نماشا برگزار می‌کند: مسابقه بزرگ دابسمش

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس اشتراک ویدیو نماشا در نظر دارد بزرگ‌ترین مسابقه دابسمش ایرانی را راه اندازی کند. از این رو از کلیه علاقمندان دعوت به عمل می‌آورد دابسمش‌های تولیدی خود را با مراجعه به سایت نماشا آپلود کرده و در این مسابقه شرکت کنند.
تبلیغات

ساخت دابسمش و شرکت در مسابقه خیلی ساده است. تنها کافی‌است مطابق دستور العمل زیر اقدام کنید:

 قدم اول: ابتدا نرم افزار دابسمش را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

قدم دوم: از لیست صدای موجود در نرم افزار یکی را انتخاب کنید. چنانچه مایل بودید می‌توانید صدای دلخواه خود را آپلود کنید. صدای انتخابی می‌تواند دیالوگی از یک فیلم معروف، شخصیت کارتونی، فیلم قدیمی، یک ترانه معروف، گوشه‌ای از گزارش ورزشی یا هر چیز دیگری باشد.

قدم سوم: در عین حال که روی صدای انتخابی لب می‌زنید از خودتان ویدیوی سلفی تهیه کنید.

قدم چهارم: ویدیو ساخته شده را روی سایت نماشا آپلود کنید. توجه داشته باشید بعد از آپلود ویدیو و هنگام انتشار آن تیک گزینه " این ویدیو برای مسابقه دابسمش ارسال شده است" را بزنید تا پس از تایید اولیه، ویدیو شما در لیست شرکت کنندگان مسابقه دابسمش نماشا قرار داده شود.

    جایزه مسابقه چیست؟

    برای ۳ برنده اول این مسابقه ۳ گوشی iPhone 6s در نظر گرفته شده است. قابل ذکر است ویدیوهای برنده بر اساس امتیاز دهی کاربران و نظر نهایی هیات داوران انتخاب و پس از پایان مسابقات اعلام می‌شود.

    مسابقه از کی آغاز می‌شود؟

    این مسابقه از تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۳۹۴ شروع و به مدت یک‌ماه ادامه دارد.

    اپلیکیشن دابسمش را از کجا تهیه کنم؟

    برای تولید دابسمش، شما نیاز به نصب اپلیکیشن دابسمش روی گوشی هوشمند خود دارید. بر اساس سیستم عامل گوشی خود می‌توانید روی یکی از لینک‌های زیر کلیک کنید.

       

    چند نکته:

    • زمان دابسمش تولیدی شما نباید بیشتر از ۱۵ ثانیه باشد.
    • دابسمش می‌تواند به صورت انفرادی یا گروهی تولید شود ولی جایزه نهایی به تولیدکننده اصلی آن تعلق می‌گیرد.
    • معیار اصلی انتخاب برندگان نهایی امتیازدهی کاربران است. از این‌رو سعی کنید دابسمش‌هایی با خلاقیت و ایده جدیدی تولید کنید.
    • پیشنهاد می‌شود به جای تولید و انتشار چندین دابسمش به انتشار تنها یک دابسمش حرفه‌ای پرداخته و روی جمع‌آوری امتیاز برای آن تمرکز کنید تا یکی از برندگان نهایی مسابقه باشید.
    • خواهشمند است از تولید دابسمش های توهین آمیز به افراد حقیقی و حقوقی جدا خودداری کنید.
    • چنانچه قبلا عضو یکی از دو سایت بلاگ اسکای یا پیکوفایل هستید برای آپلود دابسمش خود نیازی به ثبت نام مجدد ندارید و می‌توانید با همان حساب کاربری لاگین کنید.

     

     

    پایان رپورتاژ آگهی/.

    این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات