پیشنهاد ویژه به مناسبت تولد سه سالگی امتداد پارسه

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در ۹ بهمن ۱۳۹۲ همزمان با گسترش و افزایش محبوبیت محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت سرفیس و همچنین تکنولوژی پوشیدنی‌های هوشمند، امتدادپارسه نیز سعی کرد تا حیطه کاری خود را به سمت تکنولوژی‌های نوین سوق دهد.
تبلیغات

خوشبختانه تلاش و رایزنی مدیران امتداد پارسه در مدت دو سال گذشته برای ارائه‌ی تکنولوژی نوین با شرکت‌های خارجی به اندازه ای موفق بود که امتداد پارسه به یکی از مهم‌ترین شرکت های ارائه‌دهنده محصولات با تکنولوژی نوین در ایران تبدیل شد.در این میان امتداد پارسه از جدیدترین روش های روز دنیا برای فروش و ارائه‌ی محصولات خود در ایران بهره برده است. از جمله‌ی این فعالیت‌ها، می‌توان به وبسایت Mysurface.ir که تارنمایی کاملا فارسی برای اطلاع‌رسانی در مورد محصولات مایکروسافت سرفیس و لوازم جانبی آنها است، اشاره کرد. در کنار اطلاع‌رسانی، به منظور سهولت در خرید، Mysurface.ir دارای پنل ثبت سفارش اینترنتی است که می‌توان از طریق آن محصولات سرفیس و لوازم جانبی آن را سفارش داد، و  درب منزل تحویل گرفت.

امید است تا در سومین سال فعالیت امتداد پارسه، بتوانیم گامی مهم در حوزه‌ی ارائه‌ی محصولات فن‌آوری نوین و خدمات پس از فروش آنها به مردم عزیز ایران ارائه دهیم و بتوانیم هرچه بیشتر خدمت‌گزار شما عزیزان باشیم.

به همین منظور امتداد پارسه به مناسبت جشن تولد دو سالگی تاسیس خود و به پاس اعتماد شما هموطنان عزیز در دو سال گذشته، اقدام به برگزاری فروش ویژه کرده است. در همین راستا، تبلت های Surface Pro 4  و لوازم جانبی آن، به مدت یک هفته، با قیمت هایی کاملا استثنایی و فوق‌العاده عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت Mysurface.ir و فروشگاه اینترنتی تاپ‌سان به آدرس Topsun.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات