مرجع فروشگاهی و اطلاعاتی حافظه های SSD سامسونگ

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بهترین حافظه‌های اس اس دی (SSD) و ذخیره‌ساز سامسونگ را از گروه ام آی تی با گارانتی اصلی و منا‌سب‌ترین قیمت تهیه کنید.
تبلیغات

  در جامعه‌ی کنونی که تمام کارها به‌وسیله‌ی کامپیوتر انجام می‌شود، لزوم بهره‌مندی از سیستمی کارآمد و به‌روز بیش‌ازپیش احساس می‌شود. سیستم‌های امروزی باید با کمترین مصرف انرژی، بیشترین کارایی و سرعت را داشته باشد؛ ازاین‌رو، گروه ام آی تی مفتخر است با مطالعه درخصوص جدیدترین دستاوردهای دنیا برای بهبود عملکرد سیستم‌های ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات با سرعت زیاد، نسل جدیدی از حافظه‌های ذخیره‌سازی را معرفی کند.

گروه ام آی تی باتوجه‌به نیاز روز مردم و با تکیه بر کارکنانی مجرب توانسته درحدود یک دهه فعالیت، به واردات و توزیع آفلاین برای همکاران و فروش آنلاین قطعات کامپیوتری ازقبیل کارت حافظه، هارد، رم و به‌ویژه حافظه‌های SSD سامسونگ همراه‌با گارانتی اصیل برای مشتریان محترم بپردازد.

SSD سامسونگ نسل جدیدی از درایوهای ذخیره‌سازی (Solid State Drive) هستند که برخلاف هاردهای قدیمی (HDD) که با مکانیزم مکانیکی کار می‌کردند، تا ۱۰ برابر سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را افزایش می‌دهند.

ام ای تی

به‌طورکلی SSDهای سامسونگ شامل چهار دسته می‌شوند:

  • سری EVO
  • حافظه PRO
  • حافظه ENTERPRISE
  • سری PORTABLE

سری EVO

این نوع از حافظه‌های SSD برای مصارف خانگی است. مشتریان می‌توانند به‌عنوان اولین قدم برای ارتقای سیستم‌های خانگی یا لپ‌تاپ خود، هاردهای قدیمی را با نسل جدید حافظه‌ها تعویض کنند و از افزایش ۱۰برابری سرعت سیستم خود بهره‌مند شوند. با استفاده از این حافظه‌ها سرعت نصب ویندوز به کمتر از ۸ دقیقه و سرعت بوت ویندوز به کمتر از ۴ ثانیه کاهش می‌یابد و دیگر با اجرای همزمان برنامه‌ها دچار افت سرعت نخواهید شد.

سری PRO

این سری از حافظه‌ها برای مصارف حرفه‌ای و افرادی است که به فراخور شغل یا علایق خود با نرم‌افزارهای طراحی و مهندسی و انیمیشن سروکار دارند. شایان ذکر است حتی گیمرها از مشتریان پروپاقرص این سری از SSDها هستند. چیپست‌های سری PRO مقاومت بیشتری درمقایسه‌با سری EVO دارند؛ بنابراین، برای مصارف مذکور مناسب‌تر هستند.

سری Enterprise

امروزه به‌دلیل حجم زیاد اطلاعات در مراکز مهم و اساسی مثل بانک‌ها و سرورهای محاسباتی و هاستینگ‌ها، بیش‌ازپیش استفاده از ابزارهایی احساس می‌شود که بتوانند با سرعت زیاد اطلاعات را انتقال دهند و ذخیره کنند. بنابراین، سرورهای موجود در این مراکز برای داشتن بهترین عملکرد باید از حافظه‌های سری Enterprise استفاده کنند تا علاوه‌بر مصرف برق بسیار کمتر، عمر بسیار طولانی تا ۵۴۰۰ ترابایت نوشتن و سرعت ذخیره و انتقال تا ۱۰ برابر را داشته باشند.

سری PORTABLE

امروزه در هر خانه، حداقل یک هارد اکسترنال چندترابایتی وجود دارد که از موارد استفاده‌ی بی‌شمار آن نمی‌توان چشم‌پوشی‌ کرد. بااین‌حال اگر کمی دقیق‌تر بررسی کنیم، متوجه وجود سری جدید این ذخیره‌سازهای قابل‌حمل می‌شویم.

سری پورتابل SSDهای سامسونگ با طراحی بسیار زیبا و شگفت‌انگیز و بسیار سبک در ابعادی کوچک، ولی با کارایی فراوان، مناسب افرادی است که می‌خواهند اطلاعات خود را بسیار ایمن جابه‌جا کنند و سرعت حداقل ۲۰برابری درمقایسه‌با هارددیسک‌های مکانیکی قدیمی برایشان از اهمیت بی‌شماری برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درزمینه‌ی مشخصات و مقایسه‌ی محصولات و قیمت‌های به‌روزرسانی‌شده، به وب‌سایت فروشگاهی ام آی تی shopmit.net مراجعه کنید.

 اینستاگرام 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات