وب سرویس ارسال پیامک برای سایت ها و اپلیکیشن ها

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پنل ارسال پیامک سحر ارائه دهنده خدمات وب سرویس‌های ویژه اعتبار سنجی، برای توسعه دهندگان، بدون خرید خط اختصاصی و هزینه های جانبی است.
تبلیغات

اصولا کاربران وب سایت ها زمانی که در حال جستجوی موضوع مورد نظر برای تهیه خدمات هستند و با عجله و بی حوصله رفتار می کنند، باعث می شود نه اسم سایت هایی که مراجعه کرده اند یادشان بماند و نه حوصله طی کردن مراحل پیچیده ثبت نام و عضویت را داشته باشند، در نتیجه این هنر شما و طراح سایت شما است که UX مناسبی برای مراحل ثبت نام کاربر شما طراحی کند، اگر کمی سخت گیری بیش از حد به خرج دهید و اطلاعات اضافه درخواست کنید قافیه را باختید !یا فقط کافیست پیامک کد تایید ثبت نام به کاربر اپلیکشن شما کمتر از 10 ثانیه ارسال شود تا از عضویت انصراف دهد و دیگر دلسرد از استفاده ی خدمات شما می شود . امروزه علم طراحی مبتی بر کاربر پسندی تنها به خواندن مطالب محدود نمی شود، کلیه خدمات وب سایت شما باید مبتی بر اصل کاربر پسندی، راحتی در دسترسی ها و خدمات قابل درک برای مشتری شما باشد این موضوع فقط کاربران استفاده کننده را در بر نمی گیرید و شامل حرفه ای ها و برنامه نویسان سخت گیر هم می شود که کار شما را سخت تر می کند.

نگاه مدیران و طراحان پنل اس ام اس سحر دقیقا مبتنی بر همین اصول است که در بخش کاربران غیر حرفه‌ای جهت استفاده و ارسال پیامک از داخل سامانه ابزار راحت و ساده ای در اختیار داشته باشند و خدمات ویژه وب سرویس ارسال پیامک برای برنامه نویسان جهت ارسال پیامک‌های verification code (کد تایید) و یا هر گونه اس ام اس اطلاع رسانی برای کاربران سایت شما آماده کرده است.

نمونه پیامک‌های اطلاع رسانی که اغلب مورد استفاده وب سایت ها قرار می‌گیرد شامل:

  • ارسال پیامک کد تایید برای ثبت نام
  • ارسال پیامک کد تایید برای بازیابی رمز
  • ارسال پیامک خوش آمد گویی
  • ارسال پیامک اتمام شارژ و افزایش موجودی
  • ارسال پیامک مانده حساب کاربری
  • ارسال پیامک تایید خرید موفقیت آمیز
  • ارسال پیامک برای ارسال مرسوله

و صدها نمونه دیگر که جنبه غیر تبلیغاتی داشته باشد با وب سرویس ارسال پیامک پنل سحر به سادگی و بدون احتیاج به مدارک و شراط خاص قابل استفاده است.

پیامک سحر

شرایط استفاده از API پیامک سحر بسیار ساده است و شما کافیست پس از ثبت نام و شارژ سامانه پیامک اقدام به خرید ماژول وب سرویس نمایید بدون نیاز به هیچ گونه پرداخت هزینه دیگر مانند خط و یا اسناد و تعهد نامه خاصی چند ثانیه پس از خرید وب سرویس با مستندات و راهنمایی های کامل در اختیار شما قرار دارد.

وب سرویس اس ام اس سحر به شما دو خط آماده رند و هشت رقمی ثابت بدون تغییر شماره‌ها به صورت دائمی و بدون دریافت هزینه اضافه از شما به وب سرویس متصل کرده تا در صورت تاخیر حتی چند ثانیه‌ای بتوانید از خط  دوم با سرعت قوی تر استفاده کنید همین تکنولوژی به شما امکان سئویچ بین خطوط را می دهد و باعث شده پر سرعت‌ترین وب سرویس شناخته شده بین برنامه نویسان و توسعه دهنگان سامانه پیامک سحر شناخته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات