از کجا بازی PS4 بخریم؟

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خرید بازی PS4 همواره دغدغه بسیاری از گیمرها بوده است. بدین‌سان، نقش فروشگاه‌های فیزیکی بازی و اینترنتی بیش از پیش خودنمایی می‌کند.
تبلیغات

تفاوت‌های فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی به قدری زیاد شده که مشتریان بازی‌های ویدیویی بعضا بر سر دوراهی می‌مانند. چراکه فروشگاه‌های اینترنتی بازی PS4 به علت قیمت‌های رقابتی دارای قیمت‌های مناسب‌تری هستند. ولی از سویی دیگر دچار اشکالات اعتمادسازی می‌باشند. این قضیه در مورد فروشگاه‌های فیزیکی دقیقا به طور عکس عمل می‌کند. فروشگاه‌های فیزیکی دارای قیمت‌های بسیار بالاتری می‌باشند و در عین حال معضل اعتمادسازی نیز ندارند.

حال به سوال اصلی مطروحه در این مقاله باز می‌گردیم. از کجا بازی PS4 بخریم؟

به این نتیجه رسیدیم که فروشگاه‌های اینترنتی دارای قیمت های بسیار پایین و اعتمادسازی نامناسب هستند. حال شما یک فروشگاه اینترنتی را تصور کنید که در عین داشتن قیمت‌های مناسب، برای خرید کنسول PS4 و بازیهای آن دارای امکانات اعتمادسازی نیز باشد (به طور یقین، منظور نماد اعتماد الکترونیکی یا ای‌ نماد دوستاره از وزارت صنعت-معدن-تجارت هستند). این فروشگاه اینترنتی که ما تصور کردیم، بسیار ایده‌آل است.

بگذارید یک فروشگاه فیزیکی ایده‌آل هم تصور کنیم. فروشگاه بازی PS4 و کنسول PS4 مناسب، می‌بایست دارای اعتماد و قیمت‌های مناسب باشد. پس تا به اینجا ما فروشگاه‌های فیزیکی بازی PS4 و اینترنتی را توضیح دادیم.

نوبت به انتخاب رسیده است؟

مسئله این است: فروشگاه اینترنتی بازی PS4 ایده‌آل بهتر است یا فروشگاه فیزیکی؟

فروشگاه اینترنتی برای خرید بازی و کنسول PS4 بهتر از فروشگاه فیزیکی مشابه آن است. از مزایای فروشگاه اینترنتی می‌توان به سهولت در انتخاب، تنوع هرچه بیشتر بازی‌ها (از قبیل امکان خرید بازی دست دوم و کارکرده)، قیمت پایین‌تر و از همه مهم‌تر امکان مقایسه قیمت‌ها اشاره کرد.

معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی مناسب

به وضوح بهترین و قابل اعتمادترین فروشگاه اینترنتی بازی و کنسول PS4، وب‌سایت کروکوگیم به نشانی crocogame.com است. فروشگاه فیزیکی مناسب (به طور مثال در شهر تهران) می‌توان به منطقه توپخانه در تهران اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات