کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در تبلیغات موبایل

کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در تبلیغات موبایل

براساس تحقیقات انجام شده در Mobvista، ترافیک تقلبی و کلیک‌هایی که به وسیله‌ی ربات‌ها انجام می‌شوند، ۷.۲ میلیارد دلار هزینه‌ی اضافی در صنعت تبلیغات ایجاد می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گزارش مؤسسه‌ی Mobvista حکایت از هزینه‌ی ۷.۲ میلیارد دلاری ناشی از ترافیک تقلبی دارد؛ از این رو فدراسیون جهانی تبلیغات پیش‌بینی می‌کند که تبلیغات بعد از دارو، بیشترین آمار کلاهبرداری را خواهد داشت و تا سال ۲۰۲۵ رقم آن به ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد. طبعا هر چقدر که بازار برای تبلیغات در موبایل رونق بیشتری پیدا کند، احتمال تقلب یا سوءاستفاده‌ی افراد نیز بیشتر می‌شود، در نهایت تبلیغات تقلبی نیز رشد می‌کند و پیچیده‌تر می‌شود. در واقع عده‌ای دائماً در حال تلاش برای دستیابی و دستکاری هزینه‌های پرداختی برای تبلیغات هستند. نکته‌ی قابل تأمل این است که عملکرد ضعیف تبلیغات و تبلیغات جعلی به برند و تصور عمومی درباره‌ی کل صنعت تبلیغات آسیب وارد می‌کند و وقتی این اعتماد تخریب شود، به سختی بازسازی خواهد شد و هر روز شاهد رشد سریع تولید و استفاده از ابزارهای بلاک تبلیغات در موبایل و دسکتاپ خواهیم بود.

از آنجا که کالج تپسل در تلاش است تا آموزش دیجیتال مارکتینگ را به علاقه‌مندان این حوزه به‌صورت رایگان ارائه دهد، به تازگی کتاب الکترونیک «مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل» را منتشر کرده که هدف آن، بیان کلیات مربوط به تقلب در تبلیغات موبایلی است، در این راستا در ابتدای کتاب، وضعیت فعلی تبلیغات موبایلی در دنیا بیان می‌شود و در ادامه، به معرفی انواع مختلف تقلب‌هایی که در تبلیغات موبایلی اتفاق می‌افتد و راهکارهای تپسل برای مقابله با هر کدام از آن‌ها پرداخته شده است.

تپسل

تپسل شبکه‌ی هوشمند تبلیغات دیجیتال در بستر موبایل است که با دربرداشتن شبکه‌ی گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال قادر است تا نیازهای تبلیغاتی برندهای تجاری را از جذب کاربران باکیفیت برای اپلیکیشن‌های موبایل آن‌ها یا عضویت آن‌ها در یک سامانه‌ی مشخص تا هدایت مشتری‌های هدف آن‌ها به وبسایت‌شان و هم‌چنین برندسازی برای آن‌ها از طریق ویدئو‌های تبلیغاتی را برآورده کند. تپسل با استفاده از موتور پیشرفته‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی خود قادر است تا علاقه‌مندی‌های کاربران خود را بشناسد و مرتبط‌ترین گروه کاربران را برای نمایش تبلیغ انتخاب کند و از این طریق تبلیغ‌دهندگان را قادر می‌سازد که با کمترین هزینه به بیشترین ظرفیت تبلیغاتی دست یابند.

علاوه‌بر موارد یادشده، تپسل با بهینه‌سازی مداوم فضای تبلیغاتی خود، این امکان را برای صاحبان اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های موبایلی فراهم می‌کند که فضای تبلیغاتی رسانه خود را با بالاترین قیمت در تپسل به فروش برسانند. تیم تپسل، به تقلب در تبلیغات موبایلی توجه ویژه‌ای دارد و همواره با انجام تحقیقات وسیع در این زمینه، راهکارهای عملی برای مقابله با جدیدترین تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد، ارائه کرده است. سیستم پیشرفته‌ی تشخیص تقلب تپسل این امکان را در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد که تنها به ازای impression-های واقعی هزینه کنند.

اگر شما هم برای معرفی برند خود از تبلیغات موبایلی استفاده می‌کنید یا قرار است در آینده‌ای نزدیک این دسته از تبلیغات را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنید، باید با تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد نیز آشنا شوید. برای آشنایی بیشتر با انواع تقلب‌هایی که امروزه در صنعت تبلیغات موبایل اتفاق می‌افتد و راهکارهای تپسل برای مقابله با هر کدام از آن‌ها، کتاب الکترونیکی را از کالج تپسل دریافت کنید و آن را مطالعه کنید.

تپسل

منبع تپسل

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید