بزرگ‌ترین جشنواره فروش بست نیک، بهترین فرصت برای خرید کالای دیجیتال

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در حالی که این روزها بسیاری از کالاهای دیجیتال به دلیل رشد بهای ارز با افزایش قیمت روبرو بودند، حالا فروشگاه اینترنتی بست نیک با مجموعه‌ای متنوع از محصولات تصمیم دارد به مناسبت حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 2015، بزرگ‌ترین جشنواره فروش خود را با تخفیف‌های واقعی برگزار کند.
تبلیغات

فروشگاه آنلاین بست نیک به عنوان زیرمجموعه‌ای از نیک الکترونیک نه تنها در ایران به عنوان نماینده‌ی انحصاری گوشی‌های هوشمند لیگو فعالیت می‌کند بلکه با عرضه‌ی محصولات متنوعی چون تبلت، پاوربانک، هارداکسترنال، مودم، ساعت هوشمند و لوازم جانبی سبد کالایی بزرگی از کالاهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی بست‌نیک همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ 2015 ایران که از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین جشنواره‌ی فروش خود را با تخفیف‌های عالی برای تمامی محصولات برگزار خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی بست نیک برای تمامی بازدیدکنندگانی که در روزهای نمایشگاه به غرفه‌ی این فروشگاه در سالن ۷ غرفه ۱۰۰۹ مراجعه کرده یا از وب‌سایت بست نیک بازدید کنند، این تخفیف‌ها را تدارک دیده است.

بخشی مهمی از محصولات بست نیک را گوشی‌های جذاب لیگو در تمامی رده‌های قیمتی تشکیل می‌دهد. در این ۴ روز می‌توانید گوشی الیت 1 که به عنوان پرچمدار لیگو شناخته می‌شود را با ۷ درصد تخفیف ویژه و دیگر محصولات لیگو را نیز با تخفیف ۵ درصدی از فروشگاه بست‌نیک و تمامی نمایندگی‌های لیگو در سراسر کشور خریداری کنید. لیگو از جمله معدود برندهای چینی است که توانسته است علاوه بر چین در بیش از ۳۰ بازار مهم از جمله ایران حضور رسمی داشته باشد و محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر عرضه کند.

اما جشنواره‌ی فروش بست نیک به همین جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید دیگر محصولات این فروشگاه از جمله تبلت‌، پاوربانک، مودم، هارد اکسترنال، ساعت هوشمند و لوازم جانبی را با تخفیف ۱۰ درصدی خریداری کنید.

بست نیک علاوه بر تخفیف‌هایی که برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است به تمامی افرادی که در مدت زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 2015 عضو بست‌نیک شوند نیز ۳۰ هزار تومان تخفیف مازاد برای اولین خرید آن‌ها اختصاص خواهد داد که برای تمامی خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. ضمن اینکه بست نیک روی تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی خریداری شده، اشتراک یک‌ساله بسته‌ی امنیتی اندرویدی eScan را به ارزش ۲۶ هزار تومان هدیه می‌دهد.

نکته‌ی قابل توجه این است که تمامی تخفیف‌های در نظر گرفته شده نسبت به قیمت واقعی محصولات اعمال خواهد شد و هیچ افزایش قیمت کاذبی در کار نیست.

حالا اگر تمایل دارید یک گوشی پرچمدار تمام عیار داشته باشید، اگر می‌خواهید یک میان‌رده‌ی خوش قیمت با امکانات کامل بخرید، اگر به دنبال تبلتی زیبا و مقرون به صرفه هستید یا قصد تهیه‌ی دیگر کالاهای دیجیتال چون پاوربانک، هارد اکسترنال، مودم یا لوازم جانبی را دارید، جشنواره‌ی فروش بست نیک را از دست ندهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات و خرید آنلاین آن‌ها‌ می‌توانید از اینجا اقدام نمایید و از مزایای تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا، تحویل کالا در کمتر از ۱۲ ساعت و گارانتی یک ساله و گارانتی یک‌ماهه تعویض برخوردار شوید.

شما می‌توانید برای آگاهی از آخرین اخبار، محصولات جدید فروشگاه، جشنواره‌ّ‌ّ‌های فروش و شرکت در قرعه‌کشی‌های هفتگی و ماهیانه این فروشگاه به  خبرنامه، کانال تلگرام و پیج  اینستاگرام بست‌نیک بپیوندید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات