بزرگترین مسابقه استایل و مد ایران

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی پوشاک و اکسسوری تگ‌موند امسال نیز با مسابقه‌‌ای را با نام استایلیست‌شو برگزار می‌کند که طی آن جوایزی را شامل بن خرید از برند آرمانی اکسچنج به برندگان اعطا خواهد کرد.
تبلیغات

تگ‌موند، فروشگاه اینترنتی پوشاک و اکسسوری، مانند سنوات گذشته فرصت را مغتنم شمرده و چهارمین دوره از مسابقات بزرگ استایلیست‌شو را این بار با همکاری شرکت دایامد، تنها نماینده رسمی برند آرمانی اکسچنج در ایران با جوایز میلیونی و تعداد زیادی بن تخفیف خرید از برند آرمانی اکسچنج به اجرا درآورده است.

در این مسابقه به نام استایلیست‌شو که به مدت سه هفته برگزار می‌شود، در سه بخش جوایزی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد که بخش اول بر اساس معیار زیبایی استایل و بخش دوم بر أساس میزان لایک دریافتی است. جوایز این دو بخش به شرح زیر است:

  • نفر اول لایک و زیبایی: هر نفر بن خرید ۳ میلیون تومانی از برند آرمانی اکسچنج
  • نفر دوم لایک و زیبایی: هر نفر بن خرید ۲ میلیون تومانی از برند آرمانی اکسچنج
  • نفر سوم لایک و زیبایی: هر نفر بن خرید ۱ میلیون تومانی از برند آرمانی اکسچنج

در بخش سوم نیز در هر هفته، قرعه‌کشی بین همه شرکت‌کنندگان انجام خواهد‌شد و ۲ بن خرید ۵۰۰ هزار تومانی از برند آرمانی اکسچنج در اختیار برندگان قرار‌ خواهد‌گرفت.

علاوه بر جوایز فوق، به همه شرکت کنندگانی که در ساخت استایل‌های خود از محصولات برند آرمانی اکسچنج استفاده کنند، یک کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی برای خرید محصولات برند آرمانی اکسچنج از تگ‌موند تعلق خواهد گرفت.

استایلیست شو تگ موند

جهت شرکت در مسابقه، اپلیکیشن تگ‌موند را از بازار، گوگل پلی و یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

پس از وارد شدن به اپلیکیشن، از قسمت پایین سمت راست وارد بخش استایل شده و گزینه Create را کلیک کنید  و استایل مورد نظر خود را بسازید.

دقت کنید برای شرکت در مسابقه حداقل یک محصول از برند آرمانی اکسچنج باید در استایل شما موجود باشد.

شما می‌توانید همین الان و با کلیک روی کلمه استایلیست شو به صفحه مسابقه رفته و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، با شرکت در مسابقه هنر و سلیقه خود در طراحی استایل را امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات