خرید هاست، سرور های مجازی و ثبت دامنه را با اسپیس ایران تجربه کنید

شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اسپیس ایران با بیش از ۸ سال تجربه، یکی از باسابقه‌ترین سایت‌های فعال در زمینه‌ی هاستینگ محسوب می‌شود و هم‌اکنون سرویس‌هایی همچون هاست لینوکس SSD و میزبانی وب پربازدید SSD ارائه می‌دهد.
تبلیغات

اسپیس ایران با بیش از ۸ سال تجربه و میزبانی بیش از ۱۵ هزار وب‌سایت، همواره در تلاش است تا امکان دسترسی به بالاترین سطح کیفی خدمات هاستینگ و میزبانی وب را برای کاربران داخل کشور فراهم سازد. از بین خدمات متنوع اسپیس ایران می‌توان به مواردی همچون هاست لینوکس SSD، میزبانی وب پربازدید SSD، ثبت دامنه، سرورهای مجازی SSD و سرورهای اختصاصی اشاره کرد.

سرویس‌های میزبانی وب ویژه SSD و سرورهای مجازی SSD محبوب‌ترین سرویس‌های اسپیس ایران محسوب می‌شوند، این سرویس‌ها بیش از آنچه تصور می‌کنید کیفیت‌محور هستند؛ چرا که تلاش ما دستیابی به بالاترین سطح کیفیت ممکن است. ما از تمامی کاربران می‌خواهیم کیفیت سرویس‌های ایران اسپیس را توسط ابزارهای بررسی با معتبرترین سرویس‌دهندگان میزبانی وب در جهان مقایسه کنند، در ادامه با این سرویس‌ها بیشتر آشنا می‌شوید:

سرویس‌های میزبانی وب ویژه SSD:

  • در هنگام خرید هاست بدون شک، آپتایم (به این معنا که سایت‌ها همواره در دسترس کاربران باشند) یکی از اساسی‌ترین موارد تعیین‌کننده‌ی کیفیت به‌حساب می‌آید، آپتایم تهیه شده از سرویس‌های میزبانی وب ویژه‌ی اسپیس ایران در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ عددی بالاتر از ۹۹٫۹ درصد بوده است، علاوه‌بر این موضوع، تمامی سرویس‌های میزبانی وب ویژه اسپیس ایران با تضمین آپتایم بالای ۹۹درصد ارائه می‌شوند.
  • سرعت و پایداری: سرویس‌های میزبانی وب ویژه‌ی اسپیس ایران از درایوهای پرسرعت SSD برای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده می‌کنند که موجب سرعت و پایداری بیشتر سرویس در مقایسه با هاردهای معمولی می‌شود. وب سرور لایت اسپید و سیستم‌عامل کلود لینوکس نیز از دیگر ویژگی این سرویس‌ها برای بالاترین سطح پایداری و کیفیت هستند.
  • نصب خودکار سیستم های مدیریت محتوا: در سرویس‌های میزبانی وب اسپیس ایران امکانی برای نصب خودکار بیش از ۳۰۰ اسکریپت و نرم‌افزار مدیریت محتوا در نظر گرفته شده است تا کاربران با یک کلیک قادر به نصب اسکریپت‌های دلخواه در هاست خود باشند. امکان نصب خودکار بیش از ۳۰۰ اسکریپت و نرم‌افزار مدیریت محتوا از جمله وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، دروپال و نیوک با یک کلیک در سرویس‌های میزبانی وب اسپیس ایران وجود دارد.
  • نسخه دلخواه PHP: تمامی کاربران اسپیس ایران می‌توانند نسخه‌ی دلخواه PHP هاست را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنند، نسخه‌های قابل انتخاب عبارت از 7.2، 7.1، 7.0، 5.6، 5.5، 5.4، 5.3، 5.2، 5.1 و 4.4 هستند.
  • بک‌آپ: در اسپیس ایران تمرکز ویژه‌ای روی بک‌آپ وجود دارد و از تمامی سایت‌های میزبانی شده به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بک‌آپ یا نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌شود که برابر با بیش از ۴۰۰ نسخه‌ی پشتیبان از هر سایت در سال است. در صورت نیاز کاربران به ری‌استور بک‌آپ امکان بارگذاری مجدد اطلاعات در هر زمان وجود خواهد داشت.
  • تعرفه‌ی تمامی سرویس‌های اسپیس ایران در برابر بالاترین سطح کیفیت ممکن، بسیار منصفانه و مقرون به‌صرفه است، همچنین با ۷ روز ضمانت بازپرداخت تمامی افراد می‌توانند با خیالی آسوده سرویس مورد نظر را تهیه کرده و عملکرد سایت خود را بررسی کنند.
  • امکان تست و بررسی تمامی سرویس‌های میزبانی وب اسپیس ایران برای مدت زمان ۱۵ روز وجود دارد و شما می‌توانید به‌صورت رایگان در این مدت از تمامی امکانات استفاده کنید، برای دریافت سرویس تست رایگان لطفا از طریق ارسال درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

در سرورهای مجازی اسپیس ایران نیز تمامی تمرکز روی بالاترین سطح کیفیت ممکن بوده است، تا جایی که این سرورها سه تا چهار برابر از رقیبان همتای خود با مشخصات فنی یکسان قدرتمندتر هستند، در این سرورها برای بالاترین میزان پایداری و سرعت از درایوهای پرسرعت SSD استفاده شده است و تمامی منابع سرورها مانند پردازنده و رم کاملا اختصاصی هستند.

چنانچه کیفیت یکی از معیارهای شما در انتخاب سرورهای مجازی به‌شمار می‌رود، بدون شک این سرورها پاسخگوی نیاز شما خواهند بود، ما به تمامی کاربرانمان پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان از بالاترین سطح کیفیت پس از خریداری سرورهای مجازی توسط نرم‌افزارهای بررسی‌کننده‌ی سرعت پردازنده، رم و درایو SSD سرور را با معتبرترین سرویس‌دهندگان سرورهای مجازی جهان مقایسه کنند.

سرورهای اختصاصی آلمان و فنلاند

سرورهای اختصاصی آلمان و فنلاند از دیگر سرویس‌های قابل سفارش در اسپیس ایران هستند، در صورت استفاده از سرورهای اختصاصی، پیشنهاد می‌کنیم به بخش سرورهای اختصاصی اسپیس ایران مراجعه کرده و تعرفه‌های موجود را با سایر سرویس‌دهندگان سرورهای اختصاصی مقایسه کنید.

سپیس ایران

ثبت دامنه

ثبت دامنه در اسپیس ایران با مالکیت کامل کاربران و بالاترین سطح امکانات مدیریتی انجام می‌شود، همچنین مناسب‌ترین تعرفه‌های ممکن برای ثبت دامنه در اسپیس ایران در نظر گرفته شده است و با ارزان‌ترین تعرفه‌های ممکن قادر به ثبت انواع دامنه‌ها در اسپیس ایران هستید. تعرفه‌ی ثبت دامنه‌های آی آر در حال حاضر در اسپیس ایران تنها ۳۹۰۰ تومان است.

کد تخفیف ۷ درصدی برای کاربران زومیت

برای ارسال تمامی سفارش‌های میزبانی وب و سرور مجازی می‌توانید از کد تخفیف ۷ درصدی zoomit در مراحل ثبت سفارش استفاده کنید، از مزایای این کد علاوه‌بر هفت درصد تخفیف در صورت‌حساب سرویس، فعال شدن قابلیت بازپرداخت در هر زمان است.

ضمانت بازپرداخت به چه قیمت؟

از اولین روز آغاز فعالیت اسپیس ایران برای تمامی سرویس‌های میزبانی وب هفت روز ضمانت بازپرداخت در نظر گرفتیم، در طول ۸ سال گذشته تنها کمتر از نیم درصد کاربران از ضمانت بازپرداخت در اسپیس ایران استفاده کرده‌اند و اکنون به این نتیجه رسیده‌ایم که هفت روز ضمانت بازپرداخت کافی نیست!

اسپیس ایران به عنوان یکی از اولین هاستینگ‌های کشور در حال اجرای آزمایشی قانونی با عنوان بازپرداخت در هر زمان است، بدین صورت که در کل دوره‌ی سرویس، امکان بازپرداخت وجود دارد و کاربر می‌تواند هر زمان که به هر دلیل تمایل داشته باشد درخواست بازپرداخت را ارسال کند، در این صورت هزینه‌ی اولیه‌ی پرداخت شده تقسیم بر تعداد ماه‌های اعتبار سرویس خواهد شد و هزینه‌ی ماه‌های استفاده از سرویس از هزینه‌ی کل مبلغ پرداخت شده کسر می‌شود.

ضمانت بازپرداخت در هر زمان، به دلیل جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در حال حاضر به‌صورت آزمایشی در اسپیس ایران در حال اجرا است و برای تمامی سفارش‌هایی که با کد تخفیف ۷ درصدی zoomit در اسپیس ایران ثبت شده باشند، امکان‌پذیر خواهد بود.

در اسپیس ایران تمامی امور پشتیبانی از طریق تیکت و درخواست‌های پشتیبانی انجام و تمامی تماس‌های تلفنی نیز به ارسال درخواست پشتیبانی ارجاع داده می‌شود، موردی که شاید در نگاه اول کمی غیرمعمول به نظر برسد؛ اما برای میزبانی حجم انبوه سایت‌ها و تایید هویت کاربران ضروری است، لطفا در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با سرویس‌های اسپیس ایران از طریق ارسال درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.spaceiran.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات