SarvCRM؛ نرم افزار CRM برای پاسخ بهتر به نیاز مشتریان و فروش بیشتر

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کارشناسان فروش و ارائه خدمات با حجم انبوهی از درخواست‌های مشتریان مواجه هستند، هرکدام از این مشتریان به استراتژی متفاوتی برای ارتباط نیاز دارند که باتوجه‌به نوع کسب‌وکار و خصوصیات اخلاقی فرد مذاکره کننده تعیین می‌شود.
تبلیغات

آیا می خواهید بدانید سرنخ‌های فروشی (مشتریان بالقوه) که با صرف هزینه و زمان به کسب‌وکار شما مراجعه کرده‌اند ازطریق تیم فروش‌تان چگونه پیگیری می‌شوند؟ آیا به‌دنبال راه‌حلی هستید که به سازمان شما کمک کند تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید؟ آیا اطمینان ندارید که به درخواست‌های مشتریان‌تان در زمان مناسب پاسخ داده می‌شود؟ آیا تاکنون به فکر استفاده از نرم‌افزار CRM بوده‌اید که بتواند دغدغه‌های بالا را مرتفع کند؟

به‌صورت کلی لازم است برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان مراحل زیر دنبال شود:

۱) نگه‌داری اطلاعات مربوط‌به مشتریان بالقوه و ارتباط با آن‌ها

۲) ایجاد یک استراتژی مناسب جهت پیشبرد فروش باتوجه‌به اطلاعاتی که از هر مشتری بالقوه به دست آمده است

۳) برنامه‌ریزی پیگیری‌های موردنیاز در فواصل منظم

۴) ارائه خدمات به مشتری براساس تعهداتی که در زمان فروش به وی داده شده است

۵) حفظ و گسترش ارتباط با مشتری با هدف افزایش همکاری

بدیهی است که مدیریت موارد ذکرشده زمانی‌که با انبوهی از مشتریان و فعالیت‌های مرتبط با آن‌ها مواجه می‌شویم، دشوار شده و در صورتی که شرکت‌ها از ابزارها و سیستم‌ها اطلاعاتی برای آن استفاده نکنند، معمولا با نگرانی‌ها، سوالات و مشکلاتی مواجه می‌شوند که برخی از آن‌ها را در ابتدای این مقاله مرور کردیم.

شرکت‌های پیش‌رو برای حل این مشکلات و دغدغه‌ها و افزایش سطح کیفیت خدمت به مشتریان‌شان از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم‌افزار CRM استفاده می‌کنند (برای آشنایی هرچه بیشتر با مفهوم CRM می‌توانید لینک CRM چیست را مطالعه کنید). ما نیز در این مقاله می‌خواهیم نرم‌افزار SarvCRM را به‌عنوان سیستمی که مختص مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش برای شرکت‌های ایرانی طراحی شده است، به شما معرفی کنیم. مواردی که در ادامه صحبت می‌شود، بخش کوچکی از مزیت‌های بی‌شماری است که نرم‌افزار سی آر ام سرونو می‌توانید برای کسب‌وکارها فراهم کنید:

  • در زمان مناسب و با اطلاعات کامل با مشتری مرتبط شوید

در تمامی کسب‌وکارها مهم است که در زمان ارتباط با مشتری، تمامی اتفاقات گذشته را به خاطر داشته باشیم. با SarvCRM شما می‌توانید تنها با یک کلیک تمامی فعالیت‌های گذشته و پیش‌روی خود با مشتریان را اعم از تماس‌های تلفنی، جلسات، ایمیل‌ها، یادداشت‌ها و... مرور کرده و در یک نگاه اطلاعات کامل و مورد نیاز خود را به دست آورید و برای ارتباط بعد خود را آماده کنید.

  • موفقیت بیشتر در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری

تمامی شرکت‌ها در تلاش هستند تا درصد بیشتری از مشتریان بالقوه‌ای که با آن‌ها تماس می‌گیرند را به فروش موفق و مشتری دائمی خود تبدیل کنند. با استفاده از SarvCRM مراحلی که برای موفق شدن یک فروش لازم است را تعریف نموده و براساس آن، فرایند فروش خود را کنترل و مدیریت خواهید کرد. به این شکل پیگیری‌هایی که باید با مشتریان انجام شود و فعالیت‌های مرتبط با هر فروش در زمان مربوطه به فروشندگان یادآوری می‌شود و بنابراین احتمال فراموش شدن امور مرتبط با مشتریان بسیار کاهش می‌یابد.

  • کنترل فروشهای در جریان در هر مرحله

SarvCRM به شما نمایی کامل از کل فروش‌های در دست و در جریان نشان می‌دهد که شما را قادر می‌سازد در کوتاه‌ترین زمان ممکن از وضعیت تمامی فروش‌ها، فعالیت‌های تعیین‌شده برای قدم بعد، حجم فروش‌های جریان و بسیاری از اطلاعات دیگر مطلع شوید و به سرعت بتوانید اقداماتی که کمک می‌کند فروش با موفقیت به اتمام برسد را برنامه‌ریزی کنید.

سی آر ام سرونو
  • اتوماتیک‌سازی فعالیت‌ها برای بالا بردن بهره‌‌وری

فعالیت‌های تکرارشونده را می‌توان در گردش کارها برنامه‌ریزی کرد به نحوی که این فعالیت‌ها به‌صورت اتوماتیک توسط SarvCRM ایجاد شده و زمانی از تیم‌های داخلی برای آن‌ها گرفته نشود. به‌عنوان مثال می‌توان همزمان با ارسال یک پیش فاکتور اطلاع‌رسانی به مشتری را ازطریق ایمیل یا SMS  به‌صورت اتوماتیک انجام دهیم. یا برای شرکت‌هایی که در مناقصات شرکت می‌کنند، زمانی‌که فروش وارد مرحله ارائه پیشنهاد فنی شد، به‌صورت اتوماتیک وظیفه‌ای برای مسئول مربوطه ایجاد شود.

  • مثل یک کارشناس حرفه‌ای مشتریان را پشتیبانی کنید

حتی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با طیفی گسترده از ویژگی‌ها، گردش کارها و گزارش‌ها، می‌توانند به‌راحتی فرایند پشتیبانی مشتریان خود را به بهترین شکل مدیریت نموده و گزارش های مورد نیاز خود را استخراج کنند. با ارائه خدمات حرفه‌ای مناسب با نیاز مشتریان‌تان می‌توانید آن‌ها را به خود وفادار کنید تا در طولانی‌مدت از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. برای ارتباط بهتر با مشتریان، می‌توانید پورتالی در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها راحت‌تر بتواند موضوعات‌شان را با شما مطرح کرده و پبش ببرند.

سی آر ام سرونو

 نرم‌افزار CRM سرو با هدف پاسخ به نیازهایی که سازمان‌ها در فرایندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش با آن‌ها مواجه هستند ایجاد شده و با ارائه راه‌حل‌های مؤثر، موفق و تأییدشده براساس بهترین تجربیات جهانی در تلاش است تا بتواند به پیشرفت و بهبود کسب‌وکارها کمک کند.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت SarvCRM مراجعه کرده و برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و امکانات SarvCRM و انطباق آن‌ها با نیازهای خود با شماره ۲۲۰۱۱۵۸۵ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان سرونو شما را راهنمایی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات