تاچ سی با یک هفته خوشمزه از سرویس جدید تاچ سی گردی رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تاچ سی یک اپلیکیشن حمل و نقل و دانش بنیان ایرانی است که از تابستان ۹۵ با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.
تبلیغات

در سال جاری نیز شهرهای یزد، اهواز و بیرجند را نیز به شهر های تحت پوشش خود اضافه کرده است. تاچ سی اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بود که سرویس‌های بانوان و تشریفات را در لیست سرویس‌های خود ارائه می‌داد. از قابلیت‌های سرویس تشریفات این سامانه، امکان انتخاب خودرو است که استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب می‌کند و کاربران در شهرهای مشهد و یزد می‌توانند خودرو انتخابی خود را همراه با رنگ، مدل و نوع خودرو انتخاب کنند.

تا به حال کاربران مشهد می‌توانستند از سرویس‌های سواری، بانوان، تشریفات، ون و پیک موتوری استفاده کنند، اما هفته گذشته تاچ سی با رونمایی از یک سرویس جدید با عنوان تاچ سی گردی کاربران خود را غافلگیر کرد، تاچ سی گردی یک نوع خدمات به کاربران بود که پیش از این به صورت غیر مکانیزه تنها با ارائه کد تخفیف به مسافران پر سفر ارائه می‌شد و کاربران می‌توانستند با استفاده از این سرویس به مکان‌های جذاب توریستی و گردشگری یا رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها مراجعه کنند و از تخفیف‌های حداقل ۵۰ درصدی در آن مکان‌ها همراه با سفر رایگان تاچ سی بهره‌مند شوند و البته در روز اربعین حسینی نیز با توزیع شله نذری برای کاربران مشهدی این موضوع تست شده بود.

 این سیستم از این پس با نام تاچ سی گردی در بازه‌های زمانی مختلف و با تنوع بیشتر و امکان استفاده از امتیاز تاچ سی در اختیار مسافرانش قرار می‌گیرد.

افتتاح یک سرویس جدید برای اولین بار در ایران

هفته‌ی گذشته تاچ سی با طرح هفته خوشمزه به کاربرانش اجازه داد تا با استفاده از ۳۰۰ امتیاز تاچ سی یک پکیج صبحانه درخواست دهند و در فاصله زمانی بسیار کم درب منزل آن را تحویل بگیرند.

در این هفته بیش از ۶۰۰۰ صبحانه توزیع و تلاش شد این بسته‌ها به‌صورت سریع و کمتر از 5 دقیقه از زمان سفارش به مشتریان تحویل داده شود. در این سرویس سه حالت ارسال و توزیع کالا، خدمات و معرفی محصول وجود دارد که به ترتیب در روزهای آتی رونمایی می‌شود. در این طرح کاربران هدایای گوناگون از محصولات کافی شاپی و غذایی گرفته تا آیفون 10 و سفرهای خارجی و سفر به جام جهانی با تشریفات ویژه را با استفاده از امتیازات تاچ سی خود دریافت می‌کنند و هیچ قرعه کشی یا انتخابی وجود نخواهد داشت و همه چیز بستگی به میزان امتیاز کاربران دارد، هر چه امتیاز کاربر بیشتر باشد هدایای او جذابتر خواهد بود.

تاچ سی

روابط عمومی تاچ سی در این زمینه اعلام کرد: هفته‌ای پر تلاش برای سفیران و خوشمزه برای مسافران گذشت، بالاخره هفته پرتلاش برای سفیران و راکبین مجموعه تاچ سی سپری شد و موفق شدیم برای اولین بار در ایران یک سرویس جدید را که امکان سفارش محصول و خدمات به صورت مستقیم از درون یک اپلیکیشن حمل و نقل بدون نیاز به نصب اپلیکیشن جداگانه همراه با ارسال سریع و‌توزیع در تعداد بالا را در کمترین زمان ممکن با همکاری مشترک دو سرویس پیک موتوری و سواری افتتاح و اجرا کنیم. در این سه روز حدود ۶۳۰۰ بسته کافی شاپی گرم در هر روز حدود ۳ ساعت توسط سفیران پیک موتوری و سرویس سواری توزیع شد؛ ۹۷ درصد از سفارش‌ها در زمانی کمتر از ۵ دقیقه بعد از ثبت سفارش تحویل مشتری شد. این سرویس درحقیقت مکانیزه شده سرویس تاچ سی گردی بود که ما قبلا به صورت غیر مکانیزه آن را افتتاح کرده بودیم و در شهرهای مختلف پیاده‌سازی شده بود. این تازه ابتدای مسیر پر هیجان تاچ سی گردی بود؛ به کاربران توصیه می‌کنیم تا می‌توانند امتیاز جمع آوری کنند و این مژده را می‌دهیم که واقعه هیجان انگیز بعدی به‌زودی اعلام می‌شود و‌ همچنین این سرویس در شهرهایی که تاچ سی در آنها فعالیت دارد نیز به زودی اجرا خواهد شد.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم کاربران چشم از صفحات اجتماعی تاچ سی در تلگرام و اینستاگرام برندارند ضمنا این قابلیت‌ها فقط در آخرین نسخه تاچ سی وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم کاربران همگی نسخه تاچ سی خود را بروز کنند.

تاچ سی در برنامه‌های آتی خود قصد ورود به شهر تهران را دارد و از مزایای رقابتی خود کیفت و امنیت را ذکر کرده که با توجه به فیلتر‌های زیاد و اخذ تضامین مالی سنگین از رانندگان و راکبین پیک موتوری خود و همچنین ممنوع بودن جذب راننده در خیابان‌ها تلاش کرده سرویس‌هایی با کیفیت و متفاوتی به مسافران در شهرهای تحت پوشش خود ارائه کند. حال باید دید با تشدید رقابت‌ها در پایتخت چقدر خواهد توانست موفق باشد.

لینک دانلود اپلیکیشن تاچ سی بازار، گوگل پلی و سیب اپ: https://touchsi.org/dl

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات