«های وب» را معرفی کنید، تا 45% هدیه بگیرید!

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با طرح فروش شبکه‌ای شما می‌توانید در صورت خرید هریک از بسته‌های ویژه «های وب» توسط دوستان یا آشنایان خود، اعتبار هدیه بگیرید.
تبلیغات

شکی نیست که اثرگذارترین عامل جذب مشترکان جدید، توصیه دوستان و آشنایان بوده است. «های وب» نیز با تعهد به ارائه سرویس باکیفیت، تاکنون بیشتر مشترکان خود را نیز از راه توصیه افراد به یکدیگر، جذب کرده است. بر همین مبنا، از تاریخ ۱۲ دی تا آخر بهمن‌ماه، به ازای هر کاربر جدیدی که معرفی‌شده و یکی از بسته‌های ویژه «های وب» را خریداری کند، به معرف وی مبلغ ۲۰.۰۰۰ تومان اعتبار هدیه  داده می‌شود.

ویدیوی زیر، طرح فروش شبکه‌ای را بیشتر توضیح می‌دهد:

همان‌طور که گفته شد، مبلغ در نظر گرفته‌شده برای اعتبار هدیه، به ازای هر مشترک جدید، 20.000 تومان است که به معنی تا 45% هدیه روی برخی بسته‌ها است. برای محاسبه این اعتبار هدیه، کافی است کد معرف شما (همان نام کاربری شما در «های وب») پس از واریز آنلاین وجه بسته ویژه، وارد گردد. اعتبار هدیه در اول هفته (شنبه‌ها) محاسبه و در پنل کاربری معرف، منظور می‌گردد. از این اعتبار هدیه می‌توان برایخرید سرویس، ترافیک،فشفشه،نیتروو ... استفاده نمود، یا این‌که با پس‌انداز آن و رسیدن به سطح 500.000 تومان، آن را به‌طور نقدی دریافت کرد.برای مشاهده توضیحات بیشتر طرح فروش شبکه‌ای، اینجا کلیک کنید.

همان طور که گفته شد، مبلغ در نظر گرفته شده برای اعتبار هدیه، به ازای هر مشترک جدید، 20.000 تومان است که به معنی تا 45% هدیه روی برخی بسته ها می باشد. برای محاسبه این اعتبار هدیه، کافیست کد معرف شما (همان نام کاربری شما در «های وب») پس از واریز آنلاین وجه بسته ویژه، وارد گردد. اعتبار هدیه در اول هفته (شنبه ها) محاسبه و در پنل کاربری معرف، منظور می گردد. از این اعتبار هدیه می توان برای خرید سرویس، ترافیک، فشفشه، نیترو و ... استفاده نمود، یا این که با پس انداز آن و رسیدن به سطح 500.000 تومان، آن را به طور نقدی دریافت کرد.

برای مشاهده توضیحات بیشتر طرح فروش شبکه ای، اینجا کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات