بررسی عملکرد سایت های رزرو هتل در کشور

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با رشد و افزایش تعداد سایت‌های آنلاین رزرو هتل و اماکن اقامتی در سطح کشور، برآن شدیم تا عملکرد این سامانه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و برترین سامانه رزرواسیون آنلاین را با ذکر دلیل معرفی کنیم.
تبلیغات

پس از بررسی‌ها و تحلیل عملکرد تعداد بسیاری از سایت‌های آنلاین رزرو هتل با یکدیگر براساس سرعت سایت، رتبه الکسا، جایگاه گوگل، رضایت مشتریان، مجوزهای فعالیت، آنلاین بودن واقعی، تست نفوذ و ارگانیک بودن رتبه، می‌توان گفت که جایگاه نخست این تحقیق و مقایسه به سامانه اقامت ۲۴ تعلق می‌گیرد.

دلایل برتری اقامت ۲۴

این سایت فعالیت خود را از سال ۸۵ در بستر وب و فضای مجازی آغاز کرده و در همان سال مجوزهای لازم را در این حوزه اخذ و اولین و تنها دارنده موافقت اصولی فعالیت در زمینه رزرواسیون اماکن اقامتی کشور به‌ شمار می‌آید.

همچنین اقامت ۲۴ امروزه با سابقه فعالیت بالا، دارای رتبه نخست در میان سایر سامانه‌های رزرو هتل بوده و به صورت طبیعی و ارگانیک از نظر گوگل در بالاترین جایگاه قرار دارد. اقامت ۲۴ به دلیل بازدید بالا و حجم ماندگاری و رضایت‌مندی مخاطبان از اطلاعات و خدمات ارائه شده درمیان سایت های ایرانی دارای رتبه ۴۰۰ الکسا است.

با اشاره به سابقه بالای اقامت ۲۴ باید عنوان کرد که ایده اصلی راه اندازی بستر رزرو آنلاین هتل و اماکن اقامتی کشور در ایران به اقامت ۲۴ اختصاص داشته و سایر سامانه‌ها به نوعی الگو برداری از ایده این سایت کرده‌اند.

در بررسی‌های به عمل آمده بر روی تمامی سایت‌های آنلاین رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، تمام این سامانه ها به جز اقامت ۲۴ در بازه زمانی حتی کوتاه از دسترس خارج شده و برای زمانی امکان ارائه خدمات را نداشتن و تنها اقامت ۲۴ بوده که تا کنون و با بیش از ۱۲ سال فعالیت در تمام طول این سال‌ها فعال و در حال ارائه خدمات بوده است.

از سوی دیگر بسیاری از سایت‌هایی که خود را آنلاین می‌نامند در واقع صد در صد آنلاین نبوده و فرایند رزرو هتل در آن‌ها به دلیل وجود مرحله تایید انسانی با زمان همراه است و تنها سامانه اقامت ۲۴ بوده که به صورت ۱۰۰ درصد آنلاین و به صورت واقعی به برنامه هتل‌ها دسترسی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات