در سایت آموزشی میهن لرن صفر تا صد راه اندازی سایت پولساز را بیاموزید

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه با تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ یک «سایت پولساز» ایجاد کنید و بصورت ماهیانه کسب درآمد میلیونی داشته باشید؟
تبلیغات

این روزها دیگر قدرت فوق‌العاده تجارت الکترونیک برای کسب درآمد از طریق اینترنت بر هیچ فردی پوشیده نیست. همانطور که اخیرا در سایت میهن لرن کتاب الکترونیکی «این سایت 500 میلیون تومان در ماه درآمد دارد» منتشر شد و در مثالی دیدیم سایت‌هایی وجود دارند که فقط با درج آگهی، حداقل ۵۰ میلیون تومان در ماه درآمد دارند و به جرات می‌توان گفت این پتانسیل بوجود آمده در هیچ کسب‌وکار دیگری قابل مشاهده نیست.

اما توجه داشته باشید که شکوفا شدن یک کسب‌وکار اینترنتی، آنچنان که برخی فکر می‌کنند، ساده و آسان نخواهد بود، مگر آنکه یک نقشه راه عالی داشته و رمز و راز بازاریابی دیجیتال را به خوبی بدانید. سپس یادگیری تکنیک­‌های بازاریابی اینترنتی به شما کمک خواهد کرد تا در کمتر از چند ماه بسته به تلاش خود به کسب درآمد میلیونی برسید.

برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی چه کاری باید انجام دهم؟

اگر اکنون سایتی آماده دارید، چه بهتر؛ اما اگر اینگونه نیست پیشنهاد می‌کنیم با یادگیری رایگان آموزش وردپرس در سایت میهن لرن، ابتدا برای خود به‌ صورت رایگان و اصولی یک سایت راه‌ اندازی کنید. راه اندازی سایت با وردپرس آنقدر آسان است که اگر همین حالا اراده کنید تا امروز به پایان نرسیده می‌توانید صاحب یک سایت شوید.

بعد از آنکه سایت‌تان آماده شد، لازم است تا به کمک آموزش سئو، جایگاه و رتبه خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو ارتقاء دهید. در حقیقت سئو (SEO) و بهینه‌سازی سایت باعث می شود تا به‌ صورت رایگان و هدفمند بازدیدکنندگان بسیاری را از طریق موتورهای جستجو به سایت خود جذب کنید. تردیدی وجود ندارد، کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو به سایت جذب می‌شوند، اعتمادی بیشتر به سایت‌تان خواهند داشت، نسبت به کاربرانی که از سایر روش‌های تبلیغاتی به سایت می‌رسند، چراکه همه ما به نتایج اول گوگل اطمینان داریم.

میهن لرن

پس از آنکه به خوبی روی سئو سایت خود کار کردید، با آموزش دیجیتال مارکتینگ که خود شامل روش‌­های حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال مانند ایمیل مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، بازاریابی شبکه‌­های اجتماعی، بازاریابی محتوا و غیره می‌شود، اقدام به جذب مشتریان بیشتر کنید.

در سایت آموزشی میهن لرن آموزش‌­های راه اندازی کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بر مبنای جدیدترین و کاربردی‌ترین تکنیک‌ها تهیه شده تا هموطنان عزیز به صورت رایگان بتوانند از این آموزش‌ها بهره لازم را ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات