هیپوتریپ؛ سامانه خرید بلیط هواپیما، تور و هتل

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سفر آغاز شده است... از همان ابتدا که خیال سفر را در ذهن‌مان مجسم می‌کنیم، سفر آغاز شده است.
تبلیغات

دل‌مشغولی‌ها هم از همین‌جا شروع می‌شوند؛ نکند هزینه‌ی سفرم زیاد شود. از کجا بلیط ارزان و به‌وقت تهیه کنم؟ از کجا بدانم مناسب‌ترین زمان خرید بلیط چه موقع است؟ محل اقامت را چه کنم؟ در آن شهر یا کشور چه جاهایی را ببینم؟ اگر نتوانستم تمام مکان‌های دیدنی را ببینم چه؟ اگر پول کم بیاورم؟ و هزاران فکر و خیال دیگر -به محض این‌که قصد سفر می‌کنیم- به ذهن‌مان می‌آیند.

راه‌های زیادی وجود دارد تا این فکرها سراغ‌مان نیایند؛ مانند استفاده از تجربه‌های دیگران و مراجعه به سایت‌های گردشگری مختلف.

اولین دغدغه، خرید بلیط

خرید بلیط هواپیما چارتر راه‌های زیادی دارد؛‌ می‌توانید چند روزتان را برای مراجعه به آژانس‌های محل اختصاص دهید و در آخر هم از این‌که نتوانسته‌اید تمام آژانس‌های شهر را ببینید ناراحت خواهید بود و در عین حال از اطلاعات زیاد همین آژانس‌ها کلافه شده‌اید.

آژانس‌های مسافرتی ویژگی‌های متفاوتی دارند که هیپوتریپ همه‌ی آنها را با هم دارد. بعضی آژانس‌ها فقط بلیط می‌فروشند، بعضی دیگر تور دارند. هیپوتریپ –جدای از بخش تورها که خود مجموعه‌ی متنوع و گسترده‌ای است- بلیط‌های شرکت‌های هواپیمایی مختلف را با امکان مقایسه‌ی آنلاین، در اختیارتان می‌گذارد.

بلیط هواپیما یکی از مهم‌ترین هزینه‌های سفر است که اگر در زمان مناسب خریداری شود، می‌تواند نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها داشته باشد.

 اما تنها خرید بلیط ارزان کافی نیست. بلیط ارزان وقتی مزه می‌دهد که با پشتیبانی فروشنده همراه باشد. در سامانه‌ی هیپوتریپ می‌توانید -قبل و بعد از خرید بلیط- تمام موارد مبهمی را که ذهن‌تان وجود دارد از بخش پشتیبانی –آنلاین یا تلفنی- بپرسید و خیال‌تان راحت باشد که با رفتار و صدایی مهربان و پُرانرژی مواجه خواهید شد.

دومین دغدغه، هتل

چیزی که از محل اقامت در ذهن ما نقش بسته، جایی شبیه به خانه است و هر قدر این محل به خانه‌ی خودمان شبیه‌تر باشد برای ما لذت‌بخش‌تر است. البته در سفر معمولا به دنبال جایی بهتر از خانه‌ی خودمان می‌گردیم چرا که قرار است تجربه‌ای متفاوت داشته باشیم.

انتخاب این‌که کجا اقامت داشته باشید کمی سخت است؛ به‌خصوص اگر تا به حال به مقصد مورد نظر سفر نکرده باشید، باید نکاتی را بدانید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. توجه به نکات ریز و دقت در انتخاب هتل مهم است، اما ممکن است برای این‌کار وقت نداشته باشید. مجبور نیستید تمام بار سفر را به تنهایی به دوش بکشید، دوستانی در هیپوتریپ دارید که هر لحظه و هر قدم با شما همراه هستند و از لحظه‌ی تصمیم تا انتهای سفر را با شما خواهند بود. بنابراین با آرامش به سایت هیپوتریپ سربزنید و جزئیات مربوط به هتل‌ها را بخوانید. برای پاسخ به پرسش‌هایتان هم می‌دانید که پشتیبانی هیپوتریپ همیشه منتظر شماست.

رزرو آنلاین هتل که در نظر گرفته‌اید، این‌که می‌خواهید در کجای شهر هتل داشته باشید و بسیاری مسائل دیگر را به هیپوتریپ بسپارید.

سومین دغدغه، بیمه

داشتن پشتوانه برای هر فردی در زندگی، باعث آرامش مضاعف است. اتفاقات ناخوشایند بخشی از زندگی روزمره‌ی ماست و هر لحظه باید آماده باشیم. در سفر اما این آرامش و داشتن پشتوانه بیش از هر زمان دیگری لازم است؛ به‌ویژه زمانی که از کشور خارج می‌شوید. به قول قدیمی‌ها ممکن است آب‌به‌آب شوید و ناخوش‌احوالی اولین پیش‌آمد ممکن –در سفرهای کاری یا تفریحی- است. ناسازگاری با شرایط آب‌و‌هوایی و خوراک کشور مقصد، شما را مستعد اتفاقات پیش‌بینی‌نشده می‌کند.

 قرار است لذت ببرید و خیالتان آسوده باشد. تهیه‌ی بیمه مسافرتی خوب برای سفرهای خارجی از اوجب واجبات است و حتی بیشتر کشورها داشتن بیمه را پیش‌شرط صدور ویزا می‌دانند.

در وب‌سایت هیپوتریپ روی گزینه‌‌ی بیمه کلیک کنید و با واردکردن اطلاعات سفر در بخش صدور بیمه مسافرتی هیپوتریپ بدون این‌که آب در دل‌تان تکان بخورد به سفر بروید. هیپوتریپ با کارگزاری‌های بیمه متفاوت کار می‌کند و می‌توانید برای هر مقصد و هر زمان که بخواهید، شرایط بیمه‌های مختلف را ببینید و تصمیم‌ بگیرید.

همه مشکلات را یک‌جا حل کنید

این روزها آن‌قدر سرعت زندگی زیاد و سرمان شلوغ است که خیلی از ما ترجیح می‌دهیم وارد جزئیات چیزی که می‌خریم، نشویم. سفر هم از این مقوله مستثنی نیست. می‌توانید کل سفر را یک‌جا بخرید؛ یکی از تورهای هیپوتریپ را در صفحه‌ی تورهای هیپوتریپ انتخاب کنید، همه‌ی جزئیات را ببینید و خیلی زود خود را مسافر آن مقصد کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات