سایبر ماندی یا دوشنبه مجازی فروشگاه اینترنتی زنبیل

سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی زنبیل برخلاف سایر فروشگاه‌های اینترنتی کشور که بلک فرایدی یا جمعه سیاه را روز حراج خود اعلام کرده‌اند، سایبر ماندی را برای روز فستیوال فروش خود انتخاب نموده است.
تبلیغات

سایبر ماندی یا دوشنبه مجازی روزی است که تمام فروشگاه‌های اینترنتی جهان حراج‌های آنلاین خود را شروع می‌کنند. فروشگاه اینترنتی زنبیل برخلاف سایر فروشگاه‌های اینترنتی کشور که بلک فرایدی یا جمعه سیاه را روز حراج خود اعلام کرده‌اند، سایبر ماندی را به‌عنوان روز فستیوال فروش خود انتخاب نموده است.

تاریخچه‌ی بلک فرایدی به دهه ۵۰ میلادی برمی‌گردد که فروشگاه‌های سنتی یا همان فروشگاه‌های آفلاین دقیقاً از فردای روز عید شکرگزاری حراج‌های آخر سال خود را آغاز می‌کردند، در مقابل سایبر ماندی یا دوشنبه مجازی از سال ۲۰۰۵ میلادی توسط فروشگاه‌های آنلاین و در رقابت با جمعه سیاه راه‌ اندازی گردید. نکته قابل توجه آن‌که برخلاف بلک فرایدی که در روز تعطیل برگزار می‌شود، دوشنبه مجازی در اولین روز کاری هفته که افراد سرکار می‌روند، برگزار می‌شود و ریشه آن نیز به سرعت پایین کامپیوترها و اینترنت‌های خانگی در آن مقطع زمانی برمی‌گردد، لذا اولین روز کاری که افراد در محل کار خود به اینترنت و کامپیوترهای پرسرعت دسترسی پیدا می‌کردند، به عنوان روز این حراج انتخاب شد.

فروشگاه اینترنتی زنبیل به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی با سابقه و معتبر کشور همواره سعی کرده است که تجربه‌ی خوبی از خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم آورد و از این رو در خلال سال‌های اخیر کمتر شاهد بروز نارضایتی از این فروشگاه در سطح جامعه بوده‌ایم. بر همین اساس این فروشگاه اینترنتی حساسیت بالایی در برگزاری کمپین‌های فروش و بازاریابی خود یا برگزاری جشنواره‌های فروش دارد، زیرا اعتقاد دارد کمپین یا جشنواره‌ای که در عمل منجر به نارضایتی مشتریان شود، نه تنها تأثیر مثبت نداشته بلکه منجر به کاهش اعتبار فروشگاه می‌شود.

متأسفانه برخی از فروشگاه‌های اینترنتی در خلال سال‌های اخیر با برگزاری نامناسب کمپین‌ها، لطمه بزرگی به اعتماد مشتریان زده‌اند و این برای اکوسیستم استارتاپی کشور که هنوز در مراحل ابتدایی خود است، آسیب بزرگی به حساب می‌آید. بررسی تجربه‌های مشتریان در سال‌های قبل نشان می‌داد که اکثر خریداران فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده، از پروسه خرید، قیمت‌گذاری و حتی محصولات ارائه شده در دوره جشنواره به شدت ناراضی بودند.

در مقابل فروشگاه زنبیل که از بدو تأسیس رویکردش توجه به نیازهای مشتری و ایجاد تجربه موفق برای او از خرید اینترنتی بوده است، سعی کرده است کمپین های تبلیغاتی خود را با وسواس و تمرکز بیشتری راه اندازی نماید. بر این اساس در کمپین قبلی زنبیل، به‌ نام «لطفا گران نخرید» شاهد بودیم در زمانی که اکثر فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین محصولات خود را ناموجود کرده یا قیمت‌های آن‌ها را به‌شدت افزایش دادند، فروشگاه زنبیل با درک صحیح از دغدغه مردم، کمپینی را راه اندازی کرد که به مشتریان اطمینان دهد با خیال راحت و با بهترین قیمت محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. هر چند این کمپین و عرضه محصولات با قیمت‌های قبلی، بار مالی زیادی را به فروشگاه تحمیل کرد، اما در عمل با کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان، این مسأله جبران شد و در عمل بالاترین میزان استقبال هموطنان رقم خورد.

وب سایت زنبیل

حال در جشنواره فروش دوشنبه مجازی یا سایبر ماندی نیز مجموعه‌ی کاملی از کالاهای پرفروش شامل لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم پزشکی و... از برندهای معتبر کشور با قیمت‌های بسیار رقابتی جهت عرضه در نظر گرفته شده است. در کنار انتخاب مجموعه کاملی از محصولات در این روز، زیرساخت‌های لازم برای تحویل به‌موقع سفارشات به مشتریان نیز فراهم گردیده‌ است تا طبق روال عادی سال، سفارشات مشتریان حداکثر طی یک روز کاری برای ایشان ارسال شود.

بی شک مشتریانی که تجربه‌ی خرید از زنبیل را در سال‌های گذشته دارند، بیش از دیگران منتظر فرا رسیدن این روز خواهند بود. در ضمن افرادی که هنوز به عضویت فروشگاه اینترنتی زنبیل درنیامده‌اند، بهتر است هر چه سریع‌تر و قبل از شروع سایبر ماندی به وب سایت فروشگاه زنبیل مراجعه و نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام نمایند تا در روز فوق در اسرع وقت سفارش خود را ثبت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات