با پرداخت روزی 3300 تومان صاحب گوشی نوکیا 8 شوید!

پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تیتر را درست خواندید! شما می‌توانید فقط با پرداخت روزی ۳۳۰۰ تومان صاحب بهترین گوشی نوکیا شوید. این نه یک کلک تبلیغاتی است نه دامی برای به تور انداختن شما.
تبلیغات

دراین مطلب بهترین روش خرید محصولات نوکیا در ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

سایت مای نوکیا به عنوان بزرگترین مرجع اطلاع رسانی و فروش کلیه محصولات نوکیا، جهت تسهیل خرید مخاطبان شرایط ویژه‌ای را برای کاربران و علاقمندان این برند در نظر گرفته است. اگر صاحب دسته چک هستید شما ۸۰درصد مسیر را طی کرده‌اید و ۲۰ درصد باقی مانده را به ما بسپارید.

تمامی محصولات فروشگاه مای نوکیا از ساده‌ترین تا گرانترین محصول را می‌توانید از ۲ تا ۲۴ ماه به صورت قسطی خریداری کنید. کل فرآیند خرید قسطی نهایتا یک هفته به طول می‌انجامد و در تمامی مراحل خرید کارکنان مای نوکیا با صبر و حوصله شما را همراهی می کنند.

سایت اطلاع رسانی و فروشگاهی مای نوکیا تمامی محصولات خود را بدون استثنا ۷ روز ضمانت تعویض و ۱ سال گارانتی می‌کند. محصولات مای نوکیا هیچ مشکلی از بابت رجیستری ندارند و این موضوع در شرایط گارانتی لحاظ گردیده است.

اگر تمایلی به خرید نوکیا ۸ ندارید و می‌خواهید برای تجربه اول یک گوشی میان رده نوکیا را تجربه کنید می‌توانید یک گوشی نوکیا 6 تهیه کنید و به ازای آن روزی ۱۵۰۰ تومان پرداخت کنید. البته هیچ محدودیتی ندارید و هر محصولی از فروشگاه مای نوکیا رو می توانید به صورت قسطی خریداری کنید.

کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام سایت مای نوکیا را دنبال کنید تا از جشنواره‌های فروش و تخفیف‌های لحظه‌ای مطلع شوید.

شروع خرید اقساطی در سایت مای نوکیا

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات