افزایش ایمنی منازل با درب‌ های ضد سرقت لوکس ضد دیلم

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وقتی صحبت از ایمنی باشد، از شاخص‌های مهم انتخاب هر واحد مسکونی، میزان امنیت واحد یا به‌طور کلی میزان امنیت کل ساختمان است.
تبلیغات

راه‌های متفاوتی برای افزایش امنیت منازل و ساختمان‌ها وجود دارد؛ اما رایج‌ترین روش، تجهیز ساختمان به درب ضدسرقت است؛ ولی دری که مطمئن و مستحکم باشد.

تفاوت درب‌های ضدسرقت ترک با درب‌های معمولی، در جنس و قفل و ابزارویراق استفاده شده است. در درب‌های معمولی، با شکستن قفل یا درب به‌راحتی می توان وارد منزل شد؛ اما قفل درب‌های ضدسرقت ترک به‌راحتی و با هیچ ابزاری باز نمی‌شود. همچنین، درب‌های ضدسرقت را نمی‌توان به‌راحتی شکاند.

 ساختار اصلی درب‌های ضدسرقت چیست؟

درب‌های ضدسرقت که برای درب‌های لابی هم به‌کار می‌روند، در دو نوع ترکیه‌ایی و ایرانی ساخته می‌شوند. تفاوت اصلی در این دو مدل فقط در محل مونتاژ آن‌هاست: درب‌های ضدسرقت ترکیه‌ایی در ترکیه و درب‌های ضدسرقت ایرانی در ایران تولید می‌شوند.

درون درب ضدسرقت ترک یک لایه ورقه‌ی تمام‌استیل یا آهنی با شبکه‌ی ضخیم فولادی قرار داده می‌شود تا درب به‌راحتی شکسته نشود. عمق و عرض چهارچوب این درب‌ها به‌ترتیب ۱۷ و ۹ سانتی‌متر است.

 ویژگی درب‌های ضدسرقت چیست؟

 از مزیت‌های درب‌های ضدسرقت، تنوع رنگ و طرح آن‌ها است؛ ازاین‌رو، مشتریان تنوع انتخاب بیشتری دارند و می‌توانند متناسب با نمای ساختمان درب ضدسرقت مناسب را انتخاب کنند.

عایق صدا و عایق حرارتی و برودتی‌بودن از دیگر شاخصه‌های بارز درب‌های ضدسرقت ترک است که از این منظر، محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان دارند. استفاده از درب‌های عایق حرارتی و برودتی در فصل زمستان برای جلوگیری از ورود سرما به داخل منازل و همچنین در فصل گرما برای خروج هوای خنک داخل منازل به بیرون دلیل محبوبیت آن‌هاست.

شایان ذکر است قراردادن پشم سنگ در داخل درب‌های ضدسرقت ترک سبب عایق‌بندی صدا و حرارتی آن‌ها شده است. استفاده از درب ضدسرقت ترک این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از ورود گردوخاک و آلاینده‌های مضر جلوگیری شود؛ زیرا این درب‌ها زه درزگیر دارند.

معایب درب ضدسرقت چیست؟

 همان‌طورکه اشاره کردیم درب‌های ضدسرقت به‌دلیل داشتن پشم سنگ، عایق حرارتی است و تا دمای ۸۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و چهار ساعت می‌تواند مقابل آتش‌گرفتن مقاومت کند. باوجوداین، ممکن است در زمان آتش‌سوزی درب قفل شود و اگر این اتفاق بیفتد، درب به‌راحتی بازشدنی نیست. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که از مواد و آلیاژهای غیراستاندارد در ساخت درب استفاده شود. قفل‌شدن درب سبب می‌شود دسترسی آتش‌نشانان به داخل منزل یا هنگام خروج با مشکلاتی همراه باشد.

درب لابی ضدسرقت

در اکثر ساختمان‌های لوکس، برای تجمل‌گرایی و نمای بیشتر ساختمان‌ها از درب‌های لابی استفاده می‌کنند. بااین‌حال، همان‌طورکه گفتیم برای افزایش امنیت ساختمان از درب ضدسرقت لابی استفاده می‌کنند. معمولا درب‌های ضدسرقت لابی از نوع شیشه‌ای و فلزی و چوبی هستند که بنابر نوع نمای ساختمان، از مناسب‌ترین آن استفاده می‌کنند.

 استفاده از درب ضدسرقت منازل یا درب ضدسرقت لابی نگرانی شما را از ورود سارقان برطرف می‌کند و امنیت و استحکام ساختمان را افزایش می‌دهد. افزون‌براین، تهیه‌ی درب لوکس می‌تواند به ایمنی منزل شما بیشتر کمک کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات