جیرینگ و یک حضور قرمز پررنگ در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۸

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امسال هم روزهای اول پاییز، موعد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشور، نمایشگاه ایران تله‌کام است که از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه ۱۳۹۷در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.
تبلیغات

این نمایشگاه با هدف بهره‌گیری از فناوری روز دنیا و ایجاد فرصتی برای ارتقای صنایع مخابراتی کشور، میزبان علاقه‌مندان و صاحبان کسب‌و‌کار در حوزه سیستم‌ها، تجهیزات و خدمات مخابراتی و ارتباطات است.

جیرینگ، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ‌ارائه‌دهنده خدمات مالی و پرداخت بر بستر تلفن همراه و تامین‌کننده خدمات حوزه فین‌تک، در نوزدهمین دوره نمایشگاه ایران تله‌کام حضوری پررنگ خواهد داشت. جیرینگ با شعار «یه پرداخت هوشمند» در فضای غرفه همراه اول، راهکارهای هوشمندانه و ترغیب‌کننده‌ای را برای معرفی خدمات خود برگزیده است.

این شرکت برای نمایش دستاوردهای خود هفت مرحله را در نظر گرفته است. در چنین فضایی بازدیدکنندگان ضمن بازدید از هفت‌خوان نمادین، با خدمات جیرینگ از جمله معرفی اپلیکیشن جیرینگی، بازی‌پردازی، سامانه #7*، خدمات بیمه، شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) و خدمات ارزش افزوده آشنا شده و در خوان هفتم، بدون قرعه‌کشی از جوایز متنوعی بهره‌مند می‌شوند.

جیرینگ که از سال ۱۳۸۹ بستر پرداخت و دسترسی مشتریان به خدمات پرداخت را از طریق سرکدهایی نظیر ۷۲۴، ۷۳۳، ۷۸۰ و... فراهم کرده است، مدتی‌ست که با استفاده از سامانه #۷* (فقط مشترکان همراه اول) و سپس توسعه اپلیکیشن جیرینگی (مشترکان همه اپراتورها)، به ارائه مستقیم خدمات به مشتریان نیز می‌پردازد.

 فروش شارژ انواع سیم‌کارت با تخفیف‌های منحصربه‌فرد، امکان پرداخت انواع قبوض شناسه‌دار، فروش بسته‌های اینترنتی همه اپراتورهای تلفن همراه کشور، دریافت موجودی سیم‌کارت‌های اعتباری، انتقال وجه کارت‌به‌کارت، خدمات کیف‌پول (موجودی، انتقال وجه، خرید و...)، کمک به مراکز نیکوکاری، فروش بیمه‌نامه‌های خاص (آتش‌سوزی، حوادث، درمان تکمیلی، کالای دیجیتال، عمر و...) و در نهایت ارائه بازی و سرگرمی هدفمند، بخشی از خدماتی‌ست که جیرینگ از طریق سامانه #۷* و اپلیکیشن جیرینگی برای مشتریان فراهم کرده است.

جیرینگ در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۸ همچنین برای رونمایی از خدمات جدید خود در حوزه خدمات ارزش افزوده شامل سامانه استعلام چک و گردشگری برنامه‌ریزی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات