فرصت جذب سرمایه تا 600 میلیون تومان برای اهالی رسانه و فناوری اطلاعات!

یک‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
رشد تعداد کاربران ایرانی استفاده کننده از اینترنت در سال‌های اخیر و دورنمای رو به رشد فضای آنلاین، نیاز مخاطبان را به دریافت محتوای غنی در حوزه‌های متعدد بیش از پیش کرده‌است. در حالی که در بسیاری از حوزه‌های تخصصی و عمومی همچنان خلا حضور رسانه‌هایی که محتوای مورد نیاز کاربران ایرانی را تامین کنند به وضوح حس می‌شود.
تبلیغات

گروه رسانه‌های پیک برتر، با بیش از۱۵ سال سابقه موفق در حوزه تبلیغات چاپی و دیجیتال و رسانه‌های حوزه چاپ و آنلاین قصد دارد با سرمایه‌گذاری در حوزه رسانه‌های آنلاین (دسکتاپ و موبایل) نسبت به توسعه سبد محصولات آنلاین خود اقدام کند.

رسانه‌های آنلاین آی‌برتر، الودکتر، برترین‌ها، چیدانه، طرفداری، نی‌نی‌بان و همگردی حاصل همکاری‌های پیشین مجموعه در ایجاد رسانه‌های جدید هستند. همچنین مجله آشپزی مثبت، مجله زندگی ایده‌آل، مجله منزل، مجله سیب سبز و در نهایت آگهی‌نامه پیک برتر نیز از جمله رسانه‌های چاپی پیک برتر به شمار می‌روند.

هدف سرمایه‌گذاری در این مرحله ایجاد رسانه‌های جدید یا توسعه رسانه‌هایی است که مدل درآمدی آنها تبلیغات است و این مهم به کمک جذب کاربر از طریق ارائه محتوا صورت بگیرد. برخی موضوعات از قبیل مد و زیبایی، سرگرمی، خودرو، مدیریت و کارآفرینی، ستاره‌ها و ... نمونه‌هایی از موضوعاتی هستند که جذابیت لازم برای سرمایه‌گذاری را دارند.

در این طرح سرمایه‌گذاری به صورت مرحله‌ای و با هدف درآمدزایی رسانه پس از طی دوره زمانی مشخصی صورت خواهد گرفت. همچنین سرمایه‌گذاری ممکن است بر روی رسانه‌های موجود یا برای ایجاد رسانه‌های جدید انجام بپذیرد.

بدینوسیله از اهالی رسانه و فناوری اطلاعات که توانمندی و تجربه کافی برای مدیریت رسانه‌های آنلاین را دارا هستند، دعوت می‌شود با مراجعه به وبسایت گروه پیک برترمطالعه جزئیات بیشتر از فراخوان سرمایه‌گذاری گروه رسانه‌های پیک برتر، با ثبت موضوع مورد نظر برای مشارکت حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۹۴، جهت پذیرش طرح‌های خود اقدام کنند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات