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه می‌کنید، تأثیر فراوانی بر طول عمر دستگاه ارزشمند شما می‌گذارد.
تبلیغات

ازآنجایی‌که محصولات اپل قیمت بیشتری درمقایسه‌با محصولات سایر برند‌ها مانند سامسونگ و هواوی و سونی دارند، کاربران محصولات این شرکت پس از مدت زمان تقریبا طولانی، مدل جدید محصولات اپل را می‌خرند. افزون‌براین، شرکت اپل با سیاست‌هایش در عرضه‌ی محصولات، سعی می‌کند کاربران زیادی را به خرید مدل‌های جدید هریک از محصولاتش سوق دهد. یکی از تحلیلگران آمریکایی براساس تحقیقاتش در زمینه‌ی میزان طول عمر محصولات اپل، به این نتیجه رسیده که طول عمر متوسط محصولات اپل حدود چهار سال است. بنابراین، در این زمینه این پرسش پیش می‌آید: با مبلغ هنگفتی که برای خرید هریک از محصولات اپل باید پرداخت کرد، طول عمر این محصولات را می‌توان افزایش داد تا بتوان برای مدت‌زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کرد؟ درادامه، چندین عامل را بررسی می‌کنیم که موجب افزایش طول عمر محصولات اپل می‌شود.

محصولات اورجینال اپل را بخرید

بسیاری از طرفداران برند اپل مایل‌اند نسخه‌ی اصلی محصولات این شرکت را بخرند. دراین‌میان، تهیه‌ی نسخه‌ی اصل یا همان اورجینال امر آسانی نیست. خرید نسخه‌ی اورجینال دستگاه‌های اپل به افراد اجازه خواهد داد از دستگاه فوق‌العاده باکیفیت و پیشرفته‌ای برخوردار شوند. گذشته از آن، محصولات اورجینال اپل را باید از فروشگاه‌های معتبر خرید و به هر فروشگاهی نباید اطمینان کرد.

آیدیبا

شایان ذکر است مزایای خرید نسخه‌ی اورجینال محصولات اپل فراوان است و افراد می‌توانند اطمینان کافی از گارانتی آن محصول داشته باشند. همچنین در بحث کیفیت، نگرانی وجود نخواهد داشت؛ زیرا تضمین داده می‌شود و کاربران نیز مدت‌ها می‌توانند از محصولات اپل با آرامش‌خاطر استفاده کنند. به‌دنبال چنین خریدی، رضایت کامل مشتریان وجود دارد.

از لوازم جانبی محافظ اپل استفاده کنید

احتیاط شرط عقل است. هیچ‌کس دوست ندارد پس از اینکه هزینه‌ی زیادی برای خرید محصولی به‌ویژه محصولات اپل پرداخت می‌کند، شاهد آن باشد که محصول مدنظر هنگام برخورد با زمین دچار آسیب‌دیدگی شود و دوباره هزینه‌ای برای تعمیر آن پرداخت کند. ازاین‌رو، بهتر است از لوازم جانبی محافظ اپل برای محافظت از محصولات اپل استفاده کرد. 

به‌عنوان مثال، برای محافظت از گوشی آیفونی که خریده‌اید، حتما از خش‌گیر و قاب محافظ اورجینال اپل استفاده کنید یا برای جلوگیری از پاره‌شدن و آسیب‌دیدگی کابل‌ها و هندزفری اپل، از محافظ کابل و هندزفری اورجینال اپل استفاده کنید. از این طریق می‌توانید طول عمر محصولات اپل خود را افزایش دهید.

به نحوه‌ی شارژکردن محصولات اپل توجه کنید

برخی از محصولات اپل مانند آیفون‌ها، آیپدها، ساعت‌های هوشمند و مک‌بوک‌ها باتوجه‌به اینکه باتری دارند، به شارژشدن نیاز دارند. بنابراین، بهتر است به نحوه‌ی شارژکردن آن‌ها توجه کنید تا با شارژکردن اشتباه این محصولات موجب کاهش عمر آن‌ها به‌ویژه عمر باتری‌ها نشوید.

آیدیبا

برای مثال، نباید گوشی آیفون را برای مدت‌زمان طولانی مثل شب تا صبح به برق متصل کنید تا شارژ شود یا اینکه نگذارید شارژ دستگاه شما کامل تمام شود. بهتر است حداقل شارژ دستگاه اپلی شما به ۲۰درصد و حداکثر شارژ آن به ۸۰درصد برسد.

شما می‌توانید هریک از محصولات اپل را از فروشگاه آیدیبا، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه در حوزه‌ی عرضه و فروش تمامی محصولات اورجینال اپل، با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. خرید محصولات اپل از فروشگاه اینترنتی آیدیبا مزایای متعددی برای شما دارد. برای نمونه، فروشگاه اینترنتی آیدیبا هنگام اولین خرید از این فروشگاه، ۵۵هزار تومان به شما تخفیف خواهد داد.

محصولات اورجینال و باکیفیت اپل را با «آیدیبا» تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات