مهاجرت به کانادا از طریق اقامت، سرمایه‌گذاری و ویزای تحصیلی

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
همواره از سراسر دنیا درخواست‌های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد اما برای مهاجرت به کانادا چه راه‌هایی وجود دارد؟ در مقاله زیر به شرح این روش‌ها پرداخته‌ شده است.
تبلیغات

مهاجرت به کانادا یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در میان کشورهای دنیا برای مهاجرت است که البته با در نظر گرفتن شرایط مطلوب زندگی و بستر پیشرفت کانادا کاملا توجیه‌پذیر است. کانادا نه تنها یک کشور فوق‌ پیشرفته دارای اقتصاد روبه‌رشد و با اِلمان‌هایی ایده‌آل برای زندگی است، بلکه رتبه اول کیفیت آموزشی را در سیستم تحصیلات خود دارد؛ بنابراین جای تعجب نیست که ۹۹ درصد افراد این کشور باسواد هستند و همواره از سراسر دنیا درخواست‌های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. اما برای مهاجرت به کانادا چه راه‌هایی وجود دارد؟ کدام راه موجود مناسب شرایط شما است؟ اصلا از طریق چه روش‌هایی می‌توان سریع‌تر به کانادا مهاجرت کرد؟

چه روش‌هایی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد؟ 

تمام کشورهای دنیا پذیرش مهاجر را بر طبق فاکتورهایی که متناسب با ملیت، فرهنگ و قوانین آن‌ها است، انجام می‌دهند. لذا دانستن این قوانین هم از لحاظ انتخاب کشوری با سازگاری بهتر برای زندگی آرام و خالی از دغدغه‌ی شما ضروری می‌باشد و هم به روند مهاجرت شما سرعت چشمگیری می‌دهد.

در کشور کانادا اداره‌ی امور مهاجرتی کانادا از سال ۲۰۱۵ برای سازماندهی بهتر و کوتاه کردن مدت رسیدگی به امور مهاجرتی و تقاضاهایی که برای مهاجرت به کانادا دریافت می‌شدند، سیستم پذیرش سریع یا همان اکسپرس اینتری را راه انداختند که به صورت اختصاری به آن EE هم گفته می‌شود. این سیستم در حقیقت یک محیط برای جمع آوری داده‌ها و امتیازبندی افرادی است که درخواست مهاجرت به کانادا از طریق برخی روش‌های مهاجرتی عمومی را دارند. حداکثر امتیاز در سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا ۱۲۰۰ امتیاز و حداقل آن ۴۰۰ است.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری  

در این روش اقامت سرمایه گذاری شما و خانواده‌تان با سرمایه‌گذاری اموالتان در کانادا بدون نیاز به مدرک تحصیلی خاصی اقامت دائم را بدست می‌آوردید که متاسفانه در حال حاضر این روش بسته‌ شده است. البته برای مهاجرت از طرق مشابه این روش می‌توانید از گزینه‌های کارآفرینی در استان‌های خاص کانادا یا استان کبک هم اقدام کنید.

ویزا ۷۲۴

 دیگر مزایای مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۸، شامل موارد زیر می‌باشد:

  • امکان مهاجرت قانونی به کانادا با تمام اعضای خانواده به صورت کاملا قانونی
  • خدمات آموزشی (تا قبل از ورود به دانشگاه) و پزشکی باکیفیت بالا و هزینه‌های بسیار پایین 
  • امکان مهاجرت به شیوه‌های مختلف از جمله نیروی متخصص ،همچنین سرمایه‌گذاری و تحصیلی
  • اخذ اقامت دائم کانادا ظرف مدت سه سال پس از ورود به کانادا
  • برخورداری از مزایای رفاهی بی‌نظیر دولت کانادا مانند امکانات پزشکی رایگان، آموزش رایگان، بیمه سن یا بازنشستگی، بیمه بیکاری و...
  • اعمال حداقل مقررات دولتی در هنگام شروع کسب‌وکار پس از مهاجرت به کانادا و حمایت‌های همه جانبه دولت از شما؛ از پرداخت وام تا حمایت های سوبیسدی و غیره
  • دسترسی به بازار گسترده آمریکا و مکزیک بر اساس معاهده NEFTA (نَفتا)
  • گستردگی قومی ،فرهنگی و مذهبی کانادا که پذیرای شما با هر شرایطی است. به‌طوری‌ که آن‌جا هیچ وقت احساس تنهایی نخواهید کرد! فقط کافی است در خیابان داد بزنید سلام! حداقل ده نفر می‌گویند علیک سلام ! باور کنید اغراق نمی‌کنیم ! کافی است یک‌بار امتحان کنید.
  • با تراکم جمعیت فوق‌العاده پایین شما از هر جهت زندگی آرامش بخشی را تجربه خواهید کرد، هرکسی خواهان زندگی در فضاهای باز و گسترده است قطعا انتخابش کانادا خواهد بود، با تراکم جمعیت ۳٫۵ نفر در هر کیلومتر مربع یعنی کمترین تراکم جمعیت در جهان.
  • کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان، با درآمد سرانه چشمگیر بالای ۳۵٬۵۰۰ دلار در سال است و همچنین عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) و گروه هشت (G8) و سازمان تجارت جهانی (WTO) نیز هست.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات