فروش اقساطی خودرو

جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی با شرایط ویژه بلندمدت و کوتاه مدت در راشین خودرو مهرایرانیان. جهت اطلاع از قیمت‌ها و شرایط فروش اقساطی با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.
تبلیغات

شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۷در زمینه فروش نقدی و اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی آغاز کرد و از همان ابتدا با ارایه خدماتی با کیفیت همواره در تلاش بوده تا حس اطمینان در مشتریان جلب شود.

این شرکت با مدیران و سرمایه گذاران شخصی فعالیت می­‌کند که رسالت اصلی این مجموعه مشتری مداری و ارایه خدمات مناسب با شرایط و نیاز مشتری است.

فروش اقساطی خودرو با شرایط آسان و تحویل فوری

باتوجه به تولید انواع مختلف خودرو های داخلی و خارجی با مدل‌ها و قیمت‌های متنوع نیاز به خرید و تعویض خودرو بیش‌ازپیش احساس می‌شود و بسیاری از مردم در صدد خرید خودروی دلخواه هستند.

اگر بودجه کافی برای خرید خودروی مورد نظرتان را ندارید، نیازی نیست نگران پرداخت تمام هزینه‌های بالای خودرو باشید. شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان با طرح فروش اقساطی خودرو این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید پس از خرید خودرو هزینه خودروی مورد نظر خود را به‌صورت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت پرداخت کنید.

جهت اطلاع از جزییات شرایط فروش اقساطی خودرو اعم از خودروهای داخلی و خارجی کافی است با کارشناسان مجرب و حرفه‌ای ما در راشین خودرو مهر ایرانیان تماس بگیرید. شرایط ویژه و باورنکردنی فروش اقساطی خودرو با قیمت مناسب ارائه می‌شود که یکی از ویژگی‌های راشین خودرو مهرایرانیان است.

محصولات ایران‌خودرو یکی از پرفروش‌ترین خودرو های موجود در بازار هستند که باتوجه به قیمت مناسب از کارایی بالایی برخوردار هستند. راشین خودرو مهرایرانیان در زمینه فروش اقساطی ایران‌خودرو به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند تا گام کوچکی در راستای رفاه حال مشتریان برداشته باشد.

ایران‌خودرو یکی از شرکت‌های داخل ایران است که در سال ۱۳۴۱ توسط برادران خیامی تأسیس شد. این شرکت که در ابتدا با نام ایران ناسیونال شروع به کار کرد، پس از انقلاب به ایران‌خودرو تغییر نام داد. این شرکت در سال ۱۳۴۵ با همکاری شرکت انگلیسی, پیکان را تولید کرد و پس از آن تا به امروز به فعالیت خود ادامه داد.

فروش اقساطی ایران‌خودرو با شرایط مناسب و باورنکردنی توسط راشین خودرو مهر ایرانیان ارائه می‌شود.

همه مشتریانی که قصد خرید خودرو را دارند می‌توانند از شرایط فروش اقساطی ایران‌خودرو در سال ۱۳۹۷ استفاده کنند و خودرویی زیبا خریداری کنند.

فروش اقساطی خودرو

انواع محصولات ایران‌خودرو با نوع و تیپ های مختلف در راشین خودرو مهر ایرانیان موجود است؛ انواع پژو پارس سال، پژو ۲۰۷، پژو ۵۰۸، تندر ۹۰ و رانا، سوزوکی ویتارا، انواع پژو ۴۰۵، انواع پژو ۲۰۶، دنا و دناپلاس، انواع سمند، هایما، پژو ۲۰۰۸.

شرکت خودروسازی سایپا از سال ۱۳۴۴ با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار کرد و اولین خودرو های خود را به نام ژیان تولید کرد. این شرکت درسال ۱۳۷۲ مرکز تحقیقات خود را جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی احداث کرد تا بتواند آزمون های ایمنی، آلایندگی، تست جاده و… را روی خودروهای تولیدی اجرا کند. سایپا از سال ۱۳۸۶ با تلاش متوالی توانست تندر ۹۰ و نمونه های جدیدی از پراید را تولید کند.

محصولات داخلی سایپا انواع برلیانس ها، سراتو چانگان، در شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان موجود است.

محصولات کرمان موتور اعم از انواع جک و لیفان را از شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان به‌صورت فروش اقساطی خریداری کنید.

انواع محصولات مدیران خودرو ام وی ام تیگو و آریزو را از شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان به‌صورت فروش اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت دریافت کنید.

با طرح ویژه فروش مرحله‌ای نقدی کلیه‌ی خودروهای خارجی و وارداتی در راشین خودرو مهر ایرانیان به‌راحتی می‌توانید به‌صورت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت همچنین به‌صورت نقدی و تحویل فوری خودروی خارجی مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

کلیه محصولات خارجی انواع هیوندا، اکسنت، توسان، هیوندا i20، هیوندا i30، هیوندا i10، سوناتا، سانتافه، النترا، انواع محصولات کیا موتورز، اسپورتیج، اپتیما، پیکانتو، سراتو، سورنتو و انواع ریو هاچ بک و صندوقدار.

خودروی زیبا و بی‌نظیر بی‌ام‌و، ولوو و مرسدس‌بنز را با شرایط ویژه از راشین خودرو مهر ایرانیان تحویل بگیرید.

انواع محصولات تویوتا CHR و RAV4 پریوس در راشین خودرو مهر ایرانیان با شرایط ویژه فروش اقساطی به فروش می‌رسد.

انواع خودروهای سانگ یانگ نیو کوراندو تیوولی موجود در شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان به‌صورت فروش اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت.

محصولات بی‌نظیر شرکت رنو (ساندرو تندر کپچر سیمبل فلوئنس تالیسمان داستر) را از راشین خودرو مهر ایرانیان خریداری کنید.

فروش اقساطی خودرو

جهت کسب اطلاع از قیمت‌های به روز انواع خودروهای داخلی و خارجی و شرایط فروش اقساطی خودرو به‌صورت بلندمدت و کوتاه مدت با کارشناسان مجرب و حرفه‌ای راشین خودرو تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید تا به‌راحتی بتوانید صاحب خودروی مورد نظر خود شوید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات