تجربه کاربری لذت‌بخش‌تر با آپدیت جدید اپلیکیشن تلوبیون

سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تلوبیون با ارائه‌ی سرویس تلویزیون آنلاین، طرفداران و تماشاگران 30 شبکه‌‌ی تلویزیونی را آسوده‌خاطر کرده؛ به‌گونه‌ای که آنان هیچ برنامه‌ای را ازدست نخواهند داد.
تبلیغات

افراد می‌توانند با استفاده از تلوبیون برنامه‌های تلویزیونی محبوب خود را در ساعت دلخواهشان تماشا کنند. گفتنی است تیم تلوبیون به ارائه‌ی برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی در نسخه‌ی دسکتاپ بسنده نکرده و با ارائه‌ی اپلیکیشن ویژه‌ی گوشی‌های هوشمند اندروید، قابلیت‌ها و امکانات بیشتری دراختیار طرفداران خود قرار داده است.

ازجمله قابلیت‌های اپلیکیشن تلوبیون می‌توان به امکان آرشیو برنامه‌های دلخواه، مشاهده‌ی برنامه در کیفیت‌های مختلف و... اشاره کرد. این امکانات باعث شده اپلیکیشن تلوبیون بین فارسی‌زبانان طرفداران زیادی پیدا کند و حدود ۷میلیون نصب فعال داشته باشد.

استقبال چشمگیر کاربران از اپلیکیشن تلوبیون باعث شد تیم فنی و محصول این مجموعه به‌دنبال بهبود ویژگی‌های برنامه‌ی تلوبیون باشند. به‌روزرسانی جدید این اپ تغییرات درخورتوجهی داشته که نتیجه‌ی آن کاربری آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف اپلیکیشن است. درادامه، تغییرات به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن تلوبیون را بررسی می‌کنیم:

تغییرات کلی در محیط برنامه

کاربران با ورود به برنامه می‌توانند بلافاصله متوجه تغییرات در محیط کاربری اپلیکیشن شوند؛ چراکه منو با حالت کشویی از برنامه حذف شده و به‌جای آن پنج دسته‌بندی خانه، پخش زنده، جست‌وجو، آرشیو و پروفایل در قسمت پایین برنامه درنظر گرفته‌ شده است.

در نسخه‌ی جدید اپ، به‌جای نمایش شبکه‌های تلویزیونی در صفحه‌ی اول برنامه، دسته‌بندی‌های مختلف نظیر پیشنهاد تلوبیون، سریال‌ها، فیلم‌ها، کودکان و پربازدیدترین‌ها قرار دارند. همچنین، ترندها و دسته‌بندی‌های داغ هرروز با هشتگ در بالاترین قسمت صفحه‌ی اصلی قرار گرفته‌اند که این موضوع دسترسی کاربران را به برنامه‌های پربیننده آسان‌تر می‌کند.

پیشنهادهای تلوبیون

در صفحه‌ی خانه و در قسمت پیشنهادهای تلوبیون هیجان‌انگیز‌ترین و جذاب‌ترین قسمت‌های هر برنامه به‌صورت جداگانه نمایش داده می‌شود. بنابراین، بخش‌های جالب برنامه‌های مختلف نظیر حالا خورشید، خندوانه، برنامه نود، گل‌ها و لحظات حساس لیگ، اخبار ورزشی، نماهنگ‌های زیبا و... در ویدئوهای کوتاه چنددقیقه‎ای دردسترس کاربران قرار دارد.

ویدئوی شناور

یکی از ویژگی‌های جالب‌ و کاربردی موجود در به‌روزرسانی جدید اپ تلوبیون قابلیت ویدئوی شناور است. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند ویدئوی درحال‌پخش را به‌سمت پایین بکشند تا برنامه با ابعاد کوچک‌تر در سمت راست و پایین صفحه‌ی گوشی قرار بگیرد.

در این حالت امکان جست‌وجو در برنامه و بین دسته‌بندی‌های مختلف وجود خواهد داشت. همچنین درصورتی‌که کاربران از پخش ویدئو منصرف شوند، کافی است ویدئو را به‌سمت چپ صفحه‌ی گوشی بکشند تا ویدئوی درحال‌پخش بسته شود یا می‌توانند با کشیدن ویدئو به‌سمت بالا، مجددا آن را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده کنند.

آرشیو تقویمی

این آرشیو یکی دیگر از ویژگی‌های جدید اپلیکیشن تلوبیون است. در این قسمت، کاربران می‌توانند باتوجه‌به تاریخ برنامه‌ی تلویزیونی دلخواهشان را پیدا کنند. برای مثال، اگر نام برنامه را فراموش کرده‌اند؛ اما زمان تقریبی پخش آن را می‌دانند، با استفاده از آرشیو تقویمی می‌توانند برنامه را پیدا کنند. این قابلیت باتوجه‌به حجم بالای برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی بسیار کارآمد است.

تلوبیون

پخش زنده

 در این قسمت همه‌ی شبکه‌های تلویزیونی قرار گرفته‌اند؛ بنابراین کاربران می‌توانند با انتخاب هر شبکه‌ی تلویزیونی، برنامه‌های درحال‌پخش از شبکه مدنظر را مشاهده کنند. همچنین، جدیدترین برنامه‌های پخش‌شده از هر شبکه به‌صورت تفکیک‌شده زیر پلیر نمایش داده می‌شوند.

تلوبیون

جست‌وجو

این بخش برای پیداکردن سریع و دسترسی مستقیم به برنامه‌ها و فیلم‌ها و سریال‌ها درنظر گرفته شده است. بنابراین کاربران می‌توانند با جست‌وجوی نام برنامه‌ی دلخواه، همه‌ی قسمت‌های پخش‌شده‌ی برنامه را مشاهده کنند. نتایج جست‌وجو به تفکیک مجموعه‌ی برنامه‌ها و جدیدترین کلیپ‌های پخش‌شده نمایش داده می‌شوند.

تغییرات بسیار جذاب و کاربردی اپلیکیشن تلوبیون باعث شده نسخه‌ی جدید این برنامه کاربردی‌تر و دسترسی کاربران به محتواهای مدنظرشان با سادگی بیشتری انجام شود. بنابراین اگر شما هم از طرفداران این اپلیکیشن هستید، می‌توانید به‌روزرسانی جدید برنامه را دریافت و کاربری لذت‌بخشی را تجربه کنید. برای دریافت اپلیکیشن در گوگل‌پلی نام تلوبیون را جست‌وجو کنید.

دانلود اپلیکیشن تلوبیون از کافه بازار

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات