۵۰ درصد تخفیف برای یادگیری زبان با اپلیکیشن مانامو

یک‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مانامو اپلیکیشنی برای یادگیری زبان انگلیسی است که با استفاده از روش‌های مختلف در پی آموزش زبان به کاربران خود است؛ حال کاربران زومیت می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی مانامو استفاده کنند.
تبلیغات

هرچند آشنا بودن به زبان انگلیسی در دهه‌های گذشته یک امتیاز بود، اما امروز قدرت درک و تکلم به زبان انگلیسی یک الزام برای تمام افرادی است که در پی یادگیری و اطلاع از آخرین تغییرات در دنیای پیرامون خود هستند. به طور حتم در صورت تسلط به زبان انگلیسی، کاربران می‌توانند علاوه بر درک تمامی متون و محتواها به زبان انگلیسی، ارتباط دو طرفه‌ای را نیز در صورت لزوم با افراد برقرار کنند.

با توجه به گسترش روزافزون فناوری و وجود ابزار‌های هوشمند و کاربردی نظیر رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، امروزه شاهد ظهور سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی برای آموزش زبان هستیم. مانامو یکی از اپلیکیشن‌هایی است که توسط متخصصان داخلی توسعه یافته است. این اپلیکیشن صرفا متکی به متن یا تصویر نیست و از قابلیت‌های چند رسانه‌ای نظیر پخش برنامه‌های جذاب به زبان انگلیسی بهره می‌برد که نقش موثری در تقویت هر چه بیشتر زبان انگلیسی بازی می‌کند. به طور حتم شما نیز این جمله را شنیده‌اید که بودن در یک محیط با تمرکز روی زبان انگلیسی روندی تاثیرگذارتر و موثرتر را برای یادگیری زبان فراهم می‌کند.

مانامو علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که از جمله‌ی آن‌ها باید به استفاده از فرهنگ لغت سه سویه، طبقه‌بندی کاربردی موضوعات و جعبه لایتنر اشاره کرد.

مانامو اپلیکیشنی رایگان است که می‌توان آن را به راحتی از فروشگاه‌های اپلیکیشن دانلود کرده و مورد استفاده قرار داد، حال آنکه دسترسی به تمام محتوای آموزشی مستلزم خرید اشتراک این اپلیکیشن است. در صورتی که دوست دارید تا زبان انگلیسی را با استفاده از مانامو آموزش دیده یا توانایی خود را تقویت کنید، می‌توانید با استفاده از کد تخفیف ۵۰ درصدی مختص کاربران زومیت در این اپلیکیشن ثبت نام کنید. برای این کار کافی است تا پس از دانلود مانامو، از کد تخفیف zoomit50off استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات