اگر قصد سفر دارید، همه گزینه ها روی میز است

یک‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مِستر بلیط از جمله‌ی سامانه‌های فروش بلیط آنلاین است که فقط روی فروش بلیط هواپیما یا قطار متمرکز نشده و می‌توان در آن بلیط اتوبوس را نیز به سهولت برای تمام مقاصد خریداری کرد.
تبلیغات

به جرات می‌توان گفت که بخش اعظمی از سامانه‌های فروش بلیط آنلاین تمرکز اصلی خود را روی فروش بلیط هواپیما قرار داده‌اند و پیدا کردن سرویسی که بتوان در آن بصورت یکجا امکان سفارش بلیط از تمام روش‌های سفر را داشت، بسیار سخت است. مِستر بلیط، سرویسی است که در آن می‌توان بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را خریداری کرد.

شاید بهترین ویژگی مستر بلیط را بتوان سادگی ظاهر وب‌سایت و اپلیکیشن مستر بلیط خواند. در صورتی که با استفاده از وب‌سایت مستر بلیط در جستجوی بلیطی برای مبدا و مقصد مشخصی باشید، با ویژگی‌های جالب توجه این سرویس بیش از پیش آشنا خواهید شد.

برای مثال در صورتی که درصدد سفارش بلیط هواپیما باشید، در زمان وارد کردن تاریخ رفت، روی تقویمی که باید تاریخ رفت را انتخاب کنید، ارزان‌ترین بلیط هر روز نمایش داده می‌شود؛ این ویژگی باعث می‌شود تا بدون نیاز به ورود اطلاعات و جستجو در روزهای دیگر، راحتی ارزان‌ترین بلیط در چند روز گذشته یا پس از تاریخ مورد نظر را مشاهده کنید. در صورتی که قصد سفر از تهران به تبریز را با استفاده از هواپیما داشته باشید، در زمان وارد کردن تاریخ رفت، می‌توانید پایین‌ترین قیمت هر روز را در تقویم مشاهده کنید. پس از وارد کردن اطلاعات و نمایش لیست قیمت بلیط‌ها، ویژگی جالب دیگری نیز خودنمایی می‌کند. در صفحه‌ی نتایج مربوط به بلیط‌های موجود برای روز مشخص شده، علاوه بر نمایش ارزان‌ترین بلیط برای سه روز گذشته و سه روز پس از تاریخ درج شده، می‌توان ارزان‌ترین بلیط با سایر روش های سفر موجود برای تاریخ مورد نظر را نیز  در یک نوار مشاهده کرد. به بیان بهتر، در صورتی که جستجوی اولیه برای بلیط هواپیما باشد، در نوار مورد نظر، ارزان‌ترین بلیط قطار یا اتوبوس نیز برای تاریخ مورد نظر به کاربر نمایش داده می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم، ظاهر مستر بلیط بسیار ساده و گویا است. پنجره‌ی اصلی جستجوی بلیط شامل ۴ تب است که به ترتیب اختصاص به جستجوی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس داشته و تب چهارم یک ویژگی جالب با عنوان مسیر است که البته در فاز آزمایشی قرار دارد. مستر بلیط سیستمی است که نتایج آن برای خرید بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس بسیار جامع است.

مستر بلیط علاوه بر ارائه‌ی سرویس از طریق وب‌سایت، برای دو پلتفرم اندروید و iOS نیز اپلیکیشن توسعه داده است. ساختار اپلیکیشن مستر بلیط نیز همچون وب‌سایت این سرویس از ساختاری بسیار ساده و در عین حال گویا و کاربردی بهره می‌برد. در پنجره‌ی اصلی می‌توان ساختار تب‌ها در وب را با ساختاری مشابه در اپلیکیشن مشاهده کرد. وب‌سایت و اپلیکیشن مستربلیط به گونه‌ای طراحی شده تا کاربر به هنگام ورود در کمترین زمان ممکن و به سادگی بتواند به نتیجه‌ی دلخواه خود برسد.

مستر بلیط برای هر یک از بخش‌های خود شعاری را در نظر گرفته که شامل ارزان‌ترین بلیط برای هواپیما، پشتیبانی از کنسلی اینترنتی برای قطار و کامل‌ترین لیست برای اتوبوس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات