یک آیفون برای شما، توسعه کسب و کار برای آشنایان

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در کمپین آشنا داری؟ از پنجم بهمن‌ماه در سایت اینکارنت به‌صورت رندوم برای شما سه «شغل» نمایش داده می‌شود و اگر حرفه‌ای متناسب با آن شغل در آشنایان شما بود و پس از دعوت ثبت نام کرد، امتیازی برای شما ثبت می‌شود.
تبلیغات

همچنین شما می‌توانید هرکدام از اطرافیان متخصص و فریلنسر خود را به سایت دعوت کنید و امتیاز بگیرید. در آخرین روز کمپین، به قید قرعه به یکی از معرفی‌کنندگان یک گوشی آیفون X و به ۴ کسب وکار یا فریلنسر به قید قرعه هرکدام ۲ میلیون تومان پول نقد و ۲ میلیون تومان بسته مشاوره و بازاریابی از طرف تیم اینکارنت هدیه خواهد شد. لازم به ذکر است که به تمام عزیزانی که پروفایل اینکارنتی خود را ثبت و تکمیل کنند مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان اعتبار اینکارنتی هدیه خواهد شد. توضیحات بیشتر را می توانید در صفحه اختصاصی کمپین آشنا داری مشاهده کنید.

 اینکارنت، شبکه بزرگ خدمات ایران

خیال دنیایی که هر کسی بتواند «بدون تبعیض و قضاوتِ جامعه» حرفه‌ی خود را انتخاب کند و مردمی که «آشنا»ی هم باشند باعث شد «اینکارنت» به وجود بیاید. مهم نیست «چه وقتی، چه‌کاری و کجا؟» همیشه کسانی برای انجام دادنش با قیمتی منصفانه آماده‌اند. کافی است راه تماسی با آن‌ها داشته باشید. «اینکارنت» همین راهِ تماس است. در اینکارنت حرفه‌ای‌های زیادی آماده هستند تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت پروژه شما را به انجام برسانند.

اینکارنت

برای حرفه‌ای‌ها: ما مشتریان شما را افزایش می‌دهیم

پس از تعریف پروژه از سمت کارفرما، عرضه‌کنندگانی که مایل به ارائه‌ی خدمت هستند مبلغی برای ارسال پیشنهاد به تقاضاکننده به اینکارنت می‌پردازند و پیشنهادشان برای متقاضی خدمت ارسال می‌شود. عرضه‌کننده‌ی خدمت تنها برای ارائه‌ی پیشنهاد هزینه خواهند کرد. حالا شما اینکارنت را می‌شناسید. سایتی که در آن «هر کسی» برای انجام کاری که بلد است «فرصت برابر» دارد. نه کسی به‌ خاطر سرمایه‌ مالی بیشتر فرصت بیشتری دارد و نه کسی مجبور است دو برابر پولی که باید را پرداخت کند تا موسیقی یاد بگیرد. تنها سرمایه‌ای که در این‌جا کار می‌کند «مهارت» و «تجربه» حرفه‌ای‌ها و «بازخورد» مشتریان آن‌ها است. اگر تخصصی دارید می‌توانید از صفحه ثبت نام حرفه‌ای‌ها به‌عنوان خدمات‌دهنده یا فریلنسر نام خود را ثبت کنید.

 برای استفاده‌کنندگان از خدمات: رایگان برای همیشه

اینکارنت سیستمی است که به جویندگان خدمات متنوع کمک خواهد کرد تا با صرف کم‌ترین زمان، شانس یافتن خدمت‌دهنده‌ای با آمیزه‌ای از بالاترین اعتبار، کم‌ترین قیمت و بیشترین کیفیت داشته باشند. اینکارنت، سازوکاری شبیه به مناقصه دارد.

اینکارنت به متخصصان، تکنسین‌ها و کارگرهای ساده کمک می‌کند تا بدونِ هزینه‌هایِ تبلیغات، تقویمِ کاری‌شان را پر کنند. حذف این هزینه‌ها قیمتِ نهاییِ هر کار را برای مصرف‌کنندگان ارزان‌تر خواهد کرد. «مشتریان» پس از تعریفِ رایگان پروژه، پیشنهادهایی بر اساس موقعیت زمانی و مکانی پروژه از سمتِ ارائه‌دهندگان خدمت دریافت می‌کنند و می‌توانند پس از مشاهده‌ی پیشنهاد خدمت‌دهنده، سوابق کاری و بازخورد مشتری‌های پیشین، انجام‌دهنده‌ی کار را با اطمینان بیشتری انتخاب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات