
بازار ایران این روزها اوضاع خوبی را تجربه نمیکند. اکثر شرکتهای ایرانی در معرض ورشکستگی کامل بهسر میبرند.
سلب مسئولیت: تحریریهی زومیت در تهیه این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
چگونه باید با موضوع مواجه شد تا شرکتها با موضوعات افزایش هزینه و کاهش درآمد مواجه نشوند؟ راهحل مشکل چیست؟
برای یافتن راهحل بهسراغ کارشناسان و مدیران شرکتهایی رفتیم که در این زمان نه تنها به مشکلی برنخوردند، بلکه بهدنبال راهی برای رشد و پیشرفت شرکت خود نیز هستند.
این شرکتها برای اینکه خود را در ردههای بالای اقتصادی قرار دهند و از مشکلات آتی جلوگیری کنند، همیشه درخلاف جهت دیگر شرکتها و کسبوکارها در حال حرکت هستند.
شرکتهای موفق در ایران هنگام رکود اقتصادی، اقدام به تلاش مضاعف و سرمایهگذاری برای دوران طلایی اقتصادی میکنند. این شرکتها، تمرکز خود را روی راهکارهایی برای فروش بیشتر با هزینهی بسیار کمتر قرار داده تا میزان درآمد خود را در این مسیر ثابت نگه دارند.
از جمله اقدامات تبلیغاتی ارزانقیمت و پربازده که این شرکتها از آن استفاده میکنند، میتوان به مواردی چون: تبلیغات پیامکی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات و ارتباط با مشتریان سابق خود اشاره کرد.
همچنین این شرکتها تاکید زیادی به فروختن محصولات بیشتر به مشتریانی را دارند که یکبار از آنها خرید کردهاند.
از این رو استفاده از پیامک سفید و سیستمهای ارسال ایمیل برای ارتباط با مشتریان جزو اولویتهای بالای حفظ شرکتها در دوران رکود بازار است.
از طریق لینک میتوانید اطلاعات بیشتری دریافت کنید.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.