ایوار، پیشرفته‌ترین سامانه آنلاین خرید بلیط

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
روند خرید خدمات سفر مانند بلیط هواپیما با گذشته تفاوت بسیاری دارد و دیگر نیازی نیست به آژانس‌های گردشگری مراجعه کنید و در صف‌های طولانی بایستید.
تبلیغات

زمانی برای خرید بلیط هواپیما باید به آژانس‌های گردشگری مراجعه و با صرف زمان بسیار، بلیط خود را از میان گزینه‌های محدود پیش ‌رو انتخاب می‌کردید؛ اما دیگر روند خرید خدمات سفر از جمله بلیط هواپیما مثل گذشته نیست.

ایوار

سامانه‌های آنلاین پرواز، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را بیش از پیش ساده کرده‌اند و یکی از کاربردی‌ترین و راحت‌ترین سامانه‌های آنلاین پرواز متعلق به وب‌سایت ایوار است. سوال اینجا است که چرا با وجود سایت‌های فراوان، باید بلیط هواپیما خود را از ایوار تهیه کنیم؟

  • ایوار این امکان را مهیا کرده است تا مسافران جستجوی خود را در همه مسیر‌های پروازی داخلی و خارجی و از میان تمامی ایرلاین‌های موجود انجام دهند. این فرآیند همچنین تمام بلیط‌های سیستمی و بلیط چارتر را در بر می‌گیرد.
  • در وب‌سایت ایوار، شما می‌توانید نتیجه جستجوی خود را به بهترین و کامل‌ترین شکل، فیلتر کنید و نتیجه‌ی مطلوب خود را ببینید. فیلتر‌ها این امکان را به شما می‌دهند که ایرلاین، قیمت، تعداد توقف‌ها، تاریخ و ساعت، مدت زمان پرواز و نوع کابین هواپیما را محدود کنید تا بهینه‌ترین نتایج برای شما نمایش داده شود.
  • در وب‌سایت ایوار، تفاوتی در تهیه بلیط هواپیما خارجی و داخلی نیست، شما می‌توانید با یک کارت شتاب، پرواز خود را به صورت ریالی خریداری کنید.
  • تیم پشتیبانی آنلاین، همواره شما را از مرحله انتخاب تا بعد از خرید بلیط هواپیما همراهی می‌کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، در کنار شما خواهند بود.

برای ورود به سامانه آنلاین بلیط هواپیما ایوار دیگر حتی نیازی به کامپیوتر و لپ‌تاپ ندارید، فقط کافی است با گوشی هوشمند خود وارد سایت ایوار شوید تا تمام خدمات را مشاهده کنید. همچنین هیچ لزومی برای ثبت‌نام در سایت وجود ندارد. ما فقط به ایمیل شما برای ارسال بلیط نیاز داریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات