برای پنجمین بار حراج شب یلدای بامیلو برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بامیلو، اولین بازار اینترنتی ایران و اولین برگزارکننده‌ی جشنواره‌ی حراج شب یلدا در کشور، برای پنجمین‌بار این حراج را با هدف ایجاد فرصت مجدد برای کاربرانی برگزار می‌کند که موفق نشدند در کمپین حراجمعه خرید کنند.
تبلیغات

شب یلدا در فرهنگ ایرانی شب همراه‌شدن با دوستان و آشنایان و سپری‌کردن طولانی‌ترین شب سال همراه با اعضای خانواده است. به‌همین‌دلیل، بامیلو، اولین برگزارکننده‌ی حراج آنلاین خرید شب یلدا، این کمپین را از روز سه‌شنبه ۲۷آذر تا عصر روز جمعه ۳۰آذر۱۳۹۷ برگزار می‌کند؛ به این امید که کاربران بقیه‌ی ساعت روز را به تدارک میهمانی شب یلدا و گذراندن اوقاتشان با خانواده سپری کنند.

حراج شب یلدای امسال در بامیلو با مجموعه‌ای از محصولات متنوع برگزار می‌شود. امسال کاربرانی که اپلیکیشن بامیلو را دانلود و ازطریق آن خرید کنند، علاوه‌براینکه از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهند شد، بدون استثنا هدیه‌ای شامل کد خرید از اسنپ‌فود و اسنپ‌تریپ و اسنپ‌کیو دریافت خواهند کرد.

امسال هم کالاهای متنوعی از مایحتاج روزمره‌ی خانواده‌ها، موادغذایی، لوازم الکترونیک پرمصرف، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزارآلات و... با تخفیف‌های بیش از ۵۰درصد در حراج شب یلدا ارائه خواهند شد. کاربران می‌توانند هر سه ساعت محصولات ویژه‌ی این حراج را بخرند که با علامت مخصوص یلدا مشخص شده‌اند.

بامیلو، مبدع و آغازگر حراج‌های اینترنتی در ایران در تلاش است شرایطی برای همه‌ی ایرانیان فراهم کند تا با خرید آنلاین آشنا شوند. بامیلو با بیش از ۱۵هزار تأمین‌کننده‌ی کالا در سراسر کشور، به یکی از بازارهای مهم ایران تبدیل شده است. بامیلو فضایی برای همه‌ی تولیدکنندگان ایرانی است تا بتوانند بدون محدودیت‌های مکانی و فارغ از مسافت‌ تولیدات خود را به همه‌ی مردم ایران معرفی و عرضه کنند.

۷۰درصد از کالاهای منتخب در حراج شب یلدای بامیلو امسال جزو کالاهای ایرانی هستند. بامیلو معتقد است باید با ایجاد فرصت برای برندهای ایرانی در فضای دیجیتال، به فروش بیشتر آن‌ها کمک کرد و درکنار این فرصت، امکان خرید برای کاربران ایرانی در سراسر کشور را نیز فراهم کرد. در حراج شب یلدا، همه‌ی سفارش‌های بیش از ۵۰هزار تومان رایگاه به سراسر ایران ارسال می‌شود.

در بزرگ‌ترین حراج اینترنتی ایران، یعنی حراجمعه‌ی ۱۳۹۷ بامیلو، کاربران ایرانی رکورد خرید آنلاین در یک روز را شکستند. در حراجمعه بیش از ۷۰میلیون مرتبه از کالاهای مختلف در بامیلو بازدید شد و بامیلو رشد ۵۰۰۰درصدی فروش در یک روز را تجربه کرد. بامیلو در حراجمعه‌‌ی سال ۱۳۹۷ به ۶۲۵ شهر کالا ارسال کرده است. در این جشنواره نیز، بامیلو با بیش از ۲۰۰هزار کالای ‌تخفیف‌دار همراه‌با کاربران فضای مجازی ایران به پیشواز بلندترین شب سال خواهد رفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات