تا ۵۰ درصد تخفیف در جشنواره یلدای بست‌نیک

یک‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت بست نیک به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، قصد دارد از ساعت ۸ صبح ۳۰ آذر تا ۱۲ شب، هر ۴ ساعت دو محصول را با تخفیف استثنایی به کاربران ارائه کند.
تبلیغات

یلدا، یادآور هم‌نشینی‌ها، مهربانی‌ها، خنده‌ها و شادی‌های ما در طولانی‌تر شب سال است که گویی خورشید هم دلش نمی‌خواهد خیلی زود طلوع کند. در این شب خاطره‌انگیز همه کنار هم هستند تا لحظاتی شیرین و دوست‌داشتنی را با یکدیگر سپری کنند و دقایقی به یادماندنی در دفتر خاطراتشان رقم بخورد.

اما یلدای امسال قطعا متفاوت است. امسال باید منتظر مهمانی جدید در کنار خود باشید تا به یادماندنی‌ترین یلدا را به شما هدیه کند. بعد از بزرگترین جشنواره‌ی فروشگاه بست‌نیک که همزمان با نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ و از ۲۳ تا ۲۶ آذر در ۴ روز به یادماندنی برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده و کم‌نظیر خریداران، حالا یک بار دیگر بست‌نیک تصمیم گرفته به پاس قدردانی از مخاطبان خود جشنواره‌ی بزرگ یلدا را در روز ۳۰ آذر ماه برگزار کند.

پیشنهادهای شگفت‌انگیز جشنواره‌ی یلدای بست‌نیک از ساعت ۸ صبح ۳۰ آذر آغاز می‌شود و  تا ۱۲ شب ادامه دارد. شما می‌توانید هر ۴ ساعت دو محصول را با تخفیف‌های باورنکردنی و کاملا واقعی خریداری کنید. بست‌نیک برای جشنواره یلدا تا ۵۰ درصد تخفیف را برای محصولات خود در نظر گرفته و علاوه بر آن تمامی خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان را به صورت رایگان ارسال می‌کند.

اگر دوست دارید امسال یلدای به یادماندنی شما با طعم شیرین انار و هندوانه و یک خرید نیک از کالاهای دیجیتال بست‌نیک ماندگار شود، از ۸ صبح تا ۱۲ شب ۳۰ آذر منتظر شما هستیم.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات