بست نیک فروشنده گوشی لیگو

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
کمپانی‌های کوچک و بزرگی که در زمینه‌ی تولید محصولات متنوع در صنایع مختلف فعال هستند تلاش می‌کنند تا جایی که امکان دارد بازار هدف وسیعی از مخاطبان را به سمت خود جذب کنند. شاید اگر استثنائاتی چون کمپانی اپل را کنار بگذاریم در تمامی زمینه‌ها تولیدکنندگان تلاش می‌کنند کالاهای خود را با مشخصات فنی متفاوت در تمامی رده‌های قیمتی معرفی کنند.
تبلیغات

معمولا گوشی‌های هوشمند از نظر ویژگی‌ها به سه بخش پایین، میان و بالا رده تقسیم می‌شوند. محصولات ارزان‌قیمت یا پایین‌رده درواقع مخاطبانی را هدف قرار می‌دهند که قصد ندارند بودجه‌ی زیادی برای خرید یک دستگاه هوشمند کنار بگذارند و از طرفی تمایل دارند با پرداخت کمترین هزینه ممکن بیشترین کارایی را در اختیار بگیرند. البته ازآنجایی‌که در تمامی صنایع بازار به‌شدت رقابتی شده و جامعه‌ی هدف مخاطبان بودجه‌های اقتصادی تعداد زیادی کاربر را در خود جای‌داده، کمپانی‌های سازنده تلاش می‌کنند تا محصولات ارزان‌قیمت ولی باکیفیتی را معرفی کنند.

کمپانی چینی لیگو از زمانی که وارد میدان رقابت گوشی‌های هوشمند شده به‌خوبی نسبت به این مسئله اشراف داشته و بعدازاینکه محصولات خود را در دو سری الیت و لید وارد بازار کرد، گوشی‌های جدید اقتصادی خود را بانام آلفا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.‌

گوشی‌های سری Alfa را باید محصولات پایین‌رده و ارزان‌قیمت لیگو دانست که نسبت به قیمت خود امکاناتی فراتر از انتظار را ارائه می‌دهند. در واقع بسیاری از کارشناسان اعتقاددارند که لیگو با سری آلفا توانسته است تعریف جدید از گوشی‌های اقتصادی را در صنعت موبایل عرضه کند. تاکنون به‌صورت رسمی سه‌گوشی آلفا 4، آلفا 5 و آلفا 6 از این سری معرفی‌شده‌اند که همگی از دو سیم‌کارت و ارتباط 3G پشتیبانی می‌کنند و در رنگ‌های جذابی وارد بازار شده‌اند.

گوشی هوشمند لیگو آلفا ۵

این محصول را باید عضو جدیدی از سری آلفا بدانیم که علاوه بر طراحی زیبا کیفیت ساخت خوبی دارد. این دستگاه به یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، نمایشگر 5 اینچ IPS با رزولوشن اچ‌دی، دوربین 8 مگاپیکسل، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل و باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی نسبت به قیمت خود ارزش خرید بسیار بالایی دارد و از تمامی شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند لیگو آلفا ۶

اما دیگر عضو خانواده‌ی آلفا را باید آلفا 6 بدانیم که از طراحی زیبا و رنگ‌بندی جذابی برخوردار است. این گوشی کیفیت ساخت قابل قبولی دارد و ازنظر ویژگی‌های سخت‌افزاری قدری نسبت به آلفا 5 ضعیف‌تر است. آلفا 6 با نمایشگر 4.5 اینچی IPS و رزولوشن 854 در 480 پیکسل، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین 5 مگا پیکسل، باتری 1600 میلی آمپرساعت و سیستم‌عامل اندروید 4.4 کیت‌کت است. این گوشی در رنگ‌های سیاه، سفید، طلایی و صورتی به فروش می‌رسد.

گوشی هوشمند لیگو آلفا ۴

 آلفا 4 را باید گوشی پایه‌ی این خانواده بدانیم که از یک نمایشگر 4 اینچی، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای، 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری 1600 میلی‌آمپر ساعت، دوربین 3 مگاپیکسل و سیستم‌عامل اندروید 4.4 کیت‌کت بهره می‌‌برد.

این گوشی برای افرادی مناسب است که قصد دارند با کمترین هزینه یک گوشی هوشمند اندرویدی با مشخصات خوب و طراحی زیبا داشته باشند تا بتوانند به راحتی از عهده‌ی کارهای روزانه خود برآمده و در شبکه‌های اجتماعی حاضر باشند.

شما می‌توانید گوشی‌ّ‌های آلفا ۵، آلفا ۶ و آلفا ۴ را به ترتیب باقیمت‌های ۲۹۹، ۲۶۹ و ۲۲۹ هزارتومان  از وب‌سایت بست‌نیک  خریداری کنید و از مزایای یک‌ماه تعویض، گارانتی یک‌ساله، تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا و ارسال رایگان برخوردار شوید.

پایان رپورتاژ اگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات