خنیاگر؛ آکادمی استاندارد آموزش مجازی موسیقی

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آموزش مجازی موسیقی و ازطریق فیلم می‌تواند بازدهی بسیار زیادی داشته باشد؛ البته اگر این فیلم‌ها با استاندارد جهانی تولید شده باشند. در این مقاله بخوانید و ببینید.
تبلیغات

همیشه تصور بر این بوده که آموزش موسیقی ازطریق فیلم و بدون حضور فیزیکی معلم کاری دشوار و گاه ناشدنی است؛ اما اگر دو عامل اساسی در تولید این نوع فیلم‌های آموزشی موسیقی رعایت شود، نتیجه‌ای غافلگیرکننده حاصل می‌شود:

۱. محتوای استاندارد از زبان استادی معتبر

خنیاگر همیشه زمان زیادی صرف مذاکره با استادان بزرگ کشور برای تدریس در این فیلم‌ها می‌کند؛ استادانی که در تمام کشور و نزد تمامی اهالی موسیقی شناخته‌شده هستند و روش تدریس و محتوای تدریس آن‌ها را همگان تأیید می‌کنند. این استادان با تکیه بر سال‌ها تجربه و آموزش، به هزاران هنرجوی موسیقی مطالب را به‌قدری دقیق و کامل و با جزییات آموزش می‌دهند که جای هیچ سؤال و ابهامی برای مخاطب باقی نمی‌ماند.

برخی از استادان حاضر در خنیاگر عبارت‌اند از:

استاد مسعود حبیبی در ساز دف، استاد سعید ثابت در ساز سنتور، استاد نادر مشایخی برای آموزش هارمونی، استاد علی پژوهشگر در ساز عود (بربت)، استاد علی (همایون) رحیمیان در ساز ویولن، استاد سام اصفهانی در ساز پیانو، دکتر امیرحسین رمضانی برای آموزش تئوری موسیقی، استاد کیوان میرهادی در ساز گیتار، استاد محمدمهدی بابایی برای آموزش میوزماسل، استاد آزاد میرزاپور در ساز تار، استاد طینوش بهرامی در ساز سه‌تار، استاد شاهو عندلیبی در ساز نی، استاد منصور پاک‌نژاد در ساز هارمونیکا (سازدهنی) و... .

۲. فیلم‌سازی استاندارد با تیمی سینمایی

هرقدر هم محتوا دقیق و درست باشد، اگر صحیح به‌تصویر کشیده نشود، تأثیری نخواهد داشت. تیم فیلم‌سازی خنیاگر که از بهترین‌های سینمای ایران هستند، به‌گونه‌ای این فیلم‌ها را تولید می‌کنند که تمامی نکات به‌دقت دیده شود؛ نورپردازی طوری انجام شود که حس خوشایندی به مخاطب بدهد؛ صدابرداری استاندارد بتواند واقعی‌ترین صدا را از ساز به گوش مخاطب برساند؛ و درنهایت، فیلم‌ها با دقتی تدوین شوند تا محصول نهایی نه‌تنها فیلم آموزشی موسیقیِ اثرگذار، بلکه اثری هنری باشد.

از دیگر ویژگی‌های فیلم‌های آموزش موسیقی خنیاگر می‌توان به شیوه‌‌ی نوین نمایش نُت‌ها روی تصویر اشاره کرد. نُت‌ها به‌صورت داینامیک به‌گونه‌ای روی تصویر قرار می‌گیرند که قاب تصویر را برش نزنند. همچنین، نشانگر متحرک روی نُت‌ها همراه‌با اجرای استاد، میزان‌به‌میزان پیش می‌رود تا هنرجو کاملا با اجرای تمرینات همراه شود و دقیقا ببیند کدام بخش از نُت درحال‌اجرا است.

فیلم‌های آموزش موسیقی خنیاگر هیچ‌گاه کهنه نخواهند شد. شیوه‌ی تماشای آنلاین این مجموعه‌ها با امکان دانلود باعث می‌شود همیشه بتوانیم فیلم‌ها را به‌روز نگه داریم و مطالب تکمیلی را به مجموعه‌ها اضافه کنیم و حتی ساختار سینمایی فیلم را بهبود ببخشیم.

با رعایت این نکات، فیلم‌های آموزش موسیقی خنیاگر به یکی از استانداردترین آموزش‌های موسیقی در سطح دنیا تبدیل شده و تعریف جدیدی از آموزش مجازی موسیقی ارائه کرده است.

خنیاگر –آکادمی استاندارد آموزش مجازی موسیقی

روش تهیه و استفاده از مجموعه‌های خنیاگر

اولین مرحله، ثبت‌نام در وبسایت و فعال‌سازی حساب کاربری ازطریق لینک فعال‌سازی است که به ایمیل شما ارسال می‌شود. پس از فعال‌سازی و ورود به حساب کاربری، مجموعه‌های کامل یا تک‌جلسات را می‌توانید تهیه کنید. طبیعی است تهیه‌ی مجموعه‌ای کامل مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ اما درصورتی‌که تک‌جلسه تهیه شود، قیمت نهایی کل مجموعه برایتان ارزان‌تر خواهد شد.

پس از خرید هر مجموعه یا جلسه، آن درس برای حساب کاربری شما بلافاصله و به‌صورت مادام‌العمر فعال خواهد شد. مجموعه‌ها را می‌توانید آنلاین تماشا یا آن‌ها را دانلود کتید. گفتنی است ترافیک اینترنت وبسایت خنیاگر هنگام تماشای آنلاین نیم‌بها محاسبه می‌شود.

هر سؤال یا ابهامی، چه درباره‌ی مباحث فنی و چه سؤال از استاد را می‌توانید به‌صورت تیکت ارسال کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شود. همچنین، در ساعات اداری پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی هستیم.

در اینستاگرام خنیاگر می‌توانید نمونه‌هایی از این فیلم‌ها را ببینید.

https://khonyagar.com/

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۰۷۶۸

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات