آدینا، ارائه دهنده برترین مبلمان اداری سفارشی

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
کدام شرکت مبلمان اداری، بهترین خدمات را دارد؟ خرید از کدام شرکت فروشنده مبلمان و لوازم اداری به صرفه‌تر است؟ آیا همه شرکت‌های فروشنده میز و صندلی اداری بهمراه محصول گارانتی معتبر نیز ارائه می‌دهند؟
تبلیغات

از سایت اینترنتی شرکت فروشنده محصولات اداری خرید کنیم بهتر است یا به نمایشگاه و فروشگاه‌های مبلمان اداری سر بزنیم؟ اگر یک شرکت در این صنعت معتبر باشد، حتما باید نام و لوگوی تجاری‌اش برای ما آشنا باشد یا نه؟ آیا یک شرکت می‌تواند هم فروشنده مبلمان اداری کلاسیک باشد و هم مبلمان اداری مدرن ؟ آیا شرکت مبلمان اداری حتما باید کارخانه داشته باشد؟ سئوالاتی از این قبیل معمولا در نشست‌هایی که کارشناسان ما  برای معرفی شرکت آدینا حضور داشته‌اند، مطرح شده‌اند؛ بنابراین ما در تحریریه آدینا تصمیم گرفتیم تا با ارائه مطلبی در این مورد به کلیه این سئوالات پاسخ دهیم.

معیارهای انتخاب شرکت برتر

در ادامه اصلی‌ترین معیارهای انتخاب یک برند که در زمینه مبل و ملزومات اداری فعالیت دارد، را برای شما لیست کرده و سعی کرده‌ایم تا با توضیحات مختصر موضوع را روشن کنیم.

آدینا

معیار اول آیا شرکت مورد نظر شما تولید کننده مبلمان اداری است یا یک دلال است؟  

این معیار بسیار مهمی برای انتخاب شرکت مبلمان اداری از سوی شما است. امروزه خیلی از افراد سود جو با درست کردن یک سایت اینترنتی و سرقت تصاویر سایت‌های دیگران و ردیف کردن لوگوهای شرکت‌های مختلف در سایت خود، متاسفانه قصد فریب مشتریان را دارند؛ این گروه از افراد با توجه به اینکه فاقد کارخانه برای تولید هستند، عمدتا از کارگاه‌های متفرقه محصولات مورد نظر را خریداری کرده و آن را با قیمت خیلی بالا به شما می‌فروشند. معمولا در این نوع سایت‌ها با اعداد عجیب و غریبی نیز در مورد سابقه کار شرکت‌ مورد نظر روبرو خواهید شد؛ به‌عنوان مثال فردی که ادعای مدیریت بر مجموعه را دارد حتی ۳۰ سال سن ندارد، حال آنکه در سایت شرکت سابقه شرکت ۲۵ سال ذکر شده است. برای جلوگیری از فریب خوردن، حتما فرآیند بازدید از کارخانه را در برنامه خود بگذارید. خرید از یک کارخانه معتبر علاوه براینکه قیمت مناسب‌تری را برای شما در پی خواهد داشت این اطمینان را هم به شما می‌دهد که گارانتی محصولات دروغین نیست و در پشت یک برگه که به‌عنوان ضمانت‌نامه روی صندلی یا میز می‌خورد یک کارخانه قوی با ماشین آلات مناسب قرار دارد. شرکت آدینا از همه علاقمندان که تمایل به بازدید از کارخانه این شرکت در شهرک وحیدیه داشته باشند استقبال کرده و تورچند ساعته آشنایی با ماشین آلات و ظرفیت کارخانه آدینا را برگزار می‌کند. برای بازدید از کارخانه می‌توانید با شماره 02144620089 تماس بگیرید.

معیار دوم آیا واقعا شرکت‌ها به همان اندازه‌ای که ادعا می‌کنند، مشتری دارند؟

به هر سایتی که در زمینه مبل و صندلی اداری هست، سر بزنید در بخش مشتریان لوگوهای شرکت‌های و سازمان‌های متعدد در جلوی چشم شما رژه می‌روند و جالب است که اکثرا مشتریان نیز جزو سازمان‌ها و شرکت‌های بسیار بزرگ و شناخته شده یا وزارتخانه های طراز اول کشور هستند. ما در آدینا به شما توصیه می‌کنیم که فریب این لوگوهای دروغین را نخورید. شرکت های معتبر مانند آدینا بعد از انجام پروژه‌های بزرگ مبلمان اداری برای مشتریان خود از آنها تقدیر نامه کتبی و گواهینامه حسن انجام کار با سربرگ شرکت و مدیران ارشد سازمان را دریافت کرده است؛  برای اطمینان از صحت مدارک مورد نظر، می‌توانید به شماره های مندرج در زیر گواهینامه‌ها تماس گرفته و با افرادی که گواهینامه‌ها را امضا کرده‌اند در مورد زمانبندی و کیفیت کارها صحبت کنید.

آدینا

معیار سوم آیا شرکت مورد نظر دارای خدمات اندازه گیری و طراحی دکوراسیون اداری است یا خیر؟

امروزه دیگر زمان خرید بی‌برنامه گذشته است. شاید ۱۵ سال پیش این شیوه که یک نفر به عنوان مامور تدارکات برای خرید انواع میز و صندلی اداری به بازار مراجعه می‌کرد و با دیدن چند نمونه میز به وجد آمده و اقدام به خرید می‌کرد، امری معمولی بود؛ اما امروزه دیگر هیچ مدیر آگاهی برای مبلمان اداری به این شیوه عمل نمی‌کند. معمولا همه به دنبال طرح علمی دکوراسیون اداری برای دفتر خود به صورت خاص و سفارشی هستند. این افراد به جای اینکه در بازار به دنبال میز و صندلی باشند، شرکت‌های معتبر را به دفتر کار خود دعوت کرده و پروژه را برای اینگونه شرکت‌ها معرفی کرده و برمبنای آن طرح‌های اصولی و لوکس را درخواست می‌کنند؛ در صورتی‌که شرکتی نتواند این خدمات را به صورت حرفه‌ای ارائه دهد، لطفا نام آن را از لیست شرکت‌های معتبر مبلمان اداری حذف کنید.

معیار چهارم آیا شرکت دارای واحد برنامه ریزی سفارش‌ها است یا نه؟

عمدتا در زمینه مبلمان که شامل انواع مبلمان اداری و خانگی خریداران شاهد تاخیرهای عجیب و غریب و بدقولی در تحویل هستند که البته این موضوع در مورد مبلمان خانگی پررنگ‌تر است. شاید این بدقولی برای یک خانم خانه‌دار فقط اعصاب خرد کن باشد، ولی برای مدیر یک اداره که قرار است پرسنل جدیدش از روز مشخصی شروع به فعالیت کنند، یقینا مشکل بزرگ‌تری است. این مهم است که در زمان انتخاب شرکت مربوطه مکانیزم‌های خاصی را برای اینکه سر زمان کار خود را تحویل بگیرید، در قرارداد پیش‌بینی کنید. شرکت‌های مبلمان اداری معتبر در زمان تعیین تاریخ تحویل به مشتریان خود از حساسیت بالا برخوردار هستند و تمام تلاش خود را برای تحویل به موقع محصول به مشتری انجام می‌دهند .شرکت آدینا خوشبختانه توانسته است در زمینه پایبندی به تعهدات زمانی خود در قبال مشتریان همیشه روسفید باشد. این امر در کارها و سفارش‌های دنباله داری که شرکت‌های بزرگی نظیر بیمه سامان و صنعتی بهشهر به ما واگزار کرده‌اند، کاملا مشهود است.

معیار پنجم استفاده از پرسنل حرفه ای و مودب در تمام فرآیندهای کاری

شما با اولین تماس با یک شرکت حرفه‌ای می‌توانید تشخیص دهید که آیا شخصی که با شما صحبت می‌کند و پاسخگوی سئوالات شما است، آموزش‌های لازم را برای اینکار سپری کرده یا خیر؟ بعضی شرکت‌ها از بهترین افراد خود در این بخش‌ها استفاده می‌کنند. به‌عبارتی دیگر این شرکت‌ها ویترین خود را بسیار زیبا می‌چینند، ولی زمانی که پرسنل بخش تحویل و نصابان برای تحویل کار به مجموعه مشتری مراجعه می‌کنند، متاسفانه تمام باورهای ذهنی مشتری را به هم می‌ریزند. شرکت آدینا علاوه بر آموزش کافی پرسنل خود در تمامی مراحل کار، اهتمام خاصی به آموزش افرادی که در محل مشتری برای نصب حاضر می‌شوند داشته و از بهترین نیروی کاری خود برای این بخش استفاده می‌کنند.

 معیار ششم آیا شرکت توان ارائه کلیه ملزومات و محصولات مورد نیاز شما را دارد؟

یک شرکت معتبر در این صنعت باید بتواند کلیه زیر مجموعه‌های مبلمان اداری را به مشتری خود ارائه دهد؛ یعنی انواع میز اداری، نظیر میز مدیریت، کارگروهی، کارشناسی، انواع صندلی اداری، پارتیشن اداری، دیوارکوب اداری، فایل و کتابخانه اداری و انواع مبل اداری راحتی برای شما به‌عنوان مشتری صحیح نیست که بخشی از محصولاتتان را از یک فروشنده و بخش دیگر را از یک شرکت دیگر خریداری کنید.

معیارهای دیگری هم هنوز باقی‌مانده‌اند، اما جهت جلوگیری از افزایش بیش‌ از حد حجم مقاله، آن را به مقاله‌ی دیگری موکول می‌کنیم. امیدواریم شما همراهان همیشگی آدینا از خواندن این مطلب لذت کافی برده باشید، لطفا نظرات خود را باایمیل Info@adyina.com به تیم آدینا منتقل نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات