خرید از آمازون با ایگرد در بلک فرایدی

پنج‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اولین باری که از اصطلاح بلک فرایدی یا جمعه سیاه (Black Friday) استفاده شد، نه پای خریدی در میان بود و نه تعطیلات. اتفاقا برعکس، به یک بحران مالی ارتباط داشت؛ سقوط بازار طلا در ۲۴ سپتامبر ۱۸۶۹ در آمریکا.
تبلیغات

بلک فرایدی واقعا از کجا آمده است؟

در سال ۱۸۶۹ دو سرمایه‌گذار بدنامِ وال استریت به نام‌های جِی گولد و جیم فیسک با همکاری هم تا جایی که می‌ توانستند طلا خریدند. این کارشان به افزایش بیش از حد قیمت طلا منجر شد و سودی عالی نصیب این دو سرمایه‌گذار شد. تا اینکه در روز جمعه ۲۴ ماه سپتامبر، این توطئه افشا شد.

به دنبال آن بازار سهام سقوط کرد و هر کسی از ثروتمندترین افراد در وال استریت گرفته تا کشاورزان تهیدست به خاک سیاه نشستند. به همین دلیل آن را روز جمعه سیاه نامیدند.

در هر صورت امروزه می‌دانیم که بلک فرایدی تقریبا از مفهوم اولیه خودش فاصله گرفته است و به نوعی به بزرگترین حراجی سال تبدیل شده است. در این روز، کالاها در بزرگترین خرده ‌فروشی ‌های دنیا از جمله آمازون، والمارت، تارگت و نظایر آنها با تخفیفات باور نکردنی به مردم عرضه می‌شود. بعضی از محصولات حتی تا ۹۰ درصد هم تخفیف می‌خورند.

بلک فرایدی دقیقا چه روزی است؟

تاریخ بلک فرایدی فردای روز جشن شکرگزاری در آمریکا است که معمولا بیست و سوم یا بیست و چهارم نوامبر برگزار می‌شود. بلک فرایدی امسال (یعنی ۲۰۱۸) روز جمعه ۲۳ نوامبر است که با ۲ آذر در ایران مصادف است.

ساعت واشنگتن ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه عقب تر از تهران است، بنابراین شروع ۲۳ نوامبر در آمریکا معادل با ۸:۳۰ صبح جمعه در ایران می باشد و بنابراین بلک فرایدی تا ۸:۳۰ صبح شنبه در ایران ادامه خواهد داشت. البته آمازون در حال حاضر برخی تخفیفات پیش از بلک فرایدی را آغاز کرده است  و در این چند ساله توانسته گوی رقابت را از والمارت و دیگر فروشگاه ها در کسب سود برباید.

شما هم در ایران می توانید همزمان با آمریکا خرید از آمازون داشته باشید و از تخفیفات بی نظیر آن استفاده کنید.

تفاوت بلک فرایدی آمازون با سایت های داخلی

یکی از اصلی ترین تفاوت‌هایی که بلک فرایدی سایت آمازون با سایت های داخلی دارد، اختلاف درصد تخفیفی است که سایت های گوناگون به مشتریان خود می دهند؛ به طور مثال سایت های چون آمازون به طور میانگین حدود ۵۵% تخفیف می دهد اما این امر در میان سایت های داخل کشور ۴۱% است که نسبتا اختلاف بسیار زیادی محسوب می شود.

مطابق آمار بیشترین سود بلک فرایدی سال گذشته را ساکنان کشورهای آمریکا، کانادا و اوکراین برده اند و آنها توانسته اند حدود ۶۷% تخفیف دریافت کنند.

چه محصولاتی را در بلک فرایدی بخریم؟

 چه محصولاتی را در بلک فرایدی بخریم؟

محصولاتی که در بلک فرایدی تخفیف می‌خورند بسیار متنوع هستند. برای بهترین خریدهای سال ۲۰۱۸ انتظار می‌رود آمازون تخفیفات عالی برای محصولات پرطرفدار از وسایل الکترونیکی گرفته تا بعضی اسباب‌بازی‌ها، بازی‌های ویدیویی، کنسول های بازی ارائه کند.

شاید بسیاری از لوازم الکترونیکی و گجت های جذاب و کاربردی با توجه به نوسانات قیمت دلار، واقعا گران به نظر برسند و خیلی از ماها شاید حاضر نباشیم برای چنین وسایلی هزینه گزافی را تقبل کنیم، حتی اگر بسیار با کیفیت باشند.

اما در بلک فرایدی این تجهیزات متنوع ممکن است حتی با ۹۰ درصد تخفیف به فروش برسد! مسلماً چنین تخفیفی فرصت مناسبی برای یک خرید به صرفه خواهد بود. پیشنهاد ما بررسی لپ تاپ ها، ساعت های هوشمند، دوربین های عکاسی، کنسولهای بازی، تلبت ها، اسپیکرها و سایر گجت ها و تجهیزات الکترونیکی است.

طبق آمار سال گذشته در حدود ۶ میلیون نسخه آیفون X در روز بلک فرایدی به فروش رسید!!!

چه محصولاتی را در بلک فرایدی بخریم؟

خرید از آمازون با ایگرد چگونه انجام می‌شود؟

فروشگاه اینترنتی آمازون خدمات ارسال به ایران ندارد؛ اما شما می‌توانید به راحتی از این فروشگاه خرید کنید!

برای بلک فرایدی آماده باشید؛ فقط کافی است به وب سایت ایگرد (Egerd) سفارش بدهید و دیگر نگران دریافت خریدهایتان نباشید. به سایت آمازون بروید، لینک محصول مورد نظر را کپی کنید و در سایت ایگرد قرار دهید.

این وب سایت همان موقع قیمت نهایی محصول بدون نوسان ارز را به شما اعلام میکند. حال میتوانید به راحتی از درگاه بانکی پرداخت خود را به صورت ریالی انجام دهید. ایگرد محصول مورد نظرتان را به جای شما می‌خرد و به آدرس شما ارسال می‌کند.

گزینه‌ها و امکانات مختلفی در این سایت وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. با ایگرد می‌توانید به راحتی در زمان بلک فرایدی از آمازون با تخفیفات عالی خرید کنید. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که تخفیفات بلک فرایدی منحصر به همان تاریخ اعلام شده می باشد.

https://egerd.com/

تلفن:

 ۰۲۱-۲۶۱۱۷۸۷۶

پشتیبانی تلگرام:

@EgerdSupport

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات