آموزش رایگان برای تعمیر موبایل آیفون شما توسط خودتان!!!

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
گاهی خرابی گوشی آیفون شما با یک صدای مهیب همراه است. صدایی که حکایت از شکستن صفحه ال سی دی آن دارد، در این زمان پیدا کردن یک شرکت معتبر برای تعمیر آیفون به یک چالش تبدیل می‌شود.
تبلیغات

متاسفانه، در بازار فعلی ایران، خیلی سخت می‌توان به یک تعمیرکار اعتماد کرد. چرا؟ اولا که معلوم نیست این تعمیرکار چقدر مهارت و تجربه دارد. اصلا بر فرض این که مهارت داشته باشد، آیا قرار است از ال‌سی‌دی، باتری، اسپیکر و دیگر قطعات اورجینال برای شما استفاده کند یا فیک؟

در واقع، بازار تعمیرات در ایران به جایی رسیده که دیگر کیفیت کار خیلی مساله نیست و و ترس همه ما بیشتر از این است که آیا قطعه‌ مورد استفاده اصلی یا اورجینال است یا خیر (البته نه اینکه بخواهم خدایی نکرده به تعمیرکارهای خوب و متعهد بی‌احترامی کنم).

 آموزش‌هایی برای تعمیر گوشی آیفون و سایر موبایل‌ها

در چنین شرایطی، قطعاً باید قدر سایت‌هایی مثل موبایل کمک که به صورت جدی شروع به آموزش و آگاه‌سازی مخاطبان خود در زمینه تعمیر موبایل کرده‌اند را دانست.

اگر به صفحه آموزش رایگان تعمیر موبایل این سایت سر بزنید، با آموزش‌های بسیار متنوعی برای تعمیر موبایل روبرو خواهید شد. آموزش‌های کاملی که بر اساس برند و نوع موبایل شما طبقه‌بندی شده‌اند.

طبیعی است که در بین این آموزش‌های تعمیر، یک بخش هم به طور کامل به آموزش تعمیر موبایل‌های آیفون اپل بپردازد. آیا یک آیفون 7 دارید و می‌خواهید ال سی دی آن را تعویض کنید؟ در سایت موبایل کمک طریقه انجام این کار را یاد خواهید گرفت. آیا گوشی شما یک iPhone 6s است که اسپیکر آن دچار مشکل شده است؟ در سایت موبایل کمک می‌فهمید که چگونه باید این اسپیکر را عوض کرد.

این آموزش‌های تعمیر موبایل قطعا برای خوره‌های سخت‌افزار جذاب است. کسانی که دوست دارند بفهمند چیزها چگونه کار می‌کنند و خودشان اقدام به تعمیر آنها کنند. اما مساله فقط خوره‌ها نیستند. حتی اگر شما قصد ندارید خودتان هم گوشی آیفونتان را تعمیر کنید، حداقل‌ترین سود این آموزش‌ها آن است که به شما آگاهی می‌بخشد و زمانی که تصمیم می‌گیرید به سراغ تعمیرکاری بروید، اطلاعات بیشتری خواهید داشت. یعنی دقیقاً می‌دانید که پروسه تعمیر آیفون شما چقدر زمان خواهد برد، چقدر پیچیده است و چقدر هزینه دارد.

در کل، موبایل کمک، یک استارتاپ ایرانی است که قطعا ارزش توجه ما ایرانی‌ها را دارد. استارتاپی که دست روی یک مساله مهم در بازار ایران گذاشته است و درصدد است آگاهی و دانش در مورد آن را افزایش دهد. حتی شاید تعمیرکارهای ایرانی هم بتوانند از آموزش‌های تعمیر موبایل این سایت استفاده کنند و به کمک آن، تخصص بیشتری در حیطه‌کاری خود پیدا کنند.

خدمات تعمیر گوشی‌های اپل (و سایر موبایل ها) به 2 روش

خدمات سایت موبایل کمک، فقط به آموزش تعمیر ختم نمی‌شود. علاوه بر بخش آموزش، این شرکت یک بخش خدمات تعمیر موبایل نیز دارد. دقیقا مثل آموزش‌ها، در این بخش نیز می‌توان تعهد این مجموعه را به کیفیت حس کرد.

موبایل کمک

شما به صورت آنلاین گوشی موبایل خود (مثلاً آیفون 7 اپل) را انتخاب می‌کنید. سپس مشکل گوشی موبایل (مثلاً شکستن صفحه نمایش، قطعی اسپیکر یا ...) را مطرح می‌کنید. همان موقع به صورت آنلاین قیمت مشخص می‌شود (که برای همه ما، خبر بسیار خوبی است) و سپس می‌توانید تقاضای خود را ثبت کنید.

حال این تقاضای تعمیر موبایل می‌تواند به دو صورت کلی باشد.

 ارسال و دریافت موبایل تعمیر شده توسط پیک رایگان موبایل کمک

اولین روش خدمت‌رسانی موبایل کمک، ارسال یک پیک رایگان برای بردن گوشی شما، تعمیر و بازگرداندن آن است. زمانی که من با موبایل کمک آشنا شدم، برای تعویض ال سی دی آیفون 6S خودم این سرویس را (بعد از اطمینان از قیمت مناسب و کیفیت این مجموعه) درخواست کردم و همان روز، یک پیک برای بردن گوشی اپل من آمد.

سپس یک تماس از طرف تعمیرکار خودم داشتم که به من توضیح داد باید قاب پشت گوشی هم عوض شود و قیمت قاب را به من اعلام کرد. اینجا بود که من واقعاً از موبایل کمک خوشم آمد. من این تعهد به خدمت‌رسانی شفاف را واقعاً دوست داشتم. بعد از تایید اینکار، به من گفته شد که همان روز گوشی صحیح و سالم به دستم خواهد رسید و همین هم شد. بدون آنکه مشکلی برایم پیش بیاید.

تعمیر گوشی موبایل شما در محل

اگر که گوشی شما ارزشمند است و نگران آن هستید (مثلاً اگر یک آیفون X دارید)، موبایل کمک یک ایده عالی برای شما دارد: تعمیر موبایل در محل. این یعنی یک تعمیرکار متخصص با تجهیزات و قطعات لازم به محل مد نظر شما خواهد آمد و همانجا، دقیقا جلوی چشم شما موبایل را تعمیر می‌کند.

مطمئن هستم که این روش تعمیر موبایل، برای خیلی از ما ایرانی ها که تا به حال کمتر تعمیرکاری حاضر بوده در حضورمان کارش را انجام دهد، یک روش جدید و جالب است. روشی که در آن، ما دقیقاً می‌توانیم همه‌چیز را زیر نظر داشته باشیم و خیالمان از کیفیت کار راحت باشد.

یک بخش تکنیکی و جذاب برای خوره‌های گوشی

حالا که موبایل کمک را به شما معرفی کردم، بگذارید یک بخش جذاب این سایت (حداقل برای خود من) را هم به شما نشان بدهم.

وقتی وارد صفحه اصلی سایت موبایل کمک می‌شوید، از شما دعوت می‌شود تا اگر نیاز به تعمیر موبایل خود دارید، یک سفارش ثبت کنید. یک مقدار که پایین‌تر می‌روید، با یک طرح سه بعدی از گوشی روبرو می‌شوید که در کنارش، خرابی‌های مختلف گوشی‌های موبایل مطرح شده‌اند. روی هر کدام که کلیک کنید، آن بخش از موبایل به صورت انیمیشن وار به شما نمایش داده خواهد شد. یک قابلیت بسیار جذاب که حداقل چند دقیقه‌ای شما را سرگرم می‌کند.

آیا توضیح واضح نبود؟ به تصویر زیر نگاه کنید. اینجا گزینه دکمه Home را انتخاب شده است.

موبایل کمک

پس اگر قصد سر زدن به سایت موبایل کمک را دارید، حتماً نگاهی هم به این بخش فوق‌العاده سایت آنها بیاندازید.

 سخن نهایی: تشکر از موبایل کمک و تمام استارتاپ های ایرانی

نسل جدید کسب و کارها در کشور ما شروع به کار کرده‌اند. نسلی از استارتاپ‌های اینترنتی که با ایده‌های بزرگ و در جهت راحت‌تر کردن زندگی همه ما راه افتاده‌اند. و خوبی این نسل چیست؟ اینکه به کیفیت تعهد دارند و نسبت به مشتریان خود احساس مسئولیت بیشتری می‌کنند. شکی نیست که حمایت ما از این استارتاپ ها می‌تواند به رشد و همه‌گیر شدن ارزش‌های کاری آنها کمک کند.

مدتی پیش من با یکی از همین استارتاپ های جذاب یعنی موبایل کمک آشنا شدم. یک ایده که از نظر من واقعاً عالی بود: یک سایت تخصصی تعمیرات (و سایر نیازهای) موبایلی مردم! سایتی که یک مساله اساسی در بازار ایران را حل می‌کرد: تعمیرات. مساله‌ای که همه ما با آن درگیر هستیم و معمولاً هم خیلی سخت به متخصصان آن اعتماد می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنم شما هم حتماً سری به سایت این مجموعه بزنید و نگاهی به مقالات آموزشی آن بیندازید. فکر می‌کنم با کمی بررسی، شما هم با من موافق باشید.

در نهایت باید بگویم که تمام آنچه گفته شد، نظر شخصی نویسنده بود. یک مشتریِ موبایل کمک که از قضا، در یک مجموعه استارتاپی مشابه فعالیت می‌کند، با قبول درخواست شرکت موبایل کمک و نوشتن این مقاله، قصد داشت تا قدردانی خود از خدمات موبایل کمک را نشان دهد.

اگر مایل هستید از نحوه کار موبایل کمک اطلاع پیدا کنید، می‌توانید صفحه‌ی موبایل کمک چگونه کار می‌کند را مشاهده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات