خودروبانک، تنها مجله اینترنتی تست و بررسی ویدئویی خودرو در ایران

سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
این روزها بازار خودرو داغ داغ شده و با لغو تحریم‌ها هر روز خبر ورود کمپانی جدیدی به بازار ایران به گوش می‌رسد. با این روند، معرفی هر خودرو جهت آشنایی بیشتر برای خریداران بیش‌ از پیش اهمیت پیداکرده و هر روز بر تعداد کسانی که به دنبال نتایج تست و تجربه رانندگی با خودروی موردنظر خود هستند افزوده می‌شود.
تبلیغات

سایت خودروبانک با حدود۶ سال سابقه در زمینه تست خودرو، یکی از قدیمی‌ترین سایت‌هایی است که در این حوزه به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند و کارشناسان این سایت که همگی از عاشقان دنیای خودرو هستند با نوآوری‌هایی که داشته‌اند، موفق شدند در این مدت نام خود را به‌عنوان پرمخاطب‌ترین مجله اینترنتی خودروهای داخلی و خارجی بر سر زبان‌ها بیندازند.

آزمودن و معرفی سانگ یانگ تیوولی در سایت خودروبانک

از نوآوری‌های مجموعه خودروبانک، می‌توان به تهیه و تدوین فیلم‌های کوتاه تست خودرو اشاره کرد که برای اولین بار در ایران توسط این گروه باکیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام‌شده است. در این فیلم‌ها، آزمون‌های مختلفی از خودرو مانند شتاب، هندلینگ، ترمز یا عملکرد سیستم تعلیق انجام‌شده و تجهیزات و امکانات موجود در خودرو بیان و با رقبایش مقایسه می‌شود.

تست خودروی دنا در پیست توسط گروه خودروبانک

یکی از قسمت‌های بسیار محبوب و پربازدید سایت خودرو بانک، قسمت تجربه رانندگی است. در این بخش، با تولید مقاله‌هایی کاملاً تخصصی، خودروهای روز حتی قبل از ورود به بازار آزاد تست و بررسی می‌شوند تا کاربران بتوانند قبل از خرید با گزینه موردنظر خود بیشتر آشنا شوند و به نقاط قوت و ضعف آن‌ها پی ببرند.

ویدئوی تست درگ بین جک S5 و هیوندای توسان در پیست توسط گروه خودروبانک

درنهایت، با توجه به تعداد زیاد بازدیدکنندگان سایت خودرو بانک، می‌توان این بانک عظیم خودرو را یک مجله تخصصی خودرو دانست که با اتکا بر اطلاعات کامل خودروها در آن، قابلیت جستجو و مقایسه بین خودروها را برای مخاطبان ممکن می‌سازد. ما سعی داریم با تولید محتوای ویدئویی و متنی در حوزه خودرو، مشاور شما برای انتخاب بهترین خودرو باشیم. گروه کارشناسان خودرو بانک را افرادی مجرب و حرفه‌ای از عاشقان خودرو تشکیل داده که همواره در جهت پوشش جامع و کامل اخبار این حوزه تلاش می‌کنند.

تست و معرفی پورشه ۹۱۱ کاررا S در سایت خودروبانک

معرفی و تست شاسی بلندهای متوسط شهری در سایت خودروبانک

 جهت بازدید از سایت خودروبانک، به آدرس www.khodrobank.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات