با چاپ آقا به راحتی و سرعت پرینت گرفتن، چاپ کنید

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سهولت ارائه سفارش‌های چاپی با چند کلیک ساده، افزایش سرعت تحویل سفارش‌های چاپی و تضمین کیفیت از ویژگی‌هایی است که موجب شده چاپ آقا یک سر و گردن از دیگر رقبایش بالاتر باشد.
تبلیغات

بیشتر ما دوست داریم، کارهایمان با سرعت بالایی انجام شوند. هیچ فرقی نمی‌کند که این کار، واریز پول به حساب شخصی دیگر باشد، خرید مایحتاج روزمره یا چاپ دیجیتال کارت ویزیت، تراکت و... باشد. در هر حال سرعت مطلوب ماست.

در حوزه چاپ با توجه به اینکه پروسه دریافت تا آماده‌سازی سفارش، معمولا زمان زیادی می‌گیرد و از سوی دیگر با توجه به بروز برخی مشکلات مانند تغییر متریال درخواستی، وجود اشتباهات چاپی در سفارش‌ها و عدم شفافیت در زمینه قیمت، شاهد بروز برخی نارضایتی و حتی سلب اعتماد نسبت به برخی از ارائه دهندگان خدمات چاپ هستیم.

چاپ آقا اما به عنوان تنها شرکت آنلاین در حوزه چاپ، آمده است تا با تغییر دنیای سنتی چاپ به یک دنیای آنلاین، پایانی بر این مشکلات باشد.

سهولت ارائه سفارش‌های چاپی با چند کلیک ساده، افزایش سرعت تحویل سفارش‌های چاپی و تضمین کیفیت از ویژگی‌هایی است که موجب شده چاپ آقا یک سر و گردن از دیگر رقبایش بالاتر باشد. به این ترتیب در ۵ دقیقه می‌توانید سفارش چاپی خود را ارائه و بسته به نوع سفارش‌تان در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

همچنین شفاف‌سازی قیمت و ارائه لحظه‌ای قیمت‌ سفارش‌ها به مشتریان و ارائه سفارش‌های چاپی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، بررسی قبل از تولید توسط نرم‌افزارهای تخصصی، کنترل کیفیت، خدمات قبل و پس از فروش و ارسال محصول، مزیت رقابتی چاپ آقا نسبت به رقبایش است؛ به همین دلیل است که امروز این استارتاپ موفق در صنعت چاپ از سراسر کشور مشتریانی راضی و وفادار دارد.

گستردگی و تنوع بالای خدمات چاپ آقا نیز موجب شده است که تمام گروه‌ها از صنوف مختلف گرفته تا دانشجویان و... از مشتریان وب سایت https://www.chapagha.com باشند. همچنین می‌توانید کار طراحی را به ابزارهای آنلاین چاپ آقا بسپارید و در کمترین زمان ممکن با سلیقه خود سفارش خود را طراحی و ثبت کنید.

این دلایل کافی است تا این شرکت که با هدف رقابت در بازار کسب و کارهای آنلاین در سال ۹۴ و تحت لیسانس شرکت آلمانی FLYERALARM شروع به کار کرده است، حالا با گذشت مدت کوتاهی با ارائه خدمات گسترده، سریع، باکیفیت و ارزان از مهم‌ترین اعضای اکوسیستم استارتاپی کشور باشد. می‌توان گفت که چاپ آقا با نگاهی متفاوت به صنعت چاپ به خوبی خلاء‌های موجود در این حوزه را برای مشتریان پر کرده است و نتیجه این نگاه متفاوت جلب ۹۷ درصدی رضایت و اعتماد مشتریان به این شرکت بوده است.

پس اگر قصد چاپ تراکت تبلیغاتی، کارت ویزیت، کتاب، کاتالوگ و... را دارید و  از شیوه‌های سنتی چاپ دل خوشی ندارید، اگر به دنبال یک شرکت سریع و مطمئن هستید که سفارش‌های چاپی شما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دستتان برساند به چاپ آقا مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات