آنتن مرکزی هاتف الکترونیک

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هاتف الکترونیک، نماینده‌ی رسمی شرکت‌هایی نظیر FTE‌ اسپانیا، در زمینه‌ی فروش و خدمات پس از فروش سیستم‌های فشار ضعیف مانند آنتن مرکزی و تلویزیون هتلی فعالیت دارد.
تبلیغات

شرکت هاتف الکترونیک هوشمند با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه خدمات و فروش سیستم‌های فشارضعیف شامل آنتن مرکزی و تلویزیون هتلی، تلویزیون بیمارستانی و دیجیتال ساینج، نماینده رسمی شرکت‌های FTE اسپانیا، Johansson بلژیک، Exterity انگلیس و Brightsign آمریکا در ایران می‌باشد که توانسته با ارائه جدید‌ترین راه کارهای مبنی بر استاندارد روز سیستم‌های مدرن تلویزیونی، اعتماد بسیاری از مشتریان و همکاران گرامی را به خود جلب نماید.

هدف ما در هاتف ارائه سیستم‌های تخصصی و کارشناسی شده بر اساس نیاز هر پروژه در زمینه آنتن مرکزی، دیجیتال ساینیج و تلویزیون آی‌پی (IPTV) با استفاده از سری محصولات یکپارچه (آنتن UHF، آنتن VHF، کابل کواکسیال، تقویت کننده آنتن مرکزی، مدولاتور آنتن مرکزی، اسپلیتر، تپ آف و کانکتور F و ... ) و ارائه خدماتی مانند تلویزیون بیمارستانی برای مراکز درمانی و بیمارستانی و تلویزیون هتلی برای هتل‌ها و مراکز اقامتی و ارائه سیستم تلویزیون آی پی (IPTV) برای این مراکز جهت استفاده از بستر شبکه برای تلویزیون، تلفن و ... می‌باشد.

شرکت هاتف- رپورتاژ آگهی

در این راستا ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تجهیز سیستم‌های تلویزیونی و امکان استفاده بهتر از جلوه های بصری در جامعه با ارائه سیستم‌های یک پارچه تصویری و با کیفیت و مورد نیاز کارفرمایان و مشتریان عزیز که در نهایت منجر به جلب رضایت و ایجاد آرامش و لذت بصری برای مشتریان و همکاران عزیز است راه‌گشای کار خواهد بود.

امید است با حسن اعتماد شما شاهد پیشرفت روز افزون این مجموعه و در نهایت شاهد بهبود سیستم های ارتباط تلویزیونی در کشور باشیم.

  • آدرس سایت هاتف : www.hutef.ir
  • آدرس شرکت : اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت، کوچه شهید معینی، ساختمان صدرا، واحد ۶
  • تلفن: ۳۲۶۵۶۳۶۷ - ۰۳۱
  • فکس: ۳۲۶۵۴۳۸۱ - ۰۳۱
  • ایمیل: Info@hutef.ir
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات