تحصیل در خارج از کشور می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد

جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
مطالعه 5 دقیقه
در این مقاله درباره کارگاه آموزشی رایگان اخذ پذیرش و تحصیل در خارج از کشور اطلاعاتی ارائه شده و یک وب سایت مرجع برای بررسی دقیق اطلاعات و مشخصات دانشگاه‌ها معرفی شده است.
تبلیغات

 آموزش ۰ تا ۱۰۰ اپلای و مهاجرت تحصیلی

کارگاه آموزشی پذیرش و تحصیل در خارج از کشور برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند مفید است. شما می‌توانید با شرکت در این کارگاه آموزشی به صورت کاملاً رایگان اطلاعات کاملی درباره شرایط تحصیل در کشورهای مختلف، مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش، هزینه‌های زندگی در شهرها و کشورهای مختلف را کسب کنید. این همایش رایگان مطابق با نیازهای شما است و به تمام سؤالات مهاجرت تحصیلی شما پاسخ خواهد داد.

همایش رایگان پذیرش و تحصیل در خارج از کشور در تاریخ ۸ آبان سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد. متخصصان مجموعه نکست ابرود در این همایش اطلاعات جامع و به‌روزی درباره شرایط اخذ پذیرش تحصیلی را در اختیار شما قرار خواهند داد. جهت شرکت در این همایش تخصصی می‌توانید به صورت رایگان در آن ثبت‌نام کنید. برای ثبت نام به وب سایت نکست ابرود مراجعه کنید.

محورهای کارگاه آموزشی رایگان اخذ پذیرش و تحصیل در خارج از کشور (کارگاه اعزام):

  • نحوه نگارش رزومه آکادمیک (CV)، انگیزه نامه (SOP) و  پروپوزال تحصیلی (Proposal).
  • معرفی شیوه انجام مکاتبه با دانشگاه‌ها، اخذ فاند تحصیلی و زندگی.
  • معرفی برخی از دانشگاه‌های برتر و مورد تائید وزارت علوم، بهداشت و شرایط پذیرش.
  • بررسی و معرفی شرایط اولیه داوطلبان برای اخذ پذیرش (نمره زبان آکادمیک، مدارک مورد نیاز و...)
  • شرایط و هزینه‌های زندگی در کشورهای اروپایی، استرالیا و کانادا.
  • شرایط اخذ ویزای تحصیلی پس از اخذ پذیرش.
  • بررسی شرایط تقویت رزومه تحصیلی و اخذ نمره زبان توسط مراکز معتبر.
نکست ابرود

در حال حاضر افراد زیادی علاقه‌مند به تحصیل در خارج از کشور هستند و رویای دریافت بورسیه تحصیلی را در سر می‌پرورانند. برای تحصیل در خارج از کشور و دریافت بورسیه تحصیلی نیاز است تا شناخت کافی از تمام مراحل پذیرش داشته باشید. برخی از علاقه‌مندان زمان زیادی جهت کسب اطلاعات در مورد پروسه مهاجرت تحصیلی صرف می‌کنند و برخی دیگر سعی می‌کنند از راهنمایی افراد متخصص یا افرادی که خودشان موفق به پذیرش شده‌اند اطلاعات مفیدی را کسب کنند.

تنوع کشورها، قوانین و سردرگمی متقاضیان

با توجه به اینکه هرکدام از کشورهای دنیا قوانین و شرایط مخصوص به خود را دارد و برخی از این قوانین هر ساله دچار تغییر می‌شوند، در صورتی که قصد مهاجرت تحصیلی دارید، نیاز است تا اطلاعات جامع و به‌روزی راجع به کشورها و شرایط پذیرش تحصیلی داشته باشید.

مشاوره رایگان تمام امور اپلای

مجموعه مهاجرتی نکست ابرود در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره کاملاً رایگان و متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. این حق شما است که قبل از هرگونه  پرداخت هزینه و صرف زمان، بدانید که یک موسسه در چه زمینه‌هایی و تا چه حد می‌تواند به‌ شما در امر مهاجرت کمک کند. مجموعه‌ی ما مفتخر است که در تمامی زمینه‌های مهاجرت تحصیلی مشاوره کاملاً رایگان به‌ شما ارائه می‌دهد و برای دادن مشاوره به‌ شما از روش‌های مختلفی مانند مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین استفاده می‌کند تا بتواند مناسب‌ترین مشاوره‌ی ممکن را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

مشکلات و مصائب مهاجرت تحصیلی

اگر از جمله آن افرادی هستید که تصمیم خود را مبنی بر ادامه‌ی تحصیل در خارج از کشور را نهایی کرده‌اید، حتماً وارد مرحله‌ی اپلای و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارجی شده‌اید. تجربه نشان داده است که اغلب دانش‌آموزان و دانشجویان از این مرحله هراس فراوانی دارند و آن را گاهی به ‌تعویق می‌اندازند. اما با وجود مجموعه نکست ابرود باید بگوییم جای نگرانی وجود ندارد. هر چقدر که زودتر بتوانید فرآیند جستجوی دانشگاه و اخذ پذیرش از دانشگاه‌ها را زودتر شروع کنید، می‌توانید زودتر به ‌هدف خود برسید و شانس پذیرش بیشتری نسبت به ‌دیگران داشته باشید. به ‌یاد داشته باشید اخذ پذیرش دانشگاه‌ها چه دانشگاه‌های اروپایی، دانشگاه‌های آمریکایی یا حتی چین و هر کشور دیگری از آنچه که فکرش را می‌کنید می‌تواند ساده‌تر هم باشد. فقط کافی است کار خود را به ‌متخصصان مربوط بسپارید. آن‌ها با دانستن جزئیات کوچک و بزرگ می‌توانند شما را در مسیر اخذ پذیرش از دانشگاه‌ها کمک کنند. شما یک بار اقدام به اخذ پذیرش می‌کنید ولی موسسه‌های اعزام دانشجوی معتبر، هر روزه با کیس‌های مختلفی روبرو می‌شوند و شناخت کافی از قوانین، مدارک، دانشگاه‌ها و شهرها دارند.

رنکینگ و مقایسه دانشگاه‌های معتبر جهان

وب سایت نکست ابرود اطلاعات مربوط به هزاران دانشگاه برتر جهان را در وب‌سایت خود گردآوری کرده است و به طور رایگان این اطلاعات را در اختیار دانشگاهیان عزیز قرار می‌دهد. از اطلاعات ارائه شده می‌توان به:

  • رنکینگ دانشگاه‌های معتبر جهان
  • موقعیت جغرافیایی دانشگاه
  • تعداد دانشجویان
  • درصد دانشجویان خارجی
  • درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی
  • تصاویر دانشگاه
  • موقعیت دانشگاه روی گوگل مپ
  • تغییرات رتبه دانشگاه در چند سال گذشته
  • وسعت دانشگاه
  • تعداد دوره‌های کاردانی و کارشناسی
  • تعداد دوره‌های تحصیلات تکمیلی

و چندین مورد مهم دیگر می‌توان اشاره کرد. برای دسترسی به اطلاعات دانشگاه‌ها می‌توانید از قسمت رنکینگ دانشگاه‌ها در وب سایت نکست ابرود استفاده کنید.

به‌طور مثال اطلاعات مربوط به دانشگاه استنفورد مطابق با شکل زیر است. همانطور که از اطلاعات نمایش داده شده دیده می‌شود، دانشگاه استنفورد دارای رتبه دو در میان دانشگاه‌های جهان است، دانشگاه از نوع خصوصی و با تعداد دانشجویان نزدیک به ۱۶۰۰۰ عدد است. برای این ۱۶۰۰۰ دانشجو، دانشگاه استنفورد دارای بیش از ۴۰۰۰ استاد (مدرس) هستند (یعنی یک استاد به ازای هر ۴ دانشجو). خروجی تحقیقاتی و مطالعاتی دانشگاه استنفورد بسیار بالا است که باعث می‌شود این دانشگاه جایگاه مهمی در جامعه علمی جهانی داشته باشد. از میان ۱۶۰۰۰ دانشجوی دانشگاه استنفورد بیش از نیمی از آن‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا) تحصیل می‌کنند و کم‌تر از نیمی از دانشجویان، در مقاطع کاردانی و کارشناسی. هم‌چنین، این دانشگاه دارای ۳۶۱۱ دانشجوی بین‌المللی است که اکثر آن‌ها در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند. رتبه این دانشگاه در میان دانشگاه‌های جهان در چند سال اخیر بهبود بسیار خوبی داشته و از ۱۵ در سال ۲۰۱۲ به رتبه ۲ در دو سال اخیر رسیده است که نشان‌دهنده پیشرفت این دانشگاه است.

نکست ابرود
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات