تورهای جذاب برای رویایی‌ترین سفرهای تابستانی

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
فرصت سفر در تابستان رو به پایان است از این روز‌های باقی‌مانده در شهریور استفاده کنید و به سفری چند روزه در نزدیکی ایران بروید. در اینجا چند مقصد گردشگری زیبا که نیاز به ویزای پیچیده هم ندارند به شما پیشنهاد می‌کنیم.
تبلیغات

 تور دبی؛ سفر به شهری پر از پارک‌های هیجان‌انگیز  

تور دبی در شهریور ماه مخصوص تفریح و خوشگذارنی‌های ساحلی و رفتن به پارک‌های آبی است. به پارک آبی واید وادی و یا شهربازی آی ام جی ورد دبی بروید اینجا مجموعه تفریحی سرپوشیده است که با دمای کنترل شده در همه فصول سال قابل استفاده برای گردشگران است.

در تابستان بهترین زمان رزرو هتل‌های چهار و پنج ستاره دبی است همه هتل‌ها نرخ های مناسبی دارند و امکانات خوبی از جمله استخرهای زیبا و صبحانه‌های مفصل برای شما سرو می کنند.

انواع تورهای دبی را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر ببینید، تور ها با پروازهای ماهان، ایر عربیا و ایران ‌ایر برنامه‌ریزی شده‌اند و تقریبا هر روز هفته به مقصد دبی پرواز دارند. و از فرودگاه با ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس به هتل می‌روید.

نقشه مترو دبی را از ماموران فرودگاه بگیرید و یا انواع اپلیکیشن‌های راهنمای دبی را نصب کنید. خطوط مترو دبی بسیار راحت تر از تهران است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. دیره بروید از دیره سیتی سنتر خرید کنید و یا امارات مال و دبی مال را ببینید.

تمامی این مراکز خرید به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها محدود نمی شوند انواع رستوران‌های بین‌المللی را دارند  و امکانات خوبی برای بازی بچه‌ها فراهم است مثلا در امارات مال بزرگترین آکواریوم دنیا را با آبزیان زیبایش می‌بینید.

برای انجام مراحل ویزای دبی و رزرو تور مسافرتی با کارشناسان مقتدر سیر تماس بگیرید و برای چند روزی در سواحل جمیرا لم بدهید و آفتاب بگیرید.

مقتدر سیر

تور استانبول؛ شهری با غروب دل‌انگیز بوسفور

تور استانبول یک سفر خاطره‌انگیز را برایتان می‌سازد استانبول هم مقصد نزدیکی است که بعد از حدود سه ساعت و نیم پرواز به آن می‌رسید و هم اینکه با هر بودجه‌ای می‌توانید به این شهر سفر کنید هتل ارزان و سه ستاره زیاد دارد که اقامت خوبی را برای شما رقم می‌زند.

پرواز‌های ماهان، قشم ایر، ایران ایر و زاگرس به استانبول پرواز دارند و برای تور‌های استانبول به گردشگران ارائه می‌شوند. در کل با نرخ به صرفه‌ای به استانبول می‌رسید و از آنجا با ترنسفر‌های رایگان آژانس به هتل می‌روید.

لیست‌ تور‌ها و هتل ها را برروی وب سایت آژانس مقتدر سیر ببنید و هر کدام که با سلیقه شما متناسب بود را انتخاب کنید.

اینجا شهری است در ترکیه که نمایش قدرت و فرمانروایی عثمانی‌ها بوده هم آب و هوایی خوش دارد و هم دیدنی‌های تاریخی فراوان که از دیدنشان به وجد می‌آیید و به دوران امپراطوری عثمانی سفر می‌کنید.

کودکان را به دیزنی لند استانبول ببرید و خاطره خوبی را از این شهر برایشان بسازید. اینجا بازی‌های هیجان‌انگیزی را در یک فضای کارتونی برای بچه‌ها دارد.

استانبول غذاهای کبابی و دسر‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای دارد حتما اسکندر کباب و ماهی کباب بخورید و با قهوه ترک باقلوا را امتحان کنید.

برای خرید سوغاتی سری به بازار ادویه بزنید اینجا یکی از قشنگ‌ترین و رنگارنگ‌ترین بازار‌هایی است که می‌بینید انواع باسلوق‌های رنگارنگ را با طعم‌های مختلف برای عرضه آماده است این بازار جای خوبی برای خرید انواع قهوه و ادویه و سوغاتی برای عزیزانتان است.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید،‌ چمدان کوچکی پر از لباس رنگارنگ تابستانه بندید و سفر کنید.

مقتدر سیر

 تور گرجستان؛ سفر به سرزمین نوشیدنی‌های خوش رنگ

گرجستان پر از خوردنی‌های خوش‌مزه است این مردم دستور پخت‌های باستانی را با متد‌های امروزی ادغام کرده‌اند و نوشیدنی‌های خوش رنگ را در کنار انواع غذاهای گوشتی برای گردشگران سرو می‌کنند.

این کشور با آب وهوایی خوب و طبیعتی سر‌سبز و زیبا و با داشتن سواحل دریای مدیترانه یک انتخاب خوب برای سفر در تابستان است.

به گرجستان سفر کنید؛ با مردم خون‌گرم گرجی معاشرت کنید در تفلیس آنقدر دیدنی‌های جذاب می‌بینید و به شما خوش می‌گذرد که سفر رفتن را یکی از عادت‌های خوب زندگیتان می‌کنید.

شهر قدیمی و خیابان روستا ولی را ببینید و به دریاچه لاکپشت بروید و یک روز را در کنار این دریاچه زیبا و بر بلندای شهر بگذرانید نهار را در رستوران‌های اطراف دریاچه میل کنید. 

هتل‌های لوکس و زنجیره‌ای در تفلیس و باتومی شعبه دارند پیشنهاد می‌کنیم یک هتل چهار یا پنج ستاره در مرکز شهر انتخاب کنید. هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر همگی دارای صبحانه رایگان گرجی نیز هستند.

سفر‌های گرجستان با شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و قشم ایر برنامه‌ریزی شده‌اند با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در تفلیس مال خرید کنید و بوتیک‌های خیابان روستاولی را ببینید. اگر از عاشقان برند لوازم خانگی ایکیا هستید در نمایندگی تفلیس و باتومی می‌توانید خرید‌های خوبی کنید.

گرجستان کشور ارزانی‌ است و قیمت‌ها بیشتر از چیزی که در تهران برای خورد و خوراک پرداخت می‌کنید نیست!

تور گرجستان را رزرو کنید و به دیدن این کشور هیجان‌انگیز بروید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات