تیرو تخفیف؛ فروش ویژه تابستانی بامیلو

جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با شروع فصل تابستان، بامیلو پررنگ‌ترین خرید اینترنتی در فصل تابستان را با کمپین «تیرو تخفیف» از ۸ تا ۱۰ تیرماه برگزار می‌کند.
تبلیغات

«تیرو تخفیف» نخستین کمپین تابستانی بامیلو است که با حضور بیش از هشت هزار فروشنده و تامین‌کننده‌ی کالا از سراسر ایران برگزار می‌شود و مجموعه‌ای از کالاهای متنوع با تخفیف‌های استثنایی را متناسب با نیاز کاربران فراهم می‌کند، این محصولات شامل گروهی از محبوب‌ترین کالاهای الکترونیک، پوشاک، لوازم‌ منزل، اسباب‌بازی، کتاب و لوازم التحریر، اکسسوری، ابزار خودرو، اقلام سوپرمارکت و آرایشی و بهداشتی است.

به گزارش روابط عمومی بامیلو، کمپین تیرو تخفیف با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان، خدمات بازاریابی ویژه‌ای را در اختیار تامین‌کنندگان منصف بامیلو که طی سه ماه اخیر قیمت کالاهای خود را افزایش نداده‌اند، قرار داده تا بتوانند کالاها را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان نهایی قرار دهند.

همه کاربران بامیلو می‌توانند در این سه روز، مایحتاج تابستانی خود را با بهترین قیمت تهیه کنند. هر دسته از کالاها در یک بازه‌ی زمانی مشخص برای خرید ارائه می‌شوند و بهترین شیوه برای خریدی موفق، مطلع شدن از برنامه‌ی زمانی این تخفیف‌ها است که در وب‌سایت بامیلو اطلاع رسانی شده‌ است.

دسته‌ای از محصولات جذاب و پرطرفدار در این کمپین با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسند و برخی از کالاهای ویژه تابستان نیز با قیمتی مناسب در این سه روز قابل خرید هستند. در ضمن بخشی از کالاها تا قیمت ۴۰ هزار تومان که گروهی متنوعی از کالاهای پرکاربرد و روزمره هستند در این کمپین سه روزه فراهم شده است. این گروه از کالاها فرصت مناسبی برای تهیه هدیه است.

بامیلو از ساعت ۹ صبح روز هشتم تیرماه، مهمترین کمپین تابستانی خود را آغاز می‌کند و همه‌ی کاربران اینترنتی در ایران تا ۱۲ شامگاه روز دهم تیرماه فرصت دارند خرید تابستانی خود را در بامیلو انجام دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات