باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا در ایران

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ASUS ROG  ZEPHYRUS GX501VS به‌عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا وارد بازار ایران شد.
تبلیغات

پیش از این در رابطه با محصولی با نام GX501VI ASUS ROG که شرکت ایسوس آن را برای علاقه‌مندان به بازی معرفی کرده بود آشنا شدیم. شرکت رایان کاوه نماینده رسمی لپ‌تاپ‌های ایسوس در ایران، پس از استقبال علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌های گیمینگ و حرفه‌ای، این بار سری ASUS ROG GX501VS را به بازار ایران آورده است. اگر می‌خواهید با هزینه‌ی کمتر این محصول را داشته باشید، پیشنهاد ما به شما مدل GX501VS است که ایسوس آن را با جزئی‌ترین تغییرات ممکن نسبت به محصول قبلی به بازار عرضه کرده است.

رایان کاوه

 تفاوت این دو سیستم در کارت گرافیک و حافظه آن‌ها است که در واقع با این تفاوت‌ها به‌راحتی می‌توان مدعی شد که بهترین گزینه برای افرادی به شمار می‌رود که می‌خواهند این محصول باکیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنند و همچنان از مزایای این دستگاه زیبا، قدرت فوق‌العاده، طراحی نوآورانه، سیستم سرمایش بی‌صدا، صفحه‌نمایش بی‌نظیر و مثال‌زدنی، صفحه کلید RGB و بلندگوهای عالی بهره‌مند شوند.

لپ تاپ GX501VS به کمک پردازنده ی نسل هفتم Intel Core i7 و این بار با پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1070 8G DDR5 و با حافظه‌ی رم 24 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه اصلی 512 گیگابایتی SSD هنوز یک لپ‌تاپ فوق‌العاده برای طرفداران گیم و حرفه‌ایی‌ها محسوب می‌شود.

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این لپ تاپ فوق العاده می توانید به سایت مراجعه کنید.

برای آگاهی بیشتر به تلگرام شرکت رایان کاوه و اینستاگرام بپیوندید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات