کشینه خرید اینترنتی پول ساز

یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کشینه وبسایتی است که با خرید اینترنتی به واسطه آن درصدی از پول خریدتان به شما باز می‌گردد.
تبلیغات

پول ابزاری است برای فراهم آوردن امکانات و مایحتاج زندگی روزمره! روزانه میلیون‌ها خرید و فروش انجام می‌شود و تمامی این معاملات بدون وسیله‌ای به مانند پول بی معناست. خریداران همواره سعی در پیدا کردن بهترین محصول با پایین‌ترین قیمت هستند. تصور اینکه بتوان علاوه بر خرید به صرفه، درصدی از مبلغ خرید را باز پس گرفت تا دیروز دور از ذهن بود. با پیشرفت تکنولوژی، خرید اینترنتی همگانی شده و خریداران می بایست از فروشگاه‌های اینترنتی خرید خود را با قیمت تایید شده‌ انجام دهند. خریداران با وارد کردن کوپن تخفیف می‌توانند بر روی اجناس فروشگاه مورد نظر تخفیف دریافت کنند. علاوه بر این با خرید به واسطه وبسایت‌های افیلیت مارکتینگ می‌توانند درصدی از هزینه خرید خود را پس بگیرند.

کشینه بنیانگذار افیلیت مارکتینگ در ایران فعالیت خود را با بستن قرارد با برترین فروشگاه‌های اینترنتی به تازگی شروع کرده است. فروشگاه‌های مختلف موجود در کشینه درصدهای مختلفی از کشینه را ارائه می‌دهند (از ۱ درصد تا ۴۰ درصد). کاربران پس از ورود به کشینه با موبایل و یا ایمیل خود ثبت نام کرده و می‌توانند محصول / فروشگاه مورد نظر خود را جستجو کنند. با ورود به صفحه فروشگاه از درصد کشینه آن فروشگاه اینترنتی اطلاع یافته و شرایط و نحوه کارکرد را مرور کرده و از طریق لینک "دریافت کشینه" وارد صفحه آن فروشگاه شوند و خرید خود را طبق روال عادی انجام دهند. مجموعه کشینه در کمتر از ۲۴ ساعت باز پرداخت وجه خرید انجام شده را به حساب کاربری وی واریز می نماید.. با رسیدن موجودی در حساب کاربری کشینه به حداقل ۳۰ هزار تومان می توان آن را به حساب بانکی منتقل کرد.

کشینه به کاربرانی که اولین بار از کشینه بازدید می‌کنند، ۶ هزار تومان پاداش عضویت و در صورت معرفی هر دوست ۸ هزار تومان پاداش معرفی به دوست هدیه می‌دهد. کشینه توانسته از زمان شروع به فعالیت خود جایگاهی خاص و منحصر به فرد در بین کاربران اینترنتی پیدا کند.

باکشینه

اینترنتی بخر پول ببر

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات