فایل جو؛ نسخه وطنی رابین هود اینترنت

یک‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
بیشتر مردم دنیا فکر می کنند تورنت بهترین روش برای دانلود فایل است. البته گزافه هم نیست اگر بگوییم راه حل مبتکرانه تورنت برای دانلود بخش‌های مختلف فایل به صورت نقطه به نقطه یکی از بهترین راه های دانلود است.
تبلیغات

ما ایرانی ها می‌دانیم که راه ساده تر و سریع تری هم برای دانلود وجود دارد. سرورهای داخلی را کسی کاری به کارشان ندارد و برای ارائه بدون لایسنس محتوا مسدود نمی شوند در کنار وبسایت هایی که هر روز نرم افزارها،بازی ها و فیلم های روز و تازه منتشر شده را با اهتمام تمام روی این سرور ها منتشر می کنند و در اختیار کاربران‌شان می گذارند انتخاب منحصر به فردی را در کنار تورنت (که سازندگانش به رابین هودهای اینترنت معروف شدند) در اختیار کاربران فارسی زبان گذاشته است اما برای مدت‌ها یک چیز در این میان کم بود.ما برای دانلود هر فایلی از طریق شبکه تورنت کافی است به وسیله یکی از موتورهای جستجوی معروف تورنت، محتوای مورد نظرمان را سرچ کنیم و اغلب اوقات دسترسی به فایل مورد نیاز به همین سادگی است.

در فضای وب فارسی ماجرا متفاوت است. سایت های دانلود فارسی مدت‌هاست که در حال فعالیت اند و هر روز بیشتر می شوند و ما هنوز برای دانلود انیمه و مانگا به یک سایت مراجعه می کنیم ، برای دانلود بازی و نرم افزار به دیگری و برای دانلود مستند و فیلم‌های سینمایی به آن یکی.

 تیم فایل جو تصمیم گرفته خلاء موجود را پر کند و بالاخره یک موتور جستجوی دانلود کارآمد با عملکرد و سرعت مناسب و رابط کاربری ساده و زیبا به وب فارسی معرفی نماید. البته که فایل جو مدعی رابین هود بودن در فضای وب فارسی نیست اما به جرات می توان گفت یکی از سریع‌ترین و آسان ترین راه حل ها برای دانلود محتوا برای فارسی زبانان است.

افرادی که با پایگاه های داده آشنایی دارند می دانند که ایندکس محتوا و جستجو در آن با سرعت و دقت مناسب به هیچ عنوان کار آسانی نیست. تیم فایل جو عملکرد خود را در زمینه جستجو یک دستاورد مهم می داند که هر چند در ابتدای راه است اما عملکرد کاملا خوبی دارد و هر روز در حال بهتر شدن است.

فایل جو چگونه کار می کند؟

فایل جو یک موتور جستجوی واقعی است. این سرویس برای پیدا کردن نتایج از بازخورد موتورهای جستجوی معروف مثل گوگل و بینگ استفاده نمی کند؛ بلکه با توجه به نیازهای کاربران در زمینه جستجو برای دانلود خزنده ای تولید کرده که هر روز در حال بررسی وبسایت های مختلف و ایندکس کردن محتوای قابل دانلود در سراسر وب فارسی است.

تمرکز روی موضوع دانلود در فایل جو و جستجوی اختصاصی برای فایل باعث شده تا نتایج جستجو های منتهی به دانلود در اغلب اوقات حتی از موتور جستجو های معروف و پر سابقه نیز بهتر باشد.

چطور از فایل جو استفاده کنیم؟

کار کردن با فایل جو بسیار ساده است. شما احتمالا عملیاتی شبیه به این را هر روز با گوگل انجام میدهید. کافی است فایل مورد نظر خود را در search bar جستجو کنید تا تمام نتایج مرتبط همراه با توضیحات و لینک مستقیم دانلود در اختیار شما قرار بگیرد. همچنین میتوانید با فیلتر کردن دسته‌بندی‌ها جستجوی خود را به صورت پیشرفته در دسته‌بندی خاصی انجام دهید تا نتایج بهتری حاصل شود.

همچنین شما می‌توانید برترین فایل‌های موجود را به صورت روزانه در فایل جو مشاهده کنید. همه دسته‌بندی ها زیر نوار جستجو مرتب شده‌اند و پر بازدیدترین لینک‌های هر بخش از این طریق در دسترس شماست.

ویک چیز دیگر...

روبات فایل جو! این یکی، به جرات یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روبات‌های تلگرام است که با آن برخورد می کنید. روبات فایل جو که برای دانلود اپلیکیشن‌های اندروید طراحی شده، به شما این امکان را می دهد که در میان هزاران اپلیکیشن اندرویدی جستجو کنید و فایل APK ابزار یا بازی مورد نظرتان را مستقیما در تلگرام دریافت کنید.

جستجو و نصب اپلیکیشن‌های موبایل تا به حال به این آسانی ممکن نبوده، کافی‌است به آدرس https://telegram.me/filejoobot بروید و عضو روبات تلگرام فایل جو شوید تا از امکانات روبات فایل جو هم بهره‌مند شوید.

تیم فایل جو با ارائه تمام این امکانات امیدوار است تا تجربه‌ای (نزدیک به) بی نقص را به کاربرانش ارائه دهد و دانلود کردن را سریع‌تر،دقیق‌تر و آسان‌تر از همیشه کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات