طراحی سایت

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت فردا دیجیتال با تیم مجرب خود می‌تواند به شما در صفر تا صد طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، تولید محتوا و پشتیبانی از آن کمک کند.
تبلیغات

طراحی سایت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ فرض کنید فردی اسم شرکت شما را شنیده و می‌خواهد در مورد شما بیشتر بداند، او پیش از هر اقدام دیگری، در فضای اینترنت جستجو می‌کند. وقتی در اینترنت نامی از شما پیدا نکند در نتیجه دلسرد می‌شود و نام شرکت شما را رفته‌رفته فراموش خواهد کرد. طراحی سایت امری فنی و پیچیده است و نمی‌توان آن را به هر کسی سپرد. برای اینکه یک وب سایت از صفر به صد خود برسد، تیم‌های مختلفی مشغول کار روی آن خواهند بود؛ از تیم گرافیک گرفته که نخستین قدم‌های طراحی وب سایت را بر می‌دارد تا تیم تولید محتوا که وب‌ سایت شما را تکمیل و به‌روز می‌کند، به همین دلیل است که اکثر کارشناسان طراحی سایت را تلفیقی از هنر و فن می‌دانند. 

طراحی سایت ارزان

اگر شرکتی نوپا با بودجه‌ای اندک هستید، برای گسترش کسب و کار خود در فضای اینترنت به شما طراحی سایت ارزان را پیشنهاد می‌کنیم. طراحی سایت سریع به شما کمک می‌کند تا با کمترین سرمایه و در کوتاه‌ترین زمان، صاحب یک سایت آماده فروشگاه اینترنتی شوید. تیم طراحی سایت فردا دیجیتال می‌تواند با تحویل یک وب سایت آماده‌ی وردپرس، به شما کمک کند تا بتوانید محصولاتتان را در وب سایت فروشگاهی آماده‌ی خود به‌فروش برسانید. پس زمان را از دست ندهید و همین الان با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

طراحی سایت فردا دیجیتال

هزینه‌ی خدمات تولید محتوا توسط گروه فردا دیجیتال

باید بدانید که تولید محتوا قلب تپنده‌ی هر سایتی محسوب می‌شود. در نتیجه باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و ارزش آن را پایین ندانست. تعرفه‌ی خدمات تولید محتوا برای هر نوع سایت به شکل مختلفی محاسبه می‌شود؛ برای مثال تعرفه‌ی خدمات تولید محتوا برای سایت‌های فروشگاهی براساس تعداد محصول آن‌ها محاسبه خواهد شد یا برای سایت‌های شرکتی تعداد مقالات، معیار محاسبه‌ی قیمت تولید محتوا است.

در حال حاضر فردا دیجیتال این آمادگی را دارد تا اعلام کند انواع خدمات تولید محتوا اعم از تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای ویدئویی، تولید محتوای عکسی و … را انجام می‌دهد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی از آن جایی رونق گرفت که کسب و کارها از حالت آفلاین به سمت آنلاین شدن حرکت کردند و امروز ما شاهد این هستیم که دیگر مردم برای خرید هر وسیله‌ای به مغازه مراجعه نمی‌کنند و تنها با چند کلیک ساده فرآیند خرید جنس مورد نظرشان را انجام می‌دهند، از همین رو بسیاری از کسب و کارها علاوه بر ادامه‌ی فعالیت‌های خود به‌صورت سنتی، وارد فضای دیجیتال شدند.

با بیشتر شدن رقابت فروشگاه‌ها در فضای دیجیتال، هم‌اکنون وارد شدن به این حوزه کار آسانی نیست. فرض کنید دیگر چه شرکتی می‌تواند با فروشگاه‌هایی نظیر ebay و Amazon رقابت کند؛ شرکت‌هایی که اقتصاد کشوری مانند آمریکا به آن‌ها وابسته است. به همین منظور وقتی می‌خواهید وارد دنیای فروشگاه‌های آنلاین شوید؛ باید طراحی سایتتان فوق‌العاده خلاقانه باشد، در نتیجه باید طراحی سایتتان را به یک طراح چیره‌دست بسپارید.

چگونگی همکاری با یک شرکت سئو

برای برون‌سپاری سئوی خود، دو راه پیش رو خواهید داشت:

یک) سپردن سئوی سایت خود به فریلنسرها

دو) سپردن سئوی سایتتان به یک شرکت بهینه‌سازی سایت

شرکت های خدمات سئو با داشتن چندین کارشناس مجرب می‌توانند سئوی سایت شما را در مدت‌زمان کمتری بهبود ببخشند و رتبه‌ی وب سایتتان را در نتایج سرچ گوگل به‌طور چشمگیری ارتقاء دهند، به همین دلیل هم هزینه‌ی بهینه‌سازی سایت این‌گونه شرکت‌ها بسیار بیشتر از فریلنسرها است؛ البته فراموش نکنید که شرکت‌های سئو اکثرا دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن هستند و به‌صورت مستقیم نمی‌توانند سر شما را کلاه بگذارند؛ اما نکته‌ای که در کار با این‌گونه شرکت‌ها باید به آن توجه کنید، لیست هزینه‌های پرداختی از جانب شما است؛ گاهی بعد از عقد قرارداد و واریز مبلغ توافق شده برخی از این شرکت‌ها از شما طلب هزینه‌ی جداگانه برای اقدامات اضافه بر سازمان خود می‌کنند؛ اما باید توجه داشته باشید که اقدامات اضافه بر سازمانی وجود ندارد!

طراحی سایت فردا دیجیتال

پشتیبانی سایت، شرط بقای وب سایت شما

پشتیبانی سایت مانند خدمات پس از فروش است و هر شرکتی که طراحی سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی انجام می‌دهد؛ موظف است که خدمات پشتیبانی سایت نیز ارائه دهد. حال بگذریم از این موضوع که برخی از چنین شرکت‌هایی تنها یک قالب آماده تحویل مشتری می‌دهند و هیچ مسئولیتی نیز در قبال پشتیبانی از آن قبول‌ نمی‌کنند؛ اما استراتژی ما بدین صورت است که مسئولیت محصولی را که تحویل مشتری می‌دهیم، قبول می‌کنیم. یک وب سایت بعد از آماده شدن برای ورود کاربران، می‌تواند دچار خطاها یا نقص‌های متعددی شود که دلایل مختلفی دارد، یکی از این دلایل، حرفه‌ای نبودن کدهای نوشته شده در طراحی وب سایت است، دلیل دیگر می‌تواند به روز نبودن سی ام اس ( قالبی که سایت توسط آن طراحی شده است) باشد، به همین دلیل است که می‌گوییم برای داشتن وب سایت، سراغ هر کسی نمی‌توان رفت. افت ناگهانی سرعت، یکی دیگر از مشکلاتی است که امکان رخ‌دادن آن وجود دارد، در این زمان ممکن است مشکل از هاست ضعیف شما یا هک شدنتان باشد که در صورت نداشتن پشتیبان سایت باید خودتان را برای روبه‌رو شدن با مشکلاتی جدی آماده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات