اکستند، گسترش مرزهای برند شما

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آگاهی مردم و استفاده از بستر اینترنت در کشورمان روز به روز در حال افزایش است.
تبلیغات

امروز مردم برای بسیاری از خریدهای خود از فروشگاه‌های آنلاین استفاده می‌کنند. تاکسیرانی سنتی جای خود را به تاکسی سرویس‌های آنلاین می‌دهد. اکثر مردم در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضو هستند و برای به دست آوردن اطلاعات از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند؛ پس برای ماندن در رقابت با کسب‌وکارهای امروزی باید از بستر اینترنت برای معرفی کسب‌وکار خود بهره ببرید.

در گذشته کسب‌وکارها برای تبلیغات مجبور به استفاده از تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها، مجلات تبلیغاتی و بیلبوردها بودند که به دلیل هزینه‌ی بالا، افراد کمی می‌توانستند تبلیغات کنند؛ اما امروز هزینه‌ی تبلیغات بسیار کاهش پیدا کرده است! شما با هدف‌گذاری درست و هزینه‌ی مناسب می‌توانید سهم خوبی از بازار را داشته باشید.

اکستند، یک راهکار بازاریابیِ دیجیتال:

تمرکز اصلی ما در اکستند روی سرویس‌های موثر برای بازاریابی موفق و متناسب با کسب‌وکار شما است.

معرفی راهکارها

استراتژی: رفتارشناسی مخاطبان، دسته‌بندی مخاطبان، چه چیزی مخاطبان را مجاب به استفاده از سرویس یا خدمات می‌کند؟ چه چیزی باعث می‌شود که دکمه‌ی خرید را فشار دهند؟

در مرحله‌ی اول، کسب‌وکار شما را بررسی می‌کنیم تا سرویس‌هایمان را بر اساس نیاز شما بهینه کنیم.

هویت بصری: تمام المان‌های گرافیکی، رنگ‌بندی، لوگو، طراحی ایمیل‌ها و هر آنچه مشتری به عنوان عنصر بصری از شما می‌بیند. عناصری که به‌صورت مستقیم روی ناخودآگاه افراد تاثیر می‌گذارد و باعث تصوری از ساختمان برند شما در ذهن مخاطبان می‌شود، این تصور می‌تواند یک ساختمان متروکه باشد یا یک آسمان خراش مجلل!

طراحی رابط کاربری: خدمات یا کالای شما شاید برای بسیاری از مردم خوب و مفید باشد؛ اما به دلیل ضعف در رابط کاربری وب‌سایت یا اپلیکیشن شما، مشتریان از خدمات یا کالای شما صرف‌نظر می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین کارهای ما، معرفی درست سرویس یا کالای شما به مشتریان است.

در دسترس بودن امکانات، قابل اعتماد بودن، زیبایی بصری، ساده و سریع بودن، واکنش‌گرا نسبت به دیوایس‌های مختلف از دیگر مسائلی است که ما در هنگام اجرا به آن‌ها اهمیت می‌دهیم.

تولید محتوا: بازاریابی ویدیویی یک از جذاب‌ترین و مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی برای مخاطبان امروزی است. با توجه به آمارها، ترجیح کاربران، تماشای ویدیوهای کوتاه نسبت به متن‌های طولانی و خسته‌کننده است.

ما در سه دسته‌ی آموزشی، تبلیغاتی و وایرال برای شما تولید محتوا می‌کنیم.

در این بخش تیم ما به نسبت استراتژی تعیین شده، سبک و نیاز کار، شروع به نوشتن سناریو، طراحی، تصویرسازی، عکاسی، فیلم‌برداری، مدل‌سازی سه بعدی، جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری، انیمیت، ساخت موزیک و صداگذاری می‌کنند.

سعی ما تولید محتوای جذاب، باکیفیت و اورجینال برای جذب مخاطبانِ شما است.

تبلیغات: ما از تمامی کانال‌های تبلیغات دیجیتال، برای نمایش محتوای تبلیغاتی شما به مشتریان استفاده می‌کنیم. کانال‌هایی مثل: موتورهای جستجو، تبلیغات در وب‌‌سایت‌های رتبه‌ی یک ایران، شبکه‌های اجتماعی، ارسال ایمیل‌های انبوه، انجمن‌های تخصصی و تبلیغات درون اپلیکیشنی.

آنالیز: آخرین مرحله‌ی این چرخه، گرفتن آمار و اطلاعات از نتیجه تبلیغات است.

رفتار مخاطبان باید زیر نظر گرفته شود، تاثیر تبلیغات روی مخاطبان باید اندازه گرفته شود تا در چرخه‌ی بعدی، دقیق‌تر و کم هزینه‌تر به هدفمان بزنیم.

ما در کنار کسب‌وکار شما هستیم تا در معرفی و به دست آوردن بازارهای بیشتر هر روز موفق‌تر از قبل عمل کنید، موفقیت شما، موفقیت ما است.

اکستند

اکستند را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اکستند
اکستند
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات