چارخونه راهی سریع برای رسیدن به دنیایی از برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی

چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر به داشتن جدیدترین اپلیکیشن‌های به‌‌روز ایرانی و خارجی، موسیقی‌های برتر، کتاب‌های مشهور، فیلم‌های برگزیده و مجلات معتبر علاقه دارید، همه این امکانات برای شما در بازار اندرویدی چارخونه فراهم شده است.
تبلیغات

چارخونه یک بازار محتوای دیجیتالی برای گوشی‌های اندرویدی است که بیش از ۱۶۵ هزار عنوان برنامه کاربردی، بازی و محتواهای دیجیتالی متناسب با نیازهای شما را یکجا در اختیارتان قرار می‌دهد.

چارخونه با همکاری ایرانسل و با برنامه‌ای گسترده برای تامین محتوای موبایلی، تجربه‌ای جدید را پیش روی شما قرار می‌دهد. در چارخونه شما می‌توانید هر آنچه که برای گوشی اندرویدی خود نیاز دارید را با سرعتی بالا دانلود کرده و خیالتان از بابت به روز بودن اطلاعات، امنیت برنامه‌ها و محتواهایی که دریافت می‌کنید راحت باشد، چرا که بخش فنی چارخونه پیش از ارایه برنامه‌ها و بازی‌ها، تمام آن‌ها را بررسی می‌کند.

در چارخونه چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

علاوه بر دریافت برنامه‌های کاربردی متنوع، بخش بازی‌های دیتادار یکی از پرطرفدارترین بخش‌های چارخونه است که شما می‌توانید به راحتی بازی مورد نظر خود را نصب کنید و از کیفیت بالای آن بازی لذت ببرید.

اگر به دنیای موسیقی علاقه دارید، آوا و نوای چارخونه مکان مناسبی برای شماست. قطعات هنری به‌روز کتاب‌های صوتی و مجموعه‌های پادکستی با موضوعات مختلف علمی، مذهبی و ... برای دوست‌داران موسیقی در این بخش جمع‌آوری شده است.

علاوه بر این در چارخونه می‌توانید به تماشای فیلم، سریال، مستند و فیلم‌های آموزشی و انگیزشی هم بپردازید و آرشیوی از بهترین‌ها را همیشه همراه خود داشته باشید.

در کنار این‌ موارد شما به آرشیوی از روزنامه‌های روز، ‌مجلات پرطرفدار وکتاب‌های خواندنی با موضوعات مختلف هم دسترسی دارید و می‌توانید هر وقت و در هر کجا، کتاب و نشریه‌ای را که می‌خواهید دانلود و مطالعه کنید.

چارخونه

در کنار تمام این موارد شما می‌توانید از امکانات بخش خونه به خونه (شبکه اجتماعی چارخونه) استفاده کنید. می‌توانید در تولید محتوا و نقد و بررسی برنامه‌ها و بازی‌ها کمک کنید و به یک منتقد حرفه‌ای تبدیل شوید. می‌توانید نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک گذاشته و امتیاز کسب کنید و یا حتی به دوستان خود برنامه‌ کاربردی، بازی، کتاب و یا آلبوم موسیقی هدیه دهید.

همچنین در بخش به‌روزرسانی برنامه‌ها، چارخونه امکانی را برای شما فراهم کرده تا بتوانید از به‌روزرسانی تفاضلی و یا دانلودهای زمان بندی شده استفاده کنید. به این ترتیب خیالتان از بابت حجم مصرفی اینترنت خود راحت می‌شود چرا که می‌توانید با تعیین زمان، به‌روزرسانی‌های خود را در زمانی از شبانه روز انجام دهید که دانلود رایگان در اختیار دارید.

راه‌های خرید از چارخونه

بخش زیادی از محتواهای چارخونه رایگان هستند اما برای آن دسته از محتواهای غیر رایگان نیز راه‌های بسیاری برای پرداخت پیش روی شما قرار دارد.

در چارخونه، سیم‌کارت شما می‌تواند کیف پول خرید شما باشد و شما می‌توانید با اعتبار ایرانسلی خود به سریع‌ترین شکل ممکن برنامه مورد نظرتان را خریداری و یا  با استفاده از پرداخت اشتراکی، مشترک آن شوید. علاوه بر این، حتی اگر سیم‌کارت شما شارژ ریالی نداشته باشد، می‌توانید به صورت نسیه محتوا، بازی و یا برنامه مورد نظرتان را تهیه کنید و هزینه آن پس از شارژ مجدد سیم‌کارت از حساب شما کسر می‌شود. در کنار تمام این موارد امکان استفاده از درگاه‌بانکی و اعتبار چارخونه نیز برای شما مهیا است.

برای دریافت چارخونه می‌توانید اینجا کلیک کنید و یا از طریق دوربین گوشی خود تصویر کیو‌آرکد زیر را اسکن و چارخونه را نصب کنید.

چارخونه
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات